Тема: Урок - гра «Київська Русь»

Про матеріал

Повторити і узагальнити знання теми "Княжа Русь-Україна". Удосконалювати вміння розповідати про історичного діяча та про історичну подію, відрізняти в сюжеті оповідань справжні історичні факти та постаті від вигаданих. Формувати навички користуватися картою, історичними джерелами; формувати початкові уявлення про історію України. Виховувати інтерес та повагу до історії України.

Перегляд файлу

Тема: Урок - гра «Київська Русь»

Мета: Повторити і узагальнити знання теми "Княжа Русь Україна". Удосконалювати вміння розповідати про історичного діяча та про історичну подію, відрізняти в сюжеті оповідань справжні історичні факти та постаті від ви гаданих. - Формувати навички користуватися картою, історичними джерелами; формувати початкові уявлення про історію України. Виховувати інтерес та повагу до історії України.

Обладнання: підручник, атлас, додаткова методична література, фотографії, старовині монета та рештки глечика.

Тип уроку:  урок - гра.

Хід уроку

І. Організаційний момент:

перевірка відсутніх;

перевірка засобів навчання;

психологічна підготовка учнів.

ІІ. Перевірка засвоєних знань, навичок і вмінь.

Завдання №1

"Історична плутанка" (напис, на дошці) - 5 хв. Учні повинні правильно виправити помилки допущені у тексті.

1.Першим князем Київської держави був Олег.

2.Оборона Києва відбулась у 1340 році.

3.Визначним київським князем був Ярослав Мономах.

4.На Київську Русь нападали печеніги, угорці, поляки.

5.Хрещення Русі відбулось у 1088 році.

За кожну правильну відповідь видається зірочка, за неповну- кружечок.

Завдання №2

Історична постать. Потрібно впізнати хто зображений намалюнку.

Оцінювання зірочками та кружечками.

а) княгиня Ольга;

б) князь Святослав;

в) князь Володимир Великий;

г) Анна Ярославівна;

д) хан Батий; -

є) Юрій І Львович.

Завдання № 3

З'єднати стрілочками історичні постаті і дати-10хв.

980-1019

Смерть Ярослава

988

Коронування Данила

1253

Хрещення Русі

1054

Князювання Володимира Великого

Оцінювання зірочками.

 

Завдання № 4

Робота з атласом .

Запитання в атласі по темі "Галицько—Волинське князівство . Оцінювання зірочками та кружечками.

Фізкульт-хвилинка.

З додаткової методичної літератури .

Давайте згадаємо історичні джерела.

Голова верх - усні.

Руки верх - писемні.

Руки в боки – речові.

 1. Глечик. 2. Казка. 3. Малюнок. 4. Папірус. 5. Сокира. 6. Легенда. 7. Зброя. 8. Розвалини замку. 9. Книга. 10. Береста. 11. Напис на камені. 12, Намисто. 13. Показ старовинного глека. 14. Показ старовинної монети.

Завдання № 4

Вирішити історичне рівняння (написати на дошці).

(1 -2) + (4 - 3) = ?

1. Битва на р. Калка.

  1.   Коли Роман Мстиславович прийшов до влади?
  2. Коли Ігор став князем?
  3. Княгиня Ольга почала правити у............р.

Учні повинні сказати остаточний результат виразу. Відповідь оцінюється у 12 балів. Конкурс на швидкість.

 

Завдання № 5

 

"Історичне намисто".

Князів перетворили на намистинки. Потрібно вказати з самого початку хто за ким правив.

Олег _ Святослав

ігор Ольга


 

Оцінювання зірочками.

 

Завдання № 6

Розгадати Кросворд

Згадаємо терміни, які вивчили з цієї теми.


1.Титул правителя в країнах сходу.

2.Центральна укріплена частина міста (замку).

3.Обов'язкова сплата населенням князю продуктами харчування.

4.Володар великої могутньої держави, утвореної на землях багатьох народів.

5.Київська княгиня.

Оцінювання зірочками.

Підсумок уроку.

Учні рахують зірочки та кружечки та отримують відповідні оцінки.

docx
Додано
28 серпня 2018
Переглядів
1000
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку