Тема: Теоретико-методичні знання. Нормативи з фізичного виховання. ЗРВ в русі. Біг. Ігри.

Про матеріал
Тема: Теоретико-методичні знання. Нормативи з фізичного виховання. ЗРВ в русі. Біг. Ігри. Завдання уроку: 1. Загальнорозвиваючі вправи в русі. 2. Вчити метати малого м’яча у вертикальну ціль способом «із за спини через плече». 3. Вдосконалювати техніку стрибків у довжину з місця. 4. Провести гру «Метання в кошик». Провести гру малої інтенсивності «Увага». Розвивати спритність, точність, колективізм. Виховувати свідоме ставлення до занять з фізичної культури.
Перегляд файлу

Тема: Теоретико-методичні знання. Нормативи з фізичного виховання. ЗРВ в русі. Біг. Ігри.
Завдання уроку: 1. Загальнорозвиваючі вправи в русі. 2. Вчити метати малого м’яча у вертикальну ціль способом «із за спини через  плече». 3. Вдосконалювати техніку стрибків у довжину з місця. 4. Провести гру «Метання в кошик». Провести гру малої інтенсивності «Увага». Розвивати спритність, точність, колективізм. Виховувати свідоме ставлення до занять з фізичної культури.
Обладнання та інвентар:  м’ячі для баскетболу, палиця, свисток.

 



Зміст уроку


Дозування


Організаційно-методичні вказівки


I.


II.


III


Підготовча частина

1. Організований перехід до місця занять.


2. Шикування дітей в одну шеренгу.

- Клас в одну шеренгу шикуйсь! Рівняйсь! Струнко!

3. Рапорт

4. Оголошення завдань уроку.

- Діти сьогодні на уроці ми розучимо комплекс загально- розвиваючих вправ у русі. Будемо вчитися техніки метання м’яча у вертикальну ціль способом «із-за спини через плече».Вдосконалимо техніку стрибків у довжину з місця. А також пограємо в ігри «Метання в кошик» та гру на увагу.

5. Стройові вправи на місці.

- Діти, а зараз ми повторимо повороти на місці. Клас, ліворуч! Праворуч! Кругом! На місці кроком руш! За направляючим в обхід наліво кроком руш!

6. Ходьба в русі.

1) В.п. – Руки на поясі. На носках руш! Закінчили. Звичайним кроком руш!

2) В.п. руки закладені в замок за спину. На п’ятках руш!

3) В.п. – руки на поясі. На внутрішній стороні ступні руш!

4) В.п. – теж саме. На зовнішній стороні ступні руш! Звичайним кроком руш!

- Клас, бігом руш! Праве плече вперед, приставним кроком руш!

- Ліве плече вперед; праве плече; звичайний біг.

- Клас, кроком руш!

7. Розучування комплексу загальнорозвиваючих вправ у русі.

Вправа 1. На відновлення дихання. Підняли руки в гору – вдих; Опустили руки – видих.


Вправа 2. В.п. – руки на поясі.

1 – руки вперед;

2 – руки вгору;

3 – руки в сторони;

4 – в.п.

Вправа 3. В.п. – руки в сторони. 1 – 2 згинання 

пальців в кулаках.

Вправа 4. В.п. руки в сторони.

1 – згинання рук до плечей;

2 – в.п.

Вправа 5. В.п. – руки до плечей, лікті опущені.

1 – підняти лікті вгору;

2 – в.п.

Вправа 6. В.п. – руки до плечей.

1 – лікті вперед;

2 – в.п.

Вправа 7. В.п. – руки в замок перед грудною 

кліткою.

1 – руки вперед;

2 – в.п.

Вправа 8. В.п. – руки витягнуті вперед на рівні

плечей.

1 – 2 – перехрестні рухи руками, права 

над лівою;

3 – 4 – ліва над правою.

Вправа 9. У навприсяді руш!


Вправа 10. Повним присідом руш! Стрибками в присяді руш! Клас, стій! Раз-два! Ліво-руч!

Основна частина.
3. Ознайомлення учнів з технікою стрибків в довжину з місця.

В.п. стати прямо, ступні паралельні, піднятися на носки, одночасно піднімаємо руки вперед-вгору; спускаючись на усю ступню, зігнути ноги до напівприсіда, потім з різким рухом рук вниз-вперед-вгору відштовхуватися двома ногами вперед-вгору. Під час польоту винести ноги вперед і приземлитися на зігнуті ноги, руки вперед. Контрольні навчальні нормативи і вимоги до стрибка у довжину з місця.

Хлопчики: п.р. - менше 90 см, с.р. – 90 см, д.р. – 110 см, в.р. – 125 см і більше.

Дівчатка: п.р. – менше 80 см, с.р. – 80 см, д.р. – 105 см, в.р. – 115 см і більше.

Готую місце старту, роблю розмітки відносно навчальних нормативів.                                                                

4.Стрибки у довжину дітьми.                                                       

А зараз стрибаємо з місця. Тепер ще раз із цього місця, і ще раз.

- Клас! В одну шеренгу шикуйсь!

Проводжу підсумок. 

5. Гра «Метання в кошик». 

Пояснення правил гри. До палиці завдовжки 2 – 2,5 м прикріплюють кошик для паперів. Один із гравців тримає кошик, а другий за сигналом учителя кидає в кошик з відстані 3 – 4 м гумові м’ячі або мішечки з піском. Той, хто тримає кошик, має право зміщувати його, щоб зловити м’ячі. Перемагає пара, у якої буде найбільше попадань з обумовленої заздалегідь кількості спроб.

- Клас! В дві шеренги шикуйсь! Діти по парах по черзі проводять гру. 

Заключна частина.

1. Шикування в одну шеренгу. Вправи для відновлення дихання.

- Клас, в одну шеренгу шикуйсь! Отже, ми з вами пограли у гру «Метання у кошик», в якій розвивали точність, увагу і спритність.

2. Вправи на заспокоєння емоцій або розслаблення м’язів.

Гра «Увага»

Пояснення гри. Ви повинні повторювати лише ті рухи, які будуть супроводжуватися словами «увага». Якщо ж я не скажу «увага», то цей рух виконувати не можна.

Правила гри. Хто помилився, робить крок уперед.

3. Підсумок уроку.

Вказую на помилки дітей під час метання, під час стрибків у довжину, вказую на дисципліну. Виставляю оцінки.

4. Домашнє завдання.

Вдома вам треба буде удосконалити техніку метання м’яча і стрибків у довжину з місця. На цьому урок закінчено. До побачення.

5. Організований перехід до класу.


14 хв

0,5 хв


1 хв

0,5 хв


2 хв


3 хв


4 р.


4 р.


7 хв


4-5 р.


5-6 р.


7-8 р.


8 р.


9-10 р.


9-10 р

.


10р.


10-11 р


8 р.


10 р.


21 хв

2 хв


7 хв


2 хв


5 хв


5 хв


5 хв

1 хв


1,5 хв


1 хв


0,5 хв


1 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     20хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10хв



У колону по одному.

Пригадати правила безпеки.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слідкую за чіткістю виконання поворотів.

 

 

Фронтальний метод

Спина пряма.

Дотримання осанки.


Проводжу підрахунок.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Стежити за прави-

льністю виконан-

ня вправ.


Руки на рівні плечей.


Руки тримаю на рівні плечей.

Руки на рівні плечей, долонями до верху.

Кисті рук від плечей не відриваємо.

 

 

Торкнутися ліктями.


Руки на рівні грудей.


Руки тримаємо на рівні плечей долонями до низу.


Спини рівна. Проводжу підрахунок.


Фронтально – по-токовий метод організації діяль-

ності учнів. Пояснити, проде-

монструвати.




 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відштовхуватися двома ногами одночасно. Ноги повинні бути зігнуті.

Спочатку діти відпрацьовують техніку стрибка без контрольних нормативів, а потім можна попробувати з ними.


Проводжу детальне пояснення, слідкую за дотриманням правил гри.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Чітко пояснюю правила гри.


 

 

 

 

 

 

 

Роблю підсумок того, що зробили на уроці.


У колоні по одному.

 

docx
Додано
4 січня 2020
Переглядів
645
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку