Урок математики 1 клас НУШ. Тема тижня: Зима. Тема уроку: Одноцифрове і двоцифрове число. Склад числа 10.

Про матеріал

Інтегрований урок з математикинавчання грамоти НУШ. Тема тижня "ЗИМА". Урок розроблений для 1 класу за програмою під керівництвом Р. Шияна. на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ. Конспект уроку розроблений за новою схемою. Дана розробка буде корисною для вчителів початкових класів.

Перегляд файлу

Дата  ____________ № _________        Математика 1 клас

 

Тема тижня Зима       

Тема уроку: Одноцифрове і двоцифрове число. Склад числа 10.

Мета тематичного дня:  ознайомити з поняттями «одноцифрове» і «двоцифрове

число»; вивчити позиційний принцип запису числа; закріплювати знання усної і письмової нумерації чисел першого десятка; вправляти у визначенні попереднього і наступного числа до даного числа, уміння складати і розв'язувати задачі з грошовими одиницями; виховувати уважність.

Предметні компетентності:

-Математичну компетентність шляхом розвитку цікавості учнів до математики, логічного мислення, зорової  пам’яті, свідомого сприйняття матеріалу; розв’язування математичних завдань, зокрема практичного змісту; вивчення та застосування лічби;

-Компетентність спілкування державною мовою для розуміння, пояснювання і перетворення математичних текстів; використання математичних термінів на початковому рівні;

-Загальнокультурну компетентність для бажання більше дізнатися про математичні знання в різних життєвих ситуаціях.

Очікувані результати:

  • Читає і записує числа 1 – 10 словами і цифрами
  • Утворює числа 2-10 прилічуванням одиниці до попереднього і відлічуванням одиниці від наступного до нього числа
  • Співвідносить кількість об’єктів навколишнього середовища з відповідним натуральним числом
  • Порівнює числа в межах 10, використовуючи знаки <> =
  • Утворює рівності на основі знання про склад чисел 2-10
  • Будує відрізок заданої довжини (1-10 см) Співвідносить цифру з її зображенням на лінійці
  • Вимірює довжину предметів або відрізків (довжиною до 10 см)
  • Розпізнає геометричні фігури (в т.ч. трикутник)
  • Створює моделі трикутника з підручного матеріалу (листя, жолудів, каштанів, гілочок тощо)
  • Збирає дані, що відображають конкретну життєву ситуацію на основі запропонованого опитувальника (два-три запитання).
  • Використовує зібрані (наявні) дані для спілкування щодо досліджуваної проблеми

Обладнання: підручники, папір А4, ручки, кольорові олівці та фломастери, набори

«Лего», ілюстративний та роздатковий матеріал, відеоматеріали.

Тип уроку: урок формування компетентностей.

 

Зміст заняття:

І. Етап орієнтації. Мотивації діяльності

Метод емоційного налаштування  «Я - відомий»

  • Чи бачили ви грошові купюри?
  • Хто на них зображений?
  • Чому фото цих людей там розміщені?

Давайте пофантазуємо. Вигадайте, щоб ви могли б зробити відомого чи видатного, щоб вас також розмістили на грошових купюрах.

А ось і самі купюри вони з різних країн, але на них немає фото. Замість фото намалюйте свої портрети (або вклейте).

G:\Початкові класи\1 клас\Математика Гісь 1 клас\Урок №52\10_hryvnia_1992_front.jpg

G:\Початкові класи\1 клас\Математика Гісь 1 клас\Урок №52\7-0.jpg

G:\Початкові класи\1 клас\Математика Гісь 1 клас\Урок №52\10_hryvnia_1994_front.jpg

G:\Початкові класи\1 клас\Математика Гісь 1 клас\Урок №52\10_hryvnia_2006_front.jpg

 

ІІ. Етап цілепокладання

Сьогодні ми будемо працювати з вами в магазині. Будьте уважні, правильно рахуйте, поглядайте за товарами та покупцями. Бажаю гарного робочого дня.

 

ІІІ. Етап цілереалізації

Учні діляться на групи відповідно до магазинів. Можна зробити продуктовий, магазин вбрання, техніки, спортивний і т.д. Діти отримують конверти з малюнками та цінники. Потрібно обрати товари, що буде продавати саме їхній магазин, розкласти їх на прилавках чи стендах та написати ціни в межах 10.

  •         Молодці! Магазини готові до роботи?
  •         Так
  •         Ні. Вам ще потрібно пройти перевірку у податковій інспекції чи добре ви знаєте математику, чи вмієте правильно рахувати, чи правильно визначили товари та ціни для свого магазину. Після перевірки кожен магазин отримає ліцензію – це спеціальний документ, що дає дозвіл магазину працювати.

«Бухгалтерська хвилинка» розповідь про одноцифрові та двоцифрові числа.

— Які числа називаються одноцифровими? (Числа, для запису яких використовується тільки один знак — цифра.)

— Які числа називаються двоцифровими? (Числа, для запису яких використовується два знаки, тобто цифри.)

Таким чином, залежно від кількості цифр, використаних для запису числа, числа поділяються на одноцифрові і двоцифрові.

Казкотерапія

Склад числа. Казкотерапія

В будинку № 10 всі мешканці були спортсмени. Цікаво, що серед них не було жодної товстої цифри. Ось самі погляньте.

Картинки по запросу цифра 1Картинки по запросу цифра 2 pngКартинки по запросу цифра 3 pngКартинки по запросу цифра 4 pngКартинки по запросу цифра 3 pngКартинки по запросу цифра 6 pngКартинки по запросу цифра 7 pngКартинки по запросу цифра 8 png Картинки по запросу 9

Завдання 1.

G:\Початкові класи\1 клас\Математика Гісь 1 клас\Урок №52\001.jpg

Завдання 2.

G:\Початкові класи\1 клас\Математика Гісь 1 клас\Урок №52\54569e2be69068715116.jpg

Завдання 3.

G:\Початкові класи\1 клас\Математика Гісь 1 клас\Урок №52\M1_53.jpg

Фізкультхвилинка

G:\Початкові класи\1 клас\Математика Гісь 1 клас\Урок №52\ASSA_tren_sklad2-10_3-1000x750.jpg

ASSA_tren_sklad2-10_3-1000x750

Молодці! Ви всі пройшли перевірку і отримуєте ліцензії для своїх магазинів.

G:\Початкові класи\1 клас\Математика Гісь 1 клас\Урок №52\tabak.jpg

 

ІV. Етап рефлексійно-оцінюючий

Гра «Магазини»

  • Чи сподобався вам наш урок?
  • Що сподобалося найбільше?

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гайкевич Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
25 листопада 2018
Переглядів
1420
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку