Тема уроку . Узагальнення вивченого про іменник
Мета:
навчальна: повторити , систематизувати й узагальнити знання учнів з теми « Іменник як частина мови »; навчити застосовувати засвоєний теоретичний матеріал на практиці ;
розвивальна: сприяти розвитку логічного мислення, уваги, пам’яті, уяви,творчих здібностей; умінню порівнювати, зіставляти, аналізувати, узагальнювати, робити висновки;
виховна: виховувати естетичні почуття та любов до природи, до рідного слова; навички культурного спілкування.
Завдання 1
Ви захотіли порадити друзям цікаву екскурсію . Складіть і розіграйте діалог на тему « Раджу поїхати на екскурсію у місто Кам’янець-Подільський у Ботанічний сад » .
Завдання 2
Дискусія- інтерв’ю з приводу «Зоопарки приносять більше шкоди , ніж користі ? » (Мікрофон)
Групова робота
І група – стверджує
ІІ група – заперечує
ІІІ група – переконує
( Діти утворюють групи, обговорюють питання та по черзі в мікрофон висловлюють свої міркування ).
Завдання 3
Напишіть повідомлення на тему « Без води нема життя на Землі » ( 4 – 5 речень ) на основі поданих діаграм . Потрібно використати всі числові показники , записавши їх словами .
Завдання 4
Творча робота.
- Придумайте «музичні» слова – іменники такі, в яких є сполучення букв, що
відповідають назвам нот, позначте відміну.
До – дорога(1), доля(1), домовик(2), дотик(2),подорож(3).
Ре – ремінь(2), перемога(1), директор(2), море(2), тигреня (4).
Мі – місто(2), комісар(2), міць(3).
Фа – фабрика(1),фальш(3).
Соль –
Ля – земля(1), лялька(1), футляр(2), весілля(2), теля(4),орля (4), маля(4).
Сі – сім’я(1), сік(2), сівба(1),сівач(2), сіль(3), сіно(2).
Завдання 5
Розгадати анаграми. Записати у три стовпчики:
1) іменники чоловічого роду;
2)іменники жіночого роду;
3)іменники середнього роду , в дужках позначити рід іменників.
Завдання 6
Перейди за посиланням або скануй код, щоб пограти у гру «Полювання на кротів». |
https://wordwall.net/play/30199/582/896
|
Завдання 7
Перейди за посиланням або проскануй код, та виконай цю вправу, відкривши «Пазли». Якщо все зробиш правильно, то побачиш зображення цієї тварини. |
https://learningapps.org/watch?v=psq2zw90c22
|
Завдання 8
Прочитайте текст . Виконайте завдання до нього .
(1)Кавун вважають одним із символів Херсонської області . (2)Місцевий клімат та грунт роблять цю ягоду особливо смачною .(3) Із Херсонщини її везуть у всі міста України . (4)А під час війни саме кавун став символом звільнення області від окупантів
a.
Першому
b. Другому
c. Третьому
d. Четвертому
Завдання 9
Вибіркове письмо
Із поданого тексту вибери і підкресли іменники І і ІІ відміни і познач їх групу .
Взимку ж у лісі дуже весело кататися на санках і лижах. Я знаю яри, де в цей час знаходяться відмінні гірки для катання. Ми збираємося у вихідний день з друзями та йдемо туди. Тоді починаються справжні веселощі — з криками, сміхом і жартівливими бійками.
Ну і, звичайно, в будь-яку пору року в лісі можна просто гуляти, насолоджуючись його запахами, співом птахів, зеленню літа, золотими барвами осені або білосніжною зимовою казкою. Ліс чарівний завжди, досить просто увійти в нього й відкрити своє серце. Ти гарантовано отримаєш те, що тобі потрібно: заряд енергії або, навпаки, заспокоєння.
Ось чому я так люблю зиму .