Тема. Стрибки у висоту через гімнастичну палицю,мотузку з місця,з прямого розбігу .Рухлива гра «Білки, жолуді, горіхи»,гра «Рухливий м’яч»

Про матеріал
Завдання: 1) освітні: продовжувати вчити учнів контролювати свій стан під час виконання фізичних вправ; повторити виконання стройових команд; 2) оздоровчі: розвивати фізичні якості (гнучкість,силу,швидкість,спритність); зміцнювати здоров’я та покращити роботу серцево-судинної системи; 3) виховні: виховання у школярів стійкого інтересу до фізичної культури та звички самостійно займатися фізичними вправами; виховувати спритність, любов до занять фізичними вправами.
Перегляд файлу

Тема. Стрибки у висоту через гімнастичну палицю,мотузку з місця,з прямого розбігу .Рухлива гра «Білки, жолуді, горіхи»,гра «Рухливий м’яч»

Завдання:

1) освітні: продовжувати вчити учнів контролювати свій стан під час виконання фізичних вправ; повторити виконання стройових команд;

2) оздоровчі: розвивати фізичні якості (гнучкість,силу,швидкість,спритність); зміцнювати здоров’я та покращити роботу серцево-судинної системи;

3) виховні: виховання у школярів стійкого інтересу до фізичної культури та звички самостійно займатися фізичними вправами; виховувати спритність, любов до занять фізичними вправами.

Обладнання та інвентар: свисток, секундомір, гімнастична палиця,мотузка.

Місце проведення: спортивна зала.

Хід уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина (10-15 хв)

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

3.

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

Організований перехід до місця заняття.

 

 

Шикування. Повідомлення завдань уроку.

 

Ознайомлення учнів з правилами техніки безпеки під час заняття фізичної культури.

Виконання стройових команд

 

 

 

 

 

Різновиди ходьби:

-звичайна ходьба;

-ходьба на носках;

-звичайна ходьба;

-ходьба на п’ятках;

-звичайна ходьба;

-ходьба на зовнішній стороні стопи;

-звичайна ходьба;

-ходьба на внутрішній стороні стопи;

-звичайна ходьба.

 

Різновиди бігу:

-звичайний;

-з високим підніманням стегна;

-із закиданням гомілки назад;

-приставним кроком лівим боком;

-приставним кроком правим боком;

-на прямих ногах.

 

Вправи на відновлення дихання:

1 - 2 - вдих через ніс, руки вгору;

3 - 4 - видих, руки опустили вниз.

 

1 хв

 

 

 

  1 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв

 

 

 

 

 

 

 

15 с

15 с

15 с

15 с

15 с

15 с

 

15 с

15 с

15 с

 

15 с

 

 

15 с

 

15 с

 

15 с

15 с

 

15 с

15 с

15 с

 

 

 

 

 

 

 

   2 хв

 

 

 

 

 

Перехід в середньому темпі до спортивного майданчика в колоні по два.

Слідкувати за безпечним переходом до майданчика.

 

-Клас, в шеренгу по одному шикуйсь.

Звернути увагу на спортивне вбрання учнів.

Без дозволу вчителя не виконувати вправу.

 

Фронтальний спосіб організації.

 

 

 

 

Чітко, виразно промовляти:

-Клас, увага! «Праворуч 1- 2!»,

«Ліворуч 1 - 2!», «Кругом 1 - 2!», «Праворуч 1 - 2!».

В обхід за направляючим по майданчику кроком руш.

 

 

 

Руки на поясі.

 

Руки за головою.

 

Руки на поясі.

 

 

Руки на поясі.

 

 

 

 

 

Слідкувати за темпом, дистанцією, диханням, самопочуттям дітей.

 

Темп виконання середній.

Дотримуватися дистанції.Спину тримати рівно.

 

 

 

 

 

Виконування вправ у русі.

Слідкувати за дистанцією, диханням.

 

8.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перешикування

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Комплекс ЗРВ:

1) В.п.- стійка ноги нарізно, руки на поясі;

1- нахил голови вперед;

2- в.п.;

3- нахил голови назад;

4- в.п.

2) В.п.- стійка ноги нарізно, руки на поясі;

1- нахил голови вліво;

2- в.п.;

3- нахил голови вправо;

4- в.п.

 

3) В.п.- стійка ноги нарізно, руки в сторони;

1- руки до плечей;

2- руки вгору;

3- руки до плечей;

4- в.п.

 

4) В. п.- стійка ноги нарізно, руки до плечей;

1- 4- колові рухи вперед;

5- 8- колові рухи назад.

 

5) В. п.- стійка ноги нарізно, руки на поясі;

1- нахил тулуба вперед;

2- в. п.;

3- нахил тулуба назад;

4- в. п.

 

6) В. п.- стійка ноги нарізно, руки на поясі;

1- нахил тулуба вліво;

2- в. п.;

3- нахил тулуба вправо;

4- в. п.

7) В. п.- стійка ноги нарізно, руки на поясі;

1- піднімаємо праву пряму ногу вгору,хлопок під коліном;

2- в. п.;

3- піднімаємо ліву пряму ногу вгору,хлопок під коліном;

4- в. п.

8) В. п.- стійка ноги нарізно, руки на поясі;

1- піднімаємо руки вгору;

2- нахил тулуба вперед, руками доторкаємося до підлоги;

3- присідаємо,руки вперед;

4- в. п.

9) В. п.- стійка ноги нарізно, руки на поясі;

1- 4- стрибки на правій нозі;

5- 8- стрибки на лівій нозі;

9- 12- стрибки на обох ногах.

10) В. п.- о. с., руки опущені вниз;

1- 2- видих через ніс, підтягнутися на носочки, руки вгору;

3-4- видих через рот, опускаємо руки вниз.

 

 

 

15 с

 

15 с

 

 

 

15 с

 

 

 

 

15 с

 

 

 

 

10 с

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6-8 разів

 

 

 

 

 

 

 

 

6- 8 разів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6- 8 разів

 

 

 

 

 

 

6- 8 разів

 

 

 

 

 

 

 

6- 8 разів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6- 8 разів

 

 

 

6- 8 разів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6-8 разів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6- 8 разів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6-8 разів

  • Клас,увага!В колону по 2 перешикуйсь

(другий номер підходить до першого,четвертий до третього,шостий до п’ятого і т.д.)

  • В колону по три перешикуйсь

(другий та третій номери підходять до першого,п’ятий та шостий підходять до четвертого і т.д.)

  • В колону по чотири перешикуйсь

(другий,третій та четвертий номери підходять до першого; шостий,сьомий, восьмий номери підходять до п’ятого і т.д.)

  • В колону по п’ять перешикуйсь

(другий,третій,четвертий,п’ятий номери підходять до першого;сьомий,восьмий,дев’ятий,десятий номери підходять до шостого і т.д.)

Клас!В колону по одному шикуйсь!

Направляючий на місці стій раз,два.

Праворуч 1,2

-Клас, на 1, 2 розрахуйсь.

-Увага, клас. Перші номери стоять на місці, другі - зробили два кроки назад. (Під рахунок вчителя 1, 2).

Направляючий стоїть на місці,решта приставними кроками в праву сторону розімкнись.

 

Слідкувати за поставою, правильним положенням рук, нахили робити чітко вперед, назад.

 

 

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за поставою, правильним положенням рук, нахили робити чітко вліво, вправо.

 

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за поставою.

 

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за поставою.

 

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за правильним положенням рук, нахили робити чітко.

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за правильним положенням рук, нахили робити чітко.

 

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за диханням учнів, технікою виконання вправи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слідкуємо за положенням рук, чіткістю виконання вправи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за положенням рук, чіткістю виконання вправи.

 

 

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за диханням учні, поставою.

Глибокий вдих, повільний видих.

Основна частина (25 хв)

1.

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

Виконання стрибків у висоту через гімнастичну палицю,мотузку з місця,з прямого розбігу.

«Білки, жолуді, горіхи»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гра «Рухливий м’яч"

 

 

  10 хв

 

 

 10 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 5 хв

Діти стають в шеренгу один за одним і виконують вправу по черзі,тримаючи дистанцію один між одним.

Дітей розподіляють на трійки. Вони  трійками утворюючи колу на всій території майданчика. Кожен гравець у трійці дістає назву: "Білка", "Жолудь", "Горіх". Одного з дітей вибирають ведучим.
На виклик учителя "Горіхи!", "Білки!" або "Жолуді!" діти швидко міняються місцями в різних трійок, а ведучий намагається зайняти місце в одній із трійок, дістаючи назву гравця, який вибув. Учень, що залишився без місця, стає ведучим. Перемагають діти, які жодного разу не були в ролі ведучого.

 

Діти стають у дві колони:

1)За командою вчителя діти передають м’яч вгорі.Останній учасник біжить наперед і передає далі.Гра закінчена,коли капітан команди стає на своє місце і піднімає м’яч догори.

2)Діти передають м’яч по низу

3)Діти передають м’яч по правій стороні

4)Діти передають м’яч по лівій стороні

5)Перший учасник передає м’яч по горі,другий понизу,третій вгорі,четвертий понизу і т.д.

6)Перший учасник передає м’яч справа,другий передає зліва,третій справа,четвертий зліва і т.д.

 

Заключна частина (3- 5 хв)

1.

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

3.

 

4.

Шикування.

 

 

Вправи на відновлення дихання:

1- 2- глибокий вдих, руки вгору;

3- 4- помірний вдих, руки вниз.

 

Підсумок уроку.

 

Організаційний перехід із спортивного майданчика до класу

1 хв

 

 

    1 хв

 

 

 

 

 

 

  2 хв

 

1 хв

-Клас!Увага, на місці стій.(1, 2). «Ліворуч 1, 2!»

 

Слідкувати за диханням учнів.

 

 

 

 

 

 

Що ми сьогодні робили?

 

Клас!Увага!Ліворуч 1,2!

 За направляючим на вихід кроком круш.Замикаючий зачиняє двері.

 

 

docx
Додано
23 червня 2020
Переглядів
2238
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку