Зберігаємо спокій. Віримо в ЗСУ. Разом до перемоги! 🇺🇦

Тема уроку. « БУДОВА СЛОВА. Поняття про закінчення. »

Про матеріал
Тема уроку. « БУДОВА СЛОВА. Поняття про закінчення » Мета: знайомити із закінченням як змінною частиною слова, розкривати роль закінчення як частини слова, за допомогою якої змінюється форма слова; формувати вміння визначати закінчення у словах за допомогою зміни їх форми, формувати уявлення про закінчення як засіб зв'язку слів у реченні; розвивати критичне й логічне мислення; виховувати бажання пізнавати та вивчати українську мову.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вельможко Людмила Петрівна Вчитель початкових класів , м, Дніпро, КЗО “ СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМР Українська мова 3 клас НУШ. Тема уроку. « БУДОВА СЛОВА. Поняття про закінчення. »

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Дружно всі взялись за ручки Приступаєм до науки Пишем вправи і диктанти Любим мову ми вивчать.

Номер слайду 4

Нема солодшої — повір, За неї, пречудову! Схилились голівки до праці мерщій. Ти всі перешкоди здолати зумій!

Номер слайду 5

Наш настрій3 - А

Номер слайду 6

5 жовтня Класна робота Хвилинка каліграфії Вв ве ор ре от та  ву ви ир ра аз зн но  ви ли ця се міСЛОВНИКОВИЙ ДИКТАНТ

Номер слайду 7

СЛОВНИКОВИЙ ДИКТАНТ

Номер слайду 8

ЩОДЕННІ НОВИНИТема. « БУДОВА СЛОВА. Поняття про закінчення.“ ( ст. 3 2 )

Номер слайду 9

Слово складається

Номер слайду 10

Вправа 65. Прочитайте слова. Покажіть одне одному частину слова, яка змінюється. Ліс, ліс[у], ліс[ом], у ліс[ах]. Сніг, сніг[ом], сніг[у], сніг[и] Спиши слова, позначаючи частину, яка змінюється.

Номер слайду 11

Частину слова, яка змінюється, називають закінченням. Щоб визначити закінчення, треба змінити слово. Закінчення позначають так: Наприклад: мор[ е] , на мор[ і] , мор[ем] , до мор[ я] . За допомогою закінчень утворюються різні форми одного й того ж слова. Закінчення слугують для зв’язку слів у реченні.

Номер слайду 12

Вибери будь – яке прислів'я, «намалюй» його зміст. • Спиши прислів’я, уставляючи пропущені закінчення. Прислів’я — мудрі правила щоденного життя, поради, які застерігають або схвалюють, засуджують або повчають. Це прикраси нашого мовлення.

Номер слайду 13

Запам’ятовуй прислів’я, збагачуй своє мовлення перлинками народної мудрості.

Номер слайду 14

Вправа 66. Прочитай прислів'я, уставляючи пропущені закінчення. Поясни їхнє значення. Одна книжк.. тисячі людей навчає. Книжк.. читають не очима, а розумом. Розум без книжк.. — що птах без крил. З книжк.. жити — з добром дружити.

Номер слайду 15

Одна книжка  тисячі людей навчає. Книжки  читають не очима, а розумом. Розум без книжки  - що птах без крил. З книжкою  жити - з добром дружити. Перевірка :

Номер слайду 16

Вправа 67. Прочитай текст, уставляючи пропущені закін-чення. Добери заголовок. r

Номер слайду 17

Словникова робота Купина — горбик на луці чи болоті, порослий травою або мохом.

Номер слайду 18

Самостійна робота На земл.. опускалися тихі сутінки. Ожинові кущі, що росли на земл.., були подібні до темних загадкових купин. Час від часу звідти долинав незрозумілий шурхіт. Над  земл..  повільно пропливав повний місяць. Від нього падало бліде сяйво (За В. Рутківським).• Випиши речення з виділеними словами, у писуючи пропущені закінчення. Познач їх.

Номер слайду 19

Сутінки На земл[ю]  опускалися тихі сутінки. Ожинові кущі, що росли на земл[і], були подібні до темних загад-кових купин. Над земл[ею]  повільно пропливав повний місяць.

Номер слайду 20

ГРА “Продовжте речення”На уроці я навчився…Мені сподобалося…Хотів би ще навчитися…Найскладніше було…Найлегше було…

Номер слайду 21

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯВправа 68. Прочитай слова. Вікно, на вікні, біля вікна, під вікном. Фарба, … , … . Доповни другий ряд словами за зразком першого. Спиши, позначаючи закінчення.

Номер слайду 22

Перевірка д\з : 1. Вікн[о], на вікн[і], біля вікн[а], під вікн[ом]. 2. Фарб[а], на фарб[і], біля фарб[и], під фарб[ою].

Номер слайду 23

Тема уроку. « БУДОВА СЛОВА. Поняття про закінчення » Мета: знайомити із закінченням як змінною частиною слова, розкривати роль закінчення як частини слова, за допомогою якої змінюється форма слова; формувати вміння визначати закінчення у словах за допомогою зміни їх форми, формувати уявлення про закінчення як засіб зв'язку слів у реченні; розвивати критичне й логічне мислення; виховувати бажання пізнавати та вивчати українську мову.

pptx
Додано
23 січня
Переглядів
93
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку