Тема уроку. Пропорція

Про матеріал
Мета уроку. Повторити означення пропорції, основну властивість пропорції, формувати навички складання та читання пропорції; розв’язування рівнянь за допомогою основної властивості пропорції; уміння знаходити невідомий член пропорції. Розвивати навички швидкої лічби, культуру математичного мовлення; розвивати бажання пізнавати нове; прищеплювати любов до математики; показати учням можливості використання пропорції у різних галузях. Тип уроку: застосування знань, вмінь, навичок
Перегляд файлу

МАТЕМАТИКА. 6 клас

Тема уроку. Пропорція

Мета уроку. Повторити означення пропорції, основну властивість пропорції, формувати навички складання та читання пропорції; розв’язування рівнянь за допомогою основної властивості пропорції; уміння знаходити невідомий член пропорції.

Розвивати навички швидкої лічби, культуру математичного мовлення; розвивати бажання пізнавати нове; прищеплювати любов до математики; показати учням можливості використання пропорції у різних галузях.

Тип уроку: застосування знань, вмінь, навичок.

Хід уроку

І.Організація навчальної діяльності

Сподіваюся, що на цьому уроці на нас чекає успіх, радість, усмішка, якщо ми будемо працювати організовано і будемо компетентними в запропонованих задачах.

Успішна країна та, де люди мають роботу, працюють заводи, обробляються поля, йде будівництво, діти мають можливість вчитися, займатися спортом, музикою, танцями, подорожувати.

А щоб країна досягла успіху, кожен з нас повинен бути успішним, повинен добре вчитися й працювати.

ІІ.Перевірка домашнього завдання.

Учні перевіряють домашнє завдання за готовими розв’язаннями (заздалегідь підготовленими вчителем на дошці) .

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

Фронтальне опитування

Продовжити речення:

  • Відношення - це…
  • Пропорція- це …
  • Основна властивість пропорції…
  • Масштаб -це…
  • Дві величини називаються прямо пропорційними…
  • Щоб знайти невідомий середній член пропорції….

ІV. Відпрацювання навичок учнів

Пройде небагато часу, і перед вами постане питання: Яку професію обрати?

Сьогоднішній урок проведемо у формі симпозіуму і покажемо, як і де можна застосувати набуті знання.

(Учень зачитує)

Симпозіум - нарада фахівців однієї або кількох різних країн (професій), обмін знаннями та досвідом.

Щоб потрапити на симпозіум, кожен повинен одержати путівку, яку можна придбати на аукціоні (йде аукціон, учні в парах розв’язують задачі)

Задача 1

За картою визначити відстань між містами Харків та Київ.

Задача 2

Ціна квитка? на швидкісний потяг «Харків-Київ» була 240 грн. Її підвищили на 10%. Яка нова ціна квитка?

 Часто кажуть: відкриття «на кінчику пера», тобто за допомогою обчислень роблять багато відкриттів. Я вітаю вас всіх на симпозіумі.

(Учні об’єднуються в групи продовжують роботу з картками).

Задача для фермера

За 5 год на млині змололи 45 т борошна.

Скільки тонн борошна можна змолоти за 7 год?

Задача для будівельника

Визначити, скільки потрібно взяти цементу, піску й щебню для виготовлення 140м3бетону, якщо за об’ємом вони знаходяться у відношенні 1:2:4?

Задача бухгалтера

За деяку роботу працівникові нарахували 4200грн. Із них відрахували:

13%-прибутковий податок;

2%-пенсійний фонд;

1,5%-профспілковий внесок;

1,5%-військовий збір.

Яку заробітну плату одержить працівник після всіх відрахувань?

Підсумок уроку.

Сьогоднішній урок був присвячений задачам, які ми розв’язували за допомогою пропорцій. А чи маємо ми яку-небудь користь із цього симпозіуму?

Отже, наш прибуток у розумі, а розум людський має три ключі, що все відмикають: знання, думку, уяву.

Рефлексія:

1.сьогодні я дізнався …

2.було цікаво

3. було складно…

4. тепер я можу…

Оцінювання діяльності учнів (керівники груп оцінюють роботу кожного учня в групі на зворотному боці картки)

Домашнє завдання: (придумати задачу практичного змісту)

Діти, з яким настроєм закінчуєте урок?

Смайл 1 (веселий)       

 

Смайл 2(сумний) clp87421    clp87421

 

 

 

docx
Додано
24 лютого 2019
Переглядів
601
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку