Урок №
Тема. Привітання. Кольори всієї України.
Мета: повторити та актуалізувати ЛО теми; повторити привітання з учнями; ввести нові лексичні одиниці з теми «Numbers»; вчити учнів застосовувати їх у словосполученнях з раніше вивченої лексикою, формувати вміння діалогічного мовлення шляхом вживання запитань; закріпити вивчені кольори; розвивати увагу, пам’ять, мовленнєву здогадку учнів; сприяти вихованню доброзичливості, допитливості.
Методи і прийоми, види діяльності:
«Мозковий штурм», ігри, «З’єднай і скажи», гра «На прийомі у лікаря»
Обладнання: колонка, кольорові олівці, флеш-картки із зображенням літер кольорів та чисел, підручники, «Toy box».
Оформлення дошки: флеш-карти «Кольори», «Числа».
Хід уроку
І.Організаційний момент.
Hello, children! Sit down, please! Сьогодні на нашому уроці ми пригадаємо нашу пісеньку «Hello». (song «Hello», track 9).
А тепер поверніться один до одного і посміхніться. Сподіваюся, що у всіх тепер гарний настрій, як у наших «Смайликів». Сьогодні ми працюватимемо разом, і я розраховую на вашу підтримку та допомогу, тому хочу побажати, щоб на цьому уроці ви були усміхненими, активними та доброзичливими.
ІІ. Актуалізація опорних знань і суб’єктивного досвіду.
До нас завітав дуже цікавий гість. Спробуйте здогадатися. Він має певні числа. Зараз ви будете працювати в групах і спробуєте назвати ці числа і записати номери.
Фізкультхвилинка (Listen to music “Clap your hand”)
Зараз ми з вами пограємо у гру, яка називається «Сніговий ком». Один із вас називає колір, інший повторює слово і додає нове. Той, хто забуватиме кольори, вибуває із гри.
Game “Хто уважніший”
Наступна гра, цікава для нас називається «Хто уважніший?». Я буду називати кольори і показувати картки. Якщо я назвала вірно ви хлопаєте у долоні, а якщо ні. Подивимося, хто із вас найуважніший.
Дітки, а ви коли – небудь бачили райдугу. А які кольори ви на ній бачили.
На дошці ви бачите Райдугу. У нас у коробці «Кольори», які хочуть, щоб їх прикріпили і назвали. (Green, yellow, orange, red, blue, purple).
А ви полюбляєте загадки?
Колір лісу і долин
Означає слово – green.
Знаємо насамперед:
Колір мака буде – red.
Діти знають тьотю Беллу,
Жовтий колір буде – yellow.
Мандарин з лимоном поруч
Має дивний колір – orange.
Небо чисте я люблю,
Воно має колір – blue.
Колір – purple – є в фіалки.
Про це знають діти змалку!
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
Сьогодні ми з вами познайомимося з друзями.
(робота з підручником)
(пісенька Hello)
Listening
Speaking
ех. 1, 2, 3, 4,5 р. 22
Names
Whisper, Thunder, Flash, Misty
Ми пригадаємо як ми з вами називали своє ім’я
What’s your name?
I’m…
What a nice name!
Cьогодні ми з вами також поговоримо про кольори всієї України.
(робота з підручником)
Ех. 1 р.88
V. Закріплення нового матеріалу.
(робота з картками)
Фізкультхвилинка (Listen to music “Clap your hand”)
ІІІ.ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Бесіда з учнями.
Т: Скажіть, будь ласка, чого ви навчилися на уроці англійської мови?
Ps: Вітатися, представлятися, питати, як справи, прощатися.
Т: Goodbye! Ps: Bye!