Урок."Утворення і назви чисел від 21 до 39. Розв’язування задач."

Про матеріал

Мета:- удосконалювати обчислювальні навички;

-повторити вивчений матеріал;

-ознайомити учнів з утворенням і назвами чисел від 21 до 39;

-вчити лічити в межах 39;

-вправляти у розв'язуванні задач на знаходження суми;

-формувати навчальні компетентності;

-розвивати пам'ять,уяву, уміння порівнювати, аналізувати;

-виховувати культуру співробітництва, математичного мовлення, інтерес до математики.

Перегляд файлу

Тема.Утворення і назви чисел від 21 до 39. Розвязування задач.

 

Мета:- удосконалювати обчислювальні навички;

-повторити вивчений матеріал;

-ознайомити учнів з утворенням і назвами чисел від 21 до 39;

-вчити лічити в межах 39;

-вправляти у розв’язуванні задач на знаходження суми;

-формувати навчальні компетентності;

-розвивати пам'ять,уяву, уміння порівнювати, аналізувати;

-виховувати культуру співробітництва, математичного мовлення, інтерес до математики.

 

Хід уроку

1.Організація класу.

-Діти, подивіться мені в очі, посміхніться. Із цих промінчиків добра, що заіскрилися на ваших обличчях, ми і почнемо урок.

 

2. Мотивція уроку.

-Для чого ми вивчаємо математику? Де знадобляться знання  з математики? А що треба, щоб досягти успіху?

-Ці знання будуть потрібні не тільки протягом уроку, а й у подальшому вивченні математики та й у житті теж. На уроці вашими вірними друзями повинні стати: уважність і кмітливість, швидкість мислення і вибір точних дій, винахідливість і взаємодопомога.

 

3.Повторення вивченого матеріалу.

а)Усний рахунок.

-Діти, давайте перевіримо, як ви навчилися додавати і віднімати в межах 10.(Обчислення ланцюжків прикладів)

10-5+3-1         3+3-6+7        10-2-4+1           4+4-6+5

 

б).Задача.

На квітках сиділи 5 метеликів. 2 метелика полетіли. Скільки метеликів залишилося?

-Діти,які уміння ви удосконалили?

 

4.Оголошення плану уроку.

_Сьогодні ми будемо працювати за таким планом:

-удосконалимо

-повторимо

-вивчимо

-закріпимо

-підсумуємо

 

5.Математична розминка.

-Як називаються числа при додаванні?

-Як називаються числа при відніманні?

-Збільшити на…(означає...)

-Зменшити на…(означає…)

-Щоб числа порівняти,треба…(віднімати)

-Скільки разом чи всього ?

Треба всім нам знати

Це вже буде ого-го!

Треба…(додавати).

 

6.Парна робота.

-Діти, зараз ми попрацюємо в парах. У вас на партах лежать карточки.

Завдання. Визначити,якими доріжками рухались звірята.

-Перш,ніж ви почнете працювати в парах, хочу нагадати правила дружньої роботи:

-уважно слухай однокласника;

-говори напівголосно;

-бережи кожну хвилинку.

-Хто виконав завдання? Чи важке воно було? Які правила вам допомогли виконати  це завдання?

Перевірте, чи у всіх так.(діти порівнюють правильність виконання на екрані).

Які ж уміння ви удосконалили?

 

7.Фізкультхвилинка.

 

8.Робота над прикладами на знаходження невідомого доданка.

(На екрані завдання)

  • +10=12
  • +7=9

   _Діти, послухайте завдання:

Котик за мишками ганявся,

Сірі мишки злякалися й у приклади сховалися.

-Відгадайте,які числа закрили мишки?(пояснення дітей)

Діти, що ми повторили?(як знаходити невідомий доданок).

 

9. Робота над задачею.

Діти, пригадайте, з яких частин складається задача.(На екрані задача і 2 коротких записи до неї)

Завдання. Виберіть до задачі короткий запис.Розвяжіть задачу.

 

10.Підготовка до вивчення нового матеріалу.

Завдання:записати попередні або наступні числа.

  • 6 *
  • 15*
  • 20 *
  • 31 * *

-Діти, чому ми не можемо виконати 2 останні завдання?

(тому що ми ще не вивчили число 21 і т. д.)

Фізкультхвилинка.

 

11.Розвязання навчальної задачі. Робота над новим матеріалом. (на столі приготовлені39 паличок і 3 резинки для зв’язування десятків)

-Як швидше дізнатися , скільки на столі паличок?(зібрати палички в пучки-десятки)

Пояснення вчителя.

 

12.Первинне закріплення.

а) Для закріплення нових знань рахують десятки паличок і окремо палички, читають і називають числа від 21 до 39.

б) Виконання завдань підручника.

 

13. Рефлексія.

-Яке завдання здалося найскладнішим?

-Чи добавили ви собі знань? Яких?

-Оцініть свою роботу.

-Молодці! Ви дуже добре працювали на уроці! Спасибі за старання!      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
27 листопада 2018
Переглядів
1498
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку