Тема уроку: Додавання натуральних чисел

Про матеріал
Тема уроку: Додавання натуральних чисел Мета: навчальна: закріпити знання учнів про властивості додавання натуральних чисел; формувати навички додавання багатоцифрових натуральних чисел, формувати вміння узагальнювати, робити висновки, проводити міркування.
Перегляд файлу

Урок №_______                     Дата:_____________

Тема уроку: Додавання натуральних чисел

Мета:

навчальна: закріпити знання учнів про властивості додавання натуральних чисел; формувати навички додавання багатоцифрових натуральних чисел, формувати вміння узагальнювати, робити висновки, проводити міркування.

розвиваюча: розвивати логічне мислення та інтелектуальні здібності учнів, коммунікативність, інтуїцію.

виховна: виховувати допитливість, уважність, здатність до переборення труднощів, підвищувати інтерес до математики.

Тип уроку: урок формування вмінь і навичок.

Обладнання: картки на друкованій основі

Хід уроку:

I.Організаційна частина.

Вас покликав на урок

Голосистий наш дзвінок,

Всі зібрались в класі дружно

Почнемо урок свій мужньо.

 

II.Перевірка домашнього завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

III. Мотивація навчальної діяльності.

Учитель: Сьогодні на уроці ми з вами будемо продовжувати працювати з натуральними числами. А чим саме ми будемо займатися на уроці, ви здогадаєтесь після виконання наступного завдання

Ви прийшли до магазину і придбали 10 зошитів у клітинку і 8 у лінійку. Скільки зошитів у лінійку і клітинку ви придбали?

- Яку дію виконували?

- То чим ми сьогодні будемо займатися на уроці?

Запишемо тему нашого уроку «Додавання натуральних чисел»

 

 - Виконувати дії з натуральними числами треба вміти для того, щоб розв’язувати практичні задачі в повсякденному житті, а також для подальшого вивчення математики й інших предметів: фізики, хімії, економіки тощо.

 - Для того, щоб добре виконувати дії над натуральними числами, треба постійно тренуватися. Ці тренування допоможуть вам успішно виконати контрольну роботу, а в старших класах ці вміння знадобляться і на екзаменах.

ІV. Актуалізація опорних знань

1. Прочитайте числа: 34 891,13 240, 10 101, 937 896, 1 342 789, 5 834 541, 1 001 102

2. Інтелектуальна розминка

        - Продовж числовий ряд:     3, 6, 9, 12…   

- Число 105 збільшити на 45.

-  Яке число більше за 90 на 80?

 V. Вивчення нового матеріалу.

Учитель: Відомо, що число а збільшили на число b. Отримали число с. Якою дією можна знайти результат с?

Нехай а + b = с. Як називаються числа а і b при цьому? Як називається число с?

Після отримання відповідей на запитання вчитель на дошці, а учні в зошитах роблять запис:  

а + b = с     а, b   доданки,  с — сума.

Правило додавання багатоцифрових чисел та його застосування для додавання величин (у зошитах учні запишуть приклади 1 і 2, які вчитель розбирає біля дошки).  

 

Приклад1

http://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics5/mathematics5.files/image041.gif

 

 

 

 

 

 

 

Властивості додавання

 

1. Переставна а + b = b+ a.

Приклад:  64 + 23 = 23 + 64

2. Сполучна

(a + b) + c = b + (a + c) = a + (b + c)

Приклад:

1) (64 + 23) + 77 = 64 + (23 + 77) =
     = 64 + 100 = 164.

2) 136 + (а + 214) =136 + (214 + а) =
     = (136 + 214) + а = 350 + а.
3) 37 + 29 + 13 + 41 =

     = (37 + 13) + (29 + 41) = -50 + 70 = 120

 

VІ. Засвоєння знань умінь навичок. (слайд 11-12).

 Вітер розкидав суми чисел, що стояли в порядку зростання. Виконайте обчислення, розташуйте дані суми в порядку зростання і ви дізнаєтесь, що сьогодні Всесвітній день …

 782+943    У       (1725)     5

943+1105  Т        (2048)   6

288+659    К         (947)    3

1105+2563  Р        (3668)   8

 782+659    Р        (1441)   4

 54+700      Р         (754)      1

658+157     Е            (815)      2

1552+1689  Е           (3241)   7

 

20 вересня - День рекрутера

Рекрутер — людина у компанії чи спеціальному агентстві, що займається рекрутингом - пошуком і наймом працівників.

 

Робота з підручником

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VІI.Підведення підсумку уроку. 

Збіг урок наш, як коротка мить.

Дуже швидко час біжить

Але попереду у нас багато кроків,

І цікавих, і важких уроків.

Рефлексія.

Учитель пропонує учням оцінити результати уроку, відповівши на запитання:

-Що нового ви дізналися на сьогоднішньому уроці?

-Чи виконали ми наші завдання?

-Що сподобалось під час уроку?

Учитель виставляє оцінки за урок.

VІІІ.Домашнє завдання.

 

 

docx
Додано
29 вересня 2021
Переглядів
225
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку