Інтегрований урок з математикинавчання грамоти НУШ. Тема тижня "ЗИМА". Урок розроблений для 1 класу за програмою під керівництвом Р. Шияна. на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ. Конспект уроку розроблений за новою схемою. Дана розробка буде корисною для вчителів початкових класів.
Дата ____________ № _________ Математика 1 клас
Тема тижня Зима
Тема уроку: Одноцифрове і двоцифрове число. Склад числа 10.
Мета тематичного дня: ознайомити з поняттями «одноцифрове» і «двоцифрове
число»; вивчити позиційний принцип запису числа; закріплювати знання усної і письмової нумерації чисел першого десятка; вправляти у визначенні попереднього і наступного числа до даного числа, уміння складати і розв'язувати задачі з грошовими одиницями; виховувати уважність.
Предметні компетентності:
-Математичну компетентність шляхом розвитку цікавості учнів до математики, логічного мислення, зорової пам’яті, свідомого сприйняття матеріалу; розв’язування математичних завдань, зокрема практичного змісту; вивчення та застосування лічби;
-Компетентність спілкування державною мовою для розуміння, пояснювання і перетворення математичних текстів; використання математичних термінів на початковому рівні;
-Загальнокультурну компетентність для бажання більше дізнатися про математичні знання в різних життєвих ситуаціях.
Очікувані результати:
Обладнання: підручники, папір А4, ручки, кольорові олівці та фломастери, набори
«Лего», ілюстративний та роздатковий матеріал, відеоматеріали.
Тип уроку: урок формування компетентностей.
Зміст заняття:
І. Етап орієнтації. Мотивації діяльності
Метод емоційного налаштування «Я - відомий»
Давайте пофантазуємо. Вигадайте, щоб ви могли б зробити відомого чи видатного, щоб вас також розмістили на грошових купюрах.
А ось і самі купюри вони з різних країн, але на них немає фото. Замість фото намалюйте свої портрети (або вклейте).
ІІ. Етап цілепокладання
Сьогодні ми будемо працювати з вами в магазині. Будьте уважні, правильно рахуйте, поглядайте за товарами та покупцями. Бажаю гарного робочого дня.
ІІІ. Етап цілереалізації
Учні діляться на групи відповідно до магазинів. Можна зробити продуктовий, магазин вбрання, техніки, спортивний і т.д. Діти отримують конверти з малюнками та цінники. Потрібно обрати товари, що буде продавати саме їхній магазин, розкласти їх на прилавках чи стендах та написати ціни в межах 10.
«Бухгалтерська хвилинка» розповідь про одноцифрові та двоцифрові числа.
— Які числа називаються одноцифровими? (Числа, для запису яких використовується тільки один знак — цифра.)
— Які числа називаються двоцифровими? (Числа, для запису яких використовується два знаки, тобто цифри.)
Таким чином, залежно від кількості цифр, використаних для запису числа, числа поділяються на одноцифрові і двоцифрові.
Казкотерапія
Склад числа. Казкотерапія
В будинку № 10 всі мешканці були спортсмени. Цікаво, що серед них не було жодної товстої цифри. Ось самі погляньте.
Завдання 1.
Завдання 2.
Завдання 3.
Фізкультхвилинка
Молодці! Ви всі пройшли перевірку і отримуєте ліцензії для своїх магазинів.
ІV. Етап рефлексійно-оцінюючий
Гра «Магазини»