Тема уроку . Узагальнення вивченого про іменник

Про матеріал
Мета: навчальна: повторити , систематизувати й узагальнити знання учнів з теми « Іменник як частина мови »; навчити застосовувати засвоєний теоретичний матеріал на практиці ; розвивальна: сприяти розвитку логічного мислення, уваги, пам’яті, уяви,творчих здібностей; умінню порівнювати, зіставляти, аналізувати, узагальнювати, робити висновки; виховна: виховувати естетичні почуття та любов до природи, до рідного слова; навички культурного спілкування.
Перегляд файлу

Тема уроку . Узагальнення вивченого про іменник

Мета:    

      навчальна:  повторити , систематизувати й узагальнити знання учнів з теми « Іменник як частина мови »; навчити застосовувати засвоєний теоретичний матеріал на практиці ;

      розвивальна: сприяти розвитку  логічного мислення, уваги, пам’яті, уяви,творчих здібностей; умінню порівнювати, зіставляти, аналізувати, узагальнювати, робити висновки;

      виховна:  виховувати естетичні почуття та любов до природи, до рідного слова; навички культурного спілкування.

 

Завдання 1

    Ви захотіли порадити друзям цікаву екскурсію . Складіть і розіграйте діалог на тему « Раджу поїхати на екскурсію у місто Кам’янець-Подільський у Ботанічний сад » .

Завдання 2

  Дискусія- інтерв’ю з приводу «Зоопарки приносять більше шкоди , ніж користі ? » (Мікрофон)

Групова робота 

І група – стверджує

ІІ група – заперечує

ІІІ група – переконує

 ( Діти утворюють групи, обговорюють питання та по черзі в мікрофон висловлюють свої міркування ).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 3

 

    Напишіть повідомлення на тему « Без води нема  життя на Землі »               ( 4 – 5 речень ) на основі поданих діаграм . Потрібно використати всі числові показники , записавши їх словами .

 

 

 

Завдання 4

Творча робота.

- Придумайте «музичні» слова – іменники такі, в яких є сполучення букв, що

відповідають назвам нот, позначте відміну.

До – дорога(1), доля(1), домовик(2), дотик(2),подорож(3).

Ре – ремінь(2), перемога(1), директор(2), море(2), тигреня (4).

Мі – місто(2), комісар(2), міць(3).

Фа – фабрика(1),фальш(3).

Соль –

Ля – земля(1), лялька(1), футляр(2), весілля(2), теля(4),орля (4), маля(4).

Сі – сім’я(1), сік(2), сівба(1),сівач(2), сіль(3), сіно(2).

 

Завдання 5

    Розгадати анаграми. Записати у три стовпчики:

1) іменники чоловічого роду;

2)іменники жіночого роду;

3)іменники середнього роду , в дужках позначити рід іменників.

 

Завдання 6

Перейди за посиланням або скануй код, щоб пограти у гру «Полювання на кротів».

https://wordwall.net/play/30199/582/896

 

 

Завдання 7

Перейди за посиланням або проскануй код, та виконай цю вправу, відкривши «Пазли». Якщо все зробиш правильно, то побачиш зображення цієї тварини.

https://learningapps.org/watch?v=psq2zw90c22

 

 

Завдання  8

Прочитайте текст . Виконайте завдання до нього .

(1)Кавун вважають одним із символів Херсонської області . (2)Місцевий клімат та грунт роблять цю ягоду особливо смачною .(3) Із Херсонщини її везуть у всі міста України . (4)А під час війни саме кавун став символом звільнення області від окупантів

  1. Абстрактним є виділені іменники у речені

  1. Першому
  2. Другому
  3. Третьому
  4. Четвертому

  1. Іменником у формі орудного відмінка вжито в речені

a. 


Першому

b. Другому

c. Третьому

d. Четвертому


 

 

Завдання 9

 

   Вибіркове письмо


Із поданого тексту вибери і підкресли іменники І і ІІ відміни і познач  їх групу .

 

     Взимку ж у лісі дуже весело кататися на санках і лижах. Я знаю яри, де в цей час знаходяться відмінні гірки для катання. Ми збираємося у вихідний день з друзями та йдемо туди. Тоді починаються справжні веселощі — з криками, сміхом і жартівливими бійками.

      Ну і, звичайно, в будь-яку пору року в лісі можна просто гуляти, насолоджуючись його запахами, співом птахів, зеленню літа, золотими барвами осені або білосніжною зимовою казкою. Ліс чарівний завжди, досить просто увійти в нього й відкрити своє серце. Ти гарантовано отримаєш те, що тобі потрібно: заряд енергії або, навпаки, заспокоєння.

       Ось чому я так люблю зиму .

 

 

docx
Додав(-ла)
Починок Надія
Додано
4 липня
Переглядів
102
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку