Тема уроку: "Додавання і віднімання многочленів"

Про матеріал
Мета: асвоєння учнями навичок додавання та віднімання многочленів; формування навичок розв’язування вправ на застосування набутих знань з вивченого матеріалу. Дана розробка містить відеоролик, презентацію Smart Notebook, посилання на інтерактивні аркуші Wizer.me
Перегляд файлу

Тема уроку: Додавання і віднімання многочленів

Мета уроку:

Навчальна – засвоєння учнями навичок додавання та віднімання многочленів; формування навичок розв’язування вправ на застосування набутих знань з вивченого матеріалу

Розвивальна- розвивати математичне мовлення, грамотність математичного письма, пам’ять, логічне мислення, формувати вміння володіння математичними термінами

Виховна – виховувати культуру математичних записів, інтересу до предмету.

Обладнання уроку: Відеоролик, електронна презентація Smart Notebook, інтерактивні аркуші Wizer.me, Інтернет платформа Naurok

Тип уроку: вивчення нового матеріалу

Хід уроку

І. Організаційний момент

Холодно в полі, в саду, на городі,

Осінь мандрує по нашій господі.

Тепло і затишно в класі у нас,

Доброго дня, я вітаю всіх вас.

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Перш ніж ми перейдемо до виконання різноманітних завдань, хочу

розповісти вам одну притчу, над якою, я сподіваюсь, ви замислитесь.

Одного разу Сократ, оточений учнями, піднімався до храму. Назустріч їм спускалася афінська богиня. «Ось ти пишаєшся своїми учнями, Сократ, - посміхнулася вона йому, - але варто мені тільки легенько поманити їх, як вони покинуть тебе і підуть слідом за мною». Мудрець же відповів: «Так, але ти поведеш їх вниз, в теплу веселу долину, а я веду їх вгору, до неприступних, чистих вершин».
- Ось і ми з вами сьогодні повинні піднятися на одну сходинку вгору.

ІІІ. Актуалізація опорних знань

Але для початку давайте  повторимо поняття, які нам будуть потрібні сьогодні на уроці. Для цього виконаємо наступне завдання.

Виконайте тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2050348

 

 

 

 

 

 

 

 

Сьогодні ми продовжимо вивчати тему «Многочлени». 
- Які операції ми вміємо виконувати з многочленами? (перетворювати многочлен у многочлен стандартного вигляду, зводити подібні доданки, визначати степінь многочлена). 
- Як ви думаєте, які ще дії можна виконувати з многочленами? Так (Додавання, віднімання, множення, ділення). 
Поки, ви тільки знаєте визначення многочлена, вмієте, приводити многочлен до стандартного вигляду, і вмієте визначати степінь многочлена. Дії з многочленами знаходять широке застосування при розв’язуванні різного виду завдань як в алгебрі 7 класу, так і при вивченні алгебри в старших класах. Сьогодні нам належить розглянути питання про те, як додавати та віднімати многочлени. 

ІV. Повідомлення теми уроку

Давайте розвяжемо анограму і сформулюємо тему уроку
Запишіть число і тему уроку: «Додавання та віднімання многочленів. Розвязування вправ». (Презентація в Smart Notebook)

V. Вивчення нового матеріалу

Відеоролик на моєму youtube каналі https://www.youtube.com/watch?v=vCHnEv_bV6s&t=21s 

 

 

 

 

 

 

VІ. Закріплення вивченого матеріалу

  1. Завдання «Чи вірно, що:» https://app.wizer.me/learn/N8UFB7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Самостійна робота https://app.wizer.me/learn/N8UFB7

  1. Завдання з ключем «Назвати міфічного героя» (Презентація в Smart Notebook)

 

 

 

 

 

 

 

VІІ. Домашнє завдання на інтерактивному аркуші  https://app.wizer.me/learn/6CXD7V

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VІІ І. Рефлексія. Підсумок уроку

https://app.wizer.me/learn/N8UFB7

 

ІХ. Оцінювання

 

 

 

 

Перегляд файлу

Технологічна карта уроку

Тема шкільного курсу: Цілі вирази


ПІБ учителя: Демедюк Ольга Миколаївна

Клас: 7

Тема уроку: Додавання і віднімання многочленів. Розв’язування вправ

Цілі уроку:
 

Навчальні – засвоєння учнями навичок додавання та віднімання многочленів; формування навичок розв’язування вправ на застосування набутих знань з вивченого матеріалу

Розвивальні - розвивати математичне мовлення, грамотність математичного письма, пам'ять, логічне мислення, формувати вміння володіння математичними термінами

Виховні – виховувати культуру математичних записів, інтересу до предмету.


Обладнання уроку: Відеоролик, електронна презентація Smart Notebook, інтерактивні аркуші Wizer.me, Інтернет платформа Naurok

Тип уроку: вивчення нового матеріалу
Компетенції учнів на уроці:

Основні поняття

Основні знання

Основні вміння

Сума многочлена

Правило додавання многочленів

Розв’язує вправи на додавання многочленів

Різниця многочлена

Правило віднімання многочленів

Розв’язує вправи на віднімання многочленів


Хід уроку
 

Етап уроку

Час

Завдання етапу

Зміст

Методи і прийоми

Діяльність
учителя

Діяльність
учня
 

  1. Організаційний момент

1хв.

Створити комфортну ситуацію на початку уроку. Налаштувати учнів на  роботу та позитивний заряд. Перевірити  готовність учнів до уроку

Холодно в полі, в саду, на городі,

Осінь мандрує по нашій господі.

Тепло і затишно в класі у нас,

Доброго дня, я вітаю всіх вас.

Бесіда

Створює комфортну ситуацію на початку уроку. Налаштовує учнів на роботу та  позитивний заряд. Перевіряє готовність учнів до уроку

Слухають, налаштовуються на роботу, отримують позитивний заряд

  1. Мотивація навчальної діяльності

1хв.

Поставити власні цілі, над досягненнями яких і будемо працювати на уроці

Притча про Сократа

Бесіда

Спонукає учнів для активної учбової діяльності, продуктивного навчання

Налаштовуються  на активну учбову діяльність та продуктивне навчання

  1. Актуалізація опорних знань

3 хв

Виконати тест на  платформі naurok 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2050348

Тестування

Слідкувати за виконанням завдання

Виконують тестове завдання

  1. Повідомлення теми уроку

2 хв

Розв’язати анограму та самостійно сформулювати тему урока

Презентація в Smart Notebook

Бесіда

Слідкувати за виконанням завдання

Складають анограму і самостійно формулюють тему уроку

  1. Вивчення нового матеріалу

5 хв

Скласти алгоритм додавання та віднімання многочленів

Відеоролик з теоретичним матеріалом

 

Бесіда

Організовує діяльність учнів

Слухають та задають питання

  1. Закріплення вивченого матеріалу

15хв

Формування навичок розв’язування вправ на застосування набутих знань з вивченого матеріалу

Завдання «Чи вірно, що:»

Самостійна робота https://app.wizer.me/learn/N8UFB7

Завдання з ключем «Назвати міфічного героя»

Презентація в Smart Notebook

 

 

Інтерактивні завдання

 

Організовує діяльність учнів

Виконують завдання в зошитах. Заносять відповіді до таблиці. Перевіряють ключі

  1. Домашнє завдання.

 

1хв.

Отримують домашнє завдання. Переглянути відеоролик з теоретичним матеріалом та виконати завдання

Домашнє завдання на інтерактивному аркуші  https://app.wizer.me/learn/6CXD7V

 

Бесіда

Повідомляє домашнє завдання

Виконують домашнє завдання на інтерактивному аркуші та відправляють на перевірку

 

 

  1. Рефлексія. Підсумок уроку

1хв.

Підбиття підсумків уроку

Рефлексія проводиться на інтерактивному аркуші https://app.wizer.me/learn/N8UFB7

Бесіда

Організовує роботу

Демонструють на інтерактивному аркуші враження від уроку та відправляють на перевірку

  1. Оцінювання знань

2хв.

Оцінювання знань

Після проходження тесту та після виконання всіх завдань на інтерактивному аркуші. В мене з'являться оцінки, які виставились автоматично. До них я додам оцінку за завдання з ключем «Назвати міфічного героя»

Презентація в Smart Notebook. В результаті отримаємо оцінку за урок

 

Бесіда

Оцінки відправляються через Viber кожному індивідуально

Отримують оцінки


*Примітка до інтерактивних аркушів Wizer.me  Посилання працює тільки в Google. Вводите адресу,  авторизуватись натиснувши Log in через свій акаун гугл. Виконуєте завдання. В кінці аркуша в правому куті натиснути  Hend in work далі натиснути SUBMIT

zip
Додано
13 лютого
Переглядів
227
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку