Тема уроку: "Пообідаємо!"

Про матеріал
Урок англійської мови на тему: "Їжа. Пообідаємо!" у 3 класі для учнів з порушеннями слуху (НУШ).
Перегляд файлу

Тема: Пообідаємо!

Мета: ознайомити учнів з новими ЛО теми, структурою «Do you like..?»,  практикувати і закріплювати ЛО теми, структури “ have got / like/don`t like”; розвивати навички читання, письма, монологічного та діалогічного мовлення, сприяти розвитку памяті, уваги, творчого мислення, слухового сприйняття, зв’язного мовлення, корегувати вимову, виховувати почуття взаємодопомоги, доброзичливу атмосферу в класі, інтерес до вивчення іноземної мови.

Хід уроку:

І. ОРГ. МОМЕНТ (з/е)

1. Привітання (з/е)

T. Good morning, children!

P: Good morning

T: Sit down, … (з/е, чит.з губ)

T: How are you today?

P1: I’m OK, thank you.

2. Введення в іншомовну атмосферу. (з/е)

T: - What is the lesson now?

P: - It is English.

T: - What will we do?

P: - We will be read, write, learn new words, play games.

3. Фонетична зарядка. (с/з)

sh – sh – sh - she

sh – sh – sh - sheep

sh – sh – sh - fish

4. Повідомлення теми і мети уроку.

Діти, ми продовжуємо вивчати тему «Їжа», повторимо усі вивчені ЛО, структури, вивчимо нові слова, пограємо в ігри та зробимо проект.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Перевірка д/з.

1) Повторення ЛО. Фрукти.

Гра «What is it?». Вчитель тримає у кошику фрукти, показує їх по черзі, а учні називають, використовуючи структуру «It is a …».

2) Повторення ЛО. Овочі.

Гра «Find a word».  На дошці написані ЛО (овочі). Вчитель показує малюнок і називає овоч, учні (по черзі, хто знає ) знаходять слова і викреслюють їх.

3) Активізація структури  «I like / I don`t like».

 Вчитель показує картки (фрукти/овочі або продукти харчування), а учні озвучують відповідно до структури.

4) Повторення структури «I have got … for breakfast».

Учні складають речення з поданими словами. (слайд)

5) Повторення структури «What’s in your lunchbox?- I have got  …»

Гра «What’s in your lunchbox?» Учні поділяються на 2 команди і отримують ланч бокси з продуктами. Один учень з команди розповідає, що знаходиться в ланч боксі, використовуючи структуру.

2. Введення нових ЛО. (слайди)

3. Опрацювання структур.

1) Активізація структури :

I have got ________ for dinner.

I like ______ .

I don’t like ______ .

2) Подання структури «Do you like..? – Yes, I do / No, I don’t» (слайди) - Діалогічне мовлення.

    Фізкультхвилинка.

4. Читання і письмо.

Учні отримують картки зі словами, з яких треба утворити речення, прочитати і записати у зошити.

5. Проектна робота.

Учні отримують картки. Потрібно зробити проект свого ідеального сніданку та обіду, обравши з поданих продуктів свої улюблені і вклеїти їх на леп бук та презентувати свої роботи.

Презентація робіт.

I have got … for breakfast.

I have got … for dinner.

ІІI. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

1.Підведення підсумків уроку. (з/е)

T: T: It was very good, children. You have worked very hard and our lesson was very interesting. All the pupils were very active and smart.

2. Домашнє завдання: повторити усі вивчені слова по темі «Їжа», вивчити нові слова, структуру «Do you like..? – Yes, I do / No, I don’t».

3. Оцінювання.

 - You’ve got a very good marks for your work. (оцінювання роботи учнів на уроці)

- Stand up.

- Our lesson is over and you may be free! Good bye!

Ps: - Good bye!

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
20 січня 2023
Переглядів
684
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку