Тема: Пообідаємо!
Мета: ознайомити учнів з новими ЛО теми, структурою «Do you like..?», практикувати і закріплювати ЛО теми, структури “ have got / like/don`t like”; розвивати навички читання, письма, монологічного та діалогічного мовлення, сприяти розвитку памяті, уваги, творчого мислення, слухового сприйняття, зв’язного мовлення, корегувати вимову, виховувати почуття взаємодопомоги, доброзичливу атмосферу в класі, інтерес до вивчення іноземної мови.
Хід уроку:
І. ОРГ. МОМЕНТ (з/е)
1. Привітання (з/е)
T. Good morning, children!
P: Good morning
T: Sit down, … (з/е, чит.з губ)
T: How are you today?
P1: I’m OK, thank you.
2. Введення в іншомовну атмосферу. (з/е)
T: - What is the lesson now?
P: - It is English.
T: - What will we do?
P: - We will be read, write, learn new words, play games.
3. Фонетична зарядка. (с/з)
sh – sh – sh - she
sh – sh – sh - sheep
sh – sh – sh - fish
4. Повідомлення теми і мети уроку.
Діти, ми продовжуємо вивчати тему «Їжа», повторимо усі вивчені ЛО, структури, вивчимо нові слова, пограємо в ігри та зробимо проект.
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Перевірка д/з.
1) Повторення ЛО. Фрукти.
Гра «What is it?». Вчитель тримає у кошику фрукти, показує їх по черзі, а учні називають, використовуючи структуру «It is a …».
2) Повторення ЛО. Овочі.
Гра «Find a word». На дошці написані ЛО (овочі). Вчитель показує малюнок і називає овоч, учні (по черзі, хто знає ) знаходять слова і викреслюють їх.
3) Активізація структури «I like / I don`t like».
Вчитель показує картки (фрукти/овочі або продукти харчування), а учні озвучують відповідно до структури.
4) Повторення структури «I have got … for breakfast».
Учні складають речення з поданими словами. (слайд)
5) Повторення структури «What’s in your lunchbox?- I have got …»
Гра «What’s in your lunchbox?» Учні поділяються на 2 команди і отримують ланч бокси з продуктами. Один учень з команди розповідає, що знаходиться в ланч боксі, використовуючи структуру.
2. Введення нових ЛО. (слайди)
3. Опрацювання структур.
1) Активізація структури :
I have got ________ for dinner.
I like ______ .
I don’t like ______ .
2) Подання структури «Do you like..? – Yes, I do / No, I don’t» (слайди) - Діалогічне мовлення.
Фізкультхвилинка.
4. Читання і письмо.
Учні отримують картки зі словами, з яких треба утворити речення, прочитати і записати у зошити.
5. Проектна робота.
Учні отримують картки. Потрібно зробити проект свого ідеального сніданку та обіду, обравши з поданих продуктів свої улюблені і вклеїти їх на леп бук та презентувати свої роботи.
Презентація робіт.
I have got … for breakfast.
I have got … for dinner.
ІІI. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1.Підведення підсумків уроку. (з/е)
T: T: It was very good, children. You have worked very hard and our lesson was very interesting. All the pupils were very active and smart.
2. Домашнє завдання: повторити усі вивчені слова по темі «Їжа», вивчити нові слова, структуру «Do you like..? – Yes, I do / No, I don’t».
3. Оцінювання.
- You’ve got a very good marks for your work. (оцінювання роботи учнів на уроці)
- Stand up.
- Our lesson is over and you may be free! Good bye!
Ps: - Good bye!