Тема уроку: Шкільні справи

Про матеріал
Урок з англійської мови для учнів 2 класу. Мета: Повторити й активізувати лексичний матеріал за темою. Ознайомити з реченнями у наказовому способі, продовжувати знайомити з числівниками 11-20 та закріпити їх уживання. Продовжувати розвивати вміння діалогічного мовлення. Практикувати в аудіюванні. Навчати читати. Продовжувати розвивати навички письма. Тренувати увагу та пам'ять. Виховувати любов до навчання.
Перегляд файлу

Form: 2

Тема: Шкільні справи

Мета: Повторити й активізувати лексичний матеріал за темою. Ознайомити з реченнями у наказовому способі, продовжувати знайомити з числівниками 11-20 та закріпити їх уживання. Продовжувати розвивати вміння діалогічного мовлення. Практикувати в аудіюванні. Навчати читати. Продовжувати розвивати навички письма. Тренувати увагу та пам'ять. Виховувати любов до навчання.

Обладнання: підручник, робочий зошит, картки із зображенням букв, цифр, картинки за темою, малюнок ялинки, різнокольорові кружки.

Хід уроку

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

    

     1. Привітання

- Hello, Children!

- Hello, Teacher!

 

     2. Повідомлення теми та мети уроку.

Сьогодні на уроці ми будемо продовжувати вивчати та закріплювати числівники від 1 до 20, пригадаємо вивчені слова за темою, та будемо грати в ігри.

 

     3. Перевірка домашнього завдання.

Перевірка знання цифр від 13 до 20.

 

     4. Уведення в іншомовну атмосферу.

Повторення віршів та пісень вивчених раніше. Гра з м’ячем «Назви цифру». (Вчитель дає м’яч дитині, і називає цифру на українській мові, а дитина, впіймавши м’яч, називає цифру на англійській мові, та потім повертає м’яча назад вчителю).

 

ІІ. Основна частина уроку.

  1. Тренування у вимові звуків.

- Діти, зараз ми з вами познайомимось ще з одними віршем-скоромовкою, та потренуємося правильно вимовляти англійські звуки.

 

Why do you cry, Willy?
Why do you cry?
Why, Willy?
Why, Willy?
Why, Willy? Why?

 

  1. Відпрацювання лексико-граматичного матеріалу.

Діти, подивіться на дошку та скажіть що ви бачите. Так, це шкільні речі. І зараз ми з вами складемо разом шкільний ранець. Ми покладемо туди тільки ті речі, які вам потрібні для навчання. (Гра «Збери портфель»).

 

3.Фізкультхвилинка.

 

     4.Навчання читання.

 Діти, а зараз давайте відкриємо свої підручники, та потренуємося у читанні. (ст. 49 вірш).

 

     5.Письмо.

Діти, подивіться на дошку. У нас написані слова, але слова писала не я, а смайлик, і він переплутав букви місцями. Допоможемо йому?

( lesfh – shelf, elrul- ruler, okob – book, iplup – pupil).

 

     6.Гра «Ялинка»

Діти, скажіть мені яке у нас незабаром свято? Так, це новий рік. І я принесла вам ялинку, але її потрібно прикрасити кольоровими кульками. Як раз ми з вами таким чином пригадаємо кольори. Кожен із вас, по черзі, зараз підійде до мене, візьме кульку, назве колір та повісить на ялинку.

 

ІІІ. Заключна частина уроку.

  1. Підведення підсумків уроку
  2. Домашнє завдання.

 

docx
Додано
29 квітня 2021
Переглядів
213
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку