Тема. Театральна афіша. Призначення афіші і театральної програми. Виготовлення афіші.

Про матеріал
Тема. Театральна афіша. Призначення афіші і театральної програми. Виготовлення афіші. Мета. познайомити дітей з театральної афішею; формувати уявлення про те, як художник за допомогою фарб може створити афішу; розвивати фантазію, уяву вихованців; прищеплювати любов до світу мистецтва — до театру, шанобливе ставлення до роботи художника у театрі, акуратність під час роботи над театральною афішею.
Перегляд файлу

Дата

 

 

 

 

Група

 

 

 

 

Тема. Театральна афіша.  Призначення афіші і театральної програми. Виготовлення афіші.

Мета. познайомити дітей з театральної афішею; формувати уявлення про те, як художник за допомогою фарб може створити афішу; розвивати фантазію, уяву вихованців; прищеплювати любов до світу мистецтва — до театру, шанобливе ставлення до роботи художника у театрі, акуратність під час роботи над театральною афішею.

Методи:  словесні, наочні, практичні

Тип заняття:  вивчення нового матеріалу

Обладнання: ноутбук, наочність (малюнки костюмів) олівці, аркуші 

Хід заняття.

І. Підготовча частина.

1.1. Організаційний момент.

Привітання, перевірка присутніх.

1.2. Акторський тренінг.

«Пантоміма»

Мета: розвиток уяви, виразності рухів, навчитися краще

розпізнавати і самим відтворювати емоційні стани.

Хід вправи: всім учасникам роздається по одній фразі, вони по черзі

виходять на середину і мімікою показують, що в них написано,

інші відгадують:

- О горе мені, горе...

- Ой, який щасливий день!

- Бідна я, нещасна!

- Ура! Я їду на море!

- О скільки років, скільки зим...

- Караул! Караул!

- Не хочу, не буду...

- Ой боюсь, боюсь, боюсь...

 

Вправа «Скульптура емоцій». Потрібно за допомогою власного тіла зобразити емоцію. Ускладнення: самостійно придумують вихованці емоцію. Інші її відгадують.

Вправа «Карлики-Велетні»

Карлики і велетні. Зараз, якщо я буду називати великі предмети або тварин, наприклад: «будинок», «слон», ви повинні встати на носочки, підняти руки і тягнутися вгору, показуючи їх розмір. Якщо ж я буду називати маленькі предмети, ви повинні присідати, опустивши руки. Я буду показувати розміри предметів разом з вами. Але іноді буду обманювати, перевіряючи вашу увагу. Хто помилиться в перший раз, робить крок вперед і грає далі, при повторній помилку - вибуває з гриВправа «Берізки»

-  Зараз вам потрібно відтворити дерева в різні пори року

-ЛІТО. Берізки розмовляють між собою, шелестом листочків,

помахуючи гілочками.

-ОСІНЬ. Облітає листя на берізках. Все частіше дує сильний вітер,

який гойдає дерева зі сторони в сторону.

-ЗИМА. Гілочки на березах тремтять від холоду. Сніг нахиляє їх аж

до землі.

-ВЕСНА. Сніг тане. Гілочки піднімаються вверх. Бруньки лопають і/з

них появляються ніжні листочки.

 

 

 

 

 

1.3. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми та мети заняття.

- Ми продовжуємо нашу подорож театром.

- Що ви пам’ятаєте про театр?

- Які бувають театри?  Які театральні професії ви знаєте?

- На минулому занятті ми з вами розглядали тему костюми в театрі. Хто запам’ятав що таке театральний  костюм? Які бувають театральні костюми?

-  Уявіть, що нікому в нашій школі нічого невідомо про виставу, яку ми поставили. Ми чекаємо на глядачів, а вони не йдуть до нас! Як ви вважаєте, хто нам може допомогти? Так, художник! Сьогодні ми дізнаємося більше про ще одну складову роботи художника у театрі.

- Тема нашого заняття «Театральна афіша.  Призначення афіші і театральної програми. Виготовлення афіші»

ІІ. Основна частина.

2.1. Вивчення нового матеріалу.

— Сьогодні ми говоритимемо про театральну афішу, яка допо­може сповістити глядачів про підготовлену нами виставу.

Театральні афіші мають давню історію. Ще в Давній Греції та Римі глашатай скликав публіку на сценічні ігри. Афіші з’явилися у Греції приблизно в IV столітті до н.е., у Римі — в I столітті до н. е. Афіші у давнину були двох видів: намальованими й написаними. Намальовані афіші вставляли в рами і вивішували поруч із дверима театру.

Що ж таке афіша? Що має бути зображено на афіші, щоб глядач знав, коли і куди йому приходити, щоб переглянути виставу?

Афіша — один з видів реклами, оголошення про виставу, кон­церт, виставку та ін., яке розміщують у людних місцях.

Якщо на афіші ми намалюємо тільки зображення (наприклад, головних дійових осіб вистави), глядач зрозуміє, на яку виставу його запрошують. Але він не знатиме час початку вистави.

 2. Ознайомлення з театральними афішами

Тому обов’язково кожна театральна афіша містить не тільки зображення, а й текст. Художник вирішує, якими літерами зробити напис та де його розташувати. (слайди 4-11)

Існує багато шрифтів, але не кожен з них може стати в пригоді для афіші.

Поміркуймо: чим відрізняються літери, шрифт на афіші від шрифтів у підручниках, дитячих книжках?

Зображення і текст на афішах мають бути видними ще здале­ку, щоб привертати увагу. Тому краще, коли зображення яскраве, а текст стислий, але чіткий, яскравий. Пам’ятайте про це, створю­ючи афішу для власної вистави

А що включає в себе афіша?

1. Назва вистави

2. Дату

3. Час

4. Назва театру

5. Зображення головного героя

 

 

 

 

2.2. Самостійна практична робота вихованців.

Творче завдання

Виконайте ескіз афіші до однієї з театральних казок: «Колобок», «Дюймовочка», «Троє поросят» та ін.

ІІI. Заключна частина

Актуалізація набутих знань

Бесіда

До якої вистави ви створили театральну афішу?

Що є головним у вашій афіші?

Які кольори переважають на афіші? Чому?

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кулак Ірина Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
22 січня 2019
Переглядів
5784
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку