Українська мова 3 клас НУШ Тема. « Правопис префіксів роз-, без-. Перенос слів із префіксами » .

Про матеріал
Українська мова 3 клас НУШ Тема. « Правопис префіксів роз-, без-. Перенос слів із префіксами » . Мета: формувати в учнів вміння писати префікси й прийменники; ознайомити з написанням слів з префіксами роз-, без-; навчитися переносити слова з префіксами роз-, без-; збагачувати словниковий запас; розвивати літературну вимову, вміння аналізувати; виховувати доброзичливість, працелюбність.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вельможко Людмила Петрівна Вчитель початкових класів , м, Дніпро, КЗО “ СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМРУкраїнська мова 3 клас НУШТема. « Правопис префіксів роз-, без-. Перенос слів із префіксами » .

Номер слайду 2

Всі зібрались на урок. Тож пора нам поспішити — Кличе в подорож дзвінок. Так намагайтесь вправно все вивчати. Пам'ятайте: учня скарб — знання !

Номер слайду 3

Всі сідайте тихо, діти, домовляйтесь не шуміти, Руку гарно піднімати, на уроці не дрімати. Щоб нам не було мороки, всі готові до уроку ?

Номер слайду 4

НАШ НАСТРІЙ

Номер слайду 5

ВПРАВА « ОЧІКУВАННЯГАРНОГО НАСТРОЮ ВЕСЕЛИХ ІГОР НОВИХ ЗНАНЬГАРНИХ ОЦІНО РОБОТУ В ГРУПАХВМІННЯ ВИСЛОВЛЮВАТИ СВОЇ ДУМКИ

Номер слайду 6

Нумо дружно до роботи,що чекає знову нас. Будем разом працювати,Дуже дружний у нас клас.

Номер слайду 7

  На уроці рідну мову Зараз будемо вивчати, Розбирати кожне слово, Щоб її нам краще знати. Думати — оперативно! Сперечатись — доказово! Для всіх обов’язково!

Номер слайду 8

мову мова« Асоціативний кущ »

Номер слайду 9

26 жовтня Класна робота Хвилинка каліграфії  Хвилинку каліграфії — негайно !Запишемо речення красиво та охайно.

Номер слайду 10

26 жовтня Класна робота Хвилинка каліграфіїФу ут бол футбол Цц ец ем ент цемент Малюнковий диктант

Номер слайду 11

ppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_x

Номер слайду 12

ЧЕРЕПАХАЯЩІРКАСВІТЛОФОРФОТОАПАРАТГОДИННИККОМП’ЮТЕРТЕЛЕВІЗОРВЕЛОСИПЕДМОТОЦИКЛПеревірка:

Номер слайду 13

Тема. « Правопис префіксів роз-, без-. Перенос слів із префіксами ».

Номер слайду 14

( Підручник с. 45 - 46 )

Номер слайду 15

Вправа 103. Прочитай вірш. На вільній волі, на узліссі, Підвівши вгору буйний чуб,На всі кінці гіллям розрісся Розложистий, вітластий дуб. Н. Забіла

Номер слайду 16

Спиши виділені слова. Познач префікси

Номер слайду 17

Спиши з вірша слово, яке відповідає схемі: [• – = • =: •]. Поділи на склади для переносу. узліссі, Уз-ліс-сі

Номер слайду 18

Запам’ятай! У префіксах роз-, без- завжди пишемо букву з. Наприклад: розбила, безводний.

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Вправа 104. Прочитай групи слів без виділеного префікса. 1. роз: малювала, писала, чистила, казав. 2. без: хмарний, сердечна, відповідальний, вітряний. Запиши утворені слова, познач префікс.

Номер слайду 21

Письмо з другом: Допомога. При переносі слів і з префіксами роз-, без- не можна відривати букву з від префікса, а також залишати з ним одну букву від кореня: без-вусий, роз-лити.

Номер слайду 22

Підсумок уроку Чи збулися ваші очікування? Що треба зробити,щоб вони виконувалися?— Що повторили на уроці?— Які цінні думки запам’ятали?

Номер слайду 23

Я навчився… -Мені запам'яталось… -Мені сподобалось… ( відповіді записати на стікерах та наклеїти на дошку вражень ). ГРА “ Продовжте речення ”

Номер слайду 24

Усе, що я пізнаю, я знаю, для чого це мені потрібно, де і як можу ці знання застосувати.

Номер слайду 25

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Вправа 106 . Від поданих слів утвори нові слова з префіксами роз-, без- Познач префікси, поділи слова на склади для переносу.

Номер слайду 26

Українська мова 3 клас НУШТема. « Правопис префіксів роз-, без-. Перенос слів із префіксами » . Мета: формувати в учнів вміння писати префікси й прийменники; ознайомити з написанням слів з префіксами роз-, без-; навчитися переносити слова з префіксами роз-, без-; збагачувати словниковий запас; розвивати літературну вимову, вміння аналізувати; виховувати доброзичливість, працелюбність.

pptx
Додано
24 січня 2022
Переглядів
1587
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку