Тема уроку: Як можна подорожувати, не виходячи з дому ?

Про матеріал
Клас : 2- В Предмет: Я досліджую світ Тема уроку: « Як можна подорожувати, не виходячи з дому? » Назва місяця: « Рух і час » Назва тижня: « Україна. Весняні свята» Мета уроку: Продовжувати формувати уявлення про Україну, про весняні свята України. Познайомити дітей з поняттям « віртуальна екскурсія». Пригадати особливості святкування Великодня. Навчити дітей розрізняти такі поняття « крашанка», « писанка», « дряпанка», «малюванка». Збагачувати чуттєве сприймання дітей. Розвивати спостережливість, образне мислення, пізнавальний інтерес. Розвиток критичного мислення. Виховувати повагу до традицій українського народу, шанобливе ставлення до народних звичаїв. Обладнання: Презентація, відео до уроку, картки з завданням, вірші, навчальний годинник. План уроку І. Актуалізація : актуалізувати в пам’яті учнів уже наявні знання; встановити мету навчання; зосередити увагу учнів на темі, оцінити, те, що вони уже знають. ІІ. Усвідомлення: порівняти очікування учнів з тим, що будемо вивчати; виявити основні моменти теми; відстежити процеси мислення дітей; поєднати зміст уроку з особистим досвідом дітей. ІІІ. Рефлексія: узагальнити та систематизувати набути знання, як доповнення до особистого досвіду дітей.
Перегляд файлу

Дата: 7 квітня 2021 року

Вчитель: Сизонова Олена Олександрівна

 

Клас : 2- В

Предмет:  Я досліджую світ 

Тема уроку: « Як можна подорожувати, не виходячи з дому? »

 

Назва місяця: « Рух і час »

Назва тижня: « Україна. Весняні свята»

 

Мета уроку: Продовжувати формувати уявлення про Україну, про весняні свята України. Познайомити дітей з поняттям « віртуальна екскурсія».

Пригадати особливості святкування Великодня. Навчити дітей розрізняти такі поняття « крашанка»,  « писанка», « дряпанка», «малюванка». Збагачувати чуттєве сприймання дітей. Розвивати спостережливість, образне мислення, пізнавальний інтерес. Розвиток критичного мислення. Виховувати повагу до традицій українського народу, шанобливе ставлення до народних звичаїв.

 

Обладнання: Презентація, відео до уроку, картки з завданням, вірші, навчальний годинник.

 

                                                План  уроку

 

І. Актуалізація : актуалізувати в пам’яті учнів уже наявні знання; встановити мету навчання; зосередити увагу учнів на темі, оцінити, те, що вони уже знають.

ІІ.  Усвідомлення: порівняти очікування учнів з тим, що будемо вивчати; виявити основні моменти теми; відстежити процеси мислення дітей; поєднати зміст уроку з особистим досвідом дітей.

ІІІ. Рефлексія: узагальнити та систематизувати набути знання, як доповнення до особистого досвіду дітей.

 

 

 

 

 

 

 

I. Ранкова зустріч.

1. Привітання

Вчитель: Добрий день!

Учні: Добрий день !

Вчитель: Нехай гарно розпочнеться день !
Налаштувалися на роботу і тихенько сіли.

Вчитель: Діти, як ви себе почуваєте ?

Учні: Добре.

Вчитель: Тож розчинаємо. Сьогодні моїми помічниками будуть…(2 учні)

2. Календар погоди

Вчитель: Яке сьогодні число ? ( 7)

                 Який місяць ? ( квітень)

                 День тижня ? ( середа)

                 Пора року ? ( весна)

Годинник : Котра година? ( Ранок: 8 година)

3. Вчитель: Зараз, діти, попрацюємо в щоденнику вражень.

Гра « Асоціація». Завдання напиши, або намалюй:

1) Весна – це ….

2) Квітень – це…

3) Мій настрій

Вчитель: Дякую. Молодці !

4. Повторення

Вчитель: Діти, давайте пригадаємо:

1. Як називається тема місяця ? ( « Рух і час»)

2. Тема тижня( Україна. Весняні свята)

3. На минулому уроці яку тему вивчали ? ( Подорожі )

4. Навіщо люди подорожують? ( Мають бажання, бо цікаво)

Гра: « Асоціація »

( Подорож – це цікаво. Подорож – це нові знайомства..)

5. Доберіть синонім до слова подорож. ( Мандрівка. Екскурсія.)

II. Повідомлення теми уроку.

Вчитель: Сьогодні ми продовжуємо розмову про подорожі, мандрівки , екскурсії. Тема нашого уроку звучить так:

« Як можна подорожувати, не виходячи з дому ?»

Вчитель: Чи можна так подорожувати, як ви вважаєте ?

Учні: І так і ні.

Вчитель: Як ви думаєте ?

                 Про що піде мова сьогодні на уроці? Здогадалися?

Вчитель: Що ми будемо робити ?

Перегляд відео « Наша планета Земля»

Вчитель: Діти, де ми зараз були ?

                Що найбільше сподобалося ?

                Це була подорож ?

Вчитель: Ми сьогодні будемо подорожувати віртуально. Як це ?

Словничок*

Віртуальна подорож – це подорож за допомогою сучасних технологій.

Вчитель: Давайте спробуємо ! Сьогодні, діти, я запрошую вас у таку цікаву мандрівку, де нам не потрібні будуть ні гроші, ні документи, ні важки валізи, зовсім нічого.

Вчитель: Але перед початком подорожі, засікаємо час, щоб знати скільки тривала наша віртуальна подорож.

Вчитель: Котра зараз година ?  ( Ранок: 8 годин 15 хвилин)

Будьте уважні, вкінці кожного відео ролика ви повинні написати: Що це за місто ? Назва держави ?

Вчитель: Давайте пригадаємо, як пишемо власні назви, з якої букви ?

Учні : З великої букви.

Вчитель: Готові? Поїхали.

                                                Гра « Де були ?»

Назва країни

Назва міста

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель: Наша віртуальна подорож закінчилася.

Перевіряємо: Що ви записали у таблиці ?

                 В яких країнах ми побували ? ( Україна, Туреччина, Франція)

                 В яких містах ? ( Полтава, Київ, Харків, Париж)

Скільки хвилин тривала наша віртуальна подорож ?  ( 10 хвилин)

 

 

 

 

 

 

 

           Початок подорожі                            Кінець подорожі

 

Вчитель : А зараз запрошую Вас у місто Коломия, яке знаходиться

                   в  Івано-Франківській області ( це Західна Україна). В цьому

                   місті знаходиться єдиний у світі Музей писанкового розпису.

Відео перегляд

Вчитель: Відеоролик ми дивилися 5 хвилин.

                  А відстань від Полтави до Коломиї -  923 км.

Вчитель: Чи можна в реальному світі доїхати з Полтави до міста Коломия

                  за 5 хвилин ?  ( ні) Чому? ( Бо дуже далеко) А літаком ? (Теж ні.)

                 Чому ? Бо дуже мало часу ?

Вчитель: Молодці. Вірно відповіли. Можемо тепер пограти.

                 Гра називається « Збери кошик» ( табличка множення на 2,3,4)

                 Робота в групах

 

 

 

 

 

 

 

 

             3                                         2                                         4

 

 

 

 

Вчитель:  Писанка – що це ?

Пи́санка — яйце, декороване традиційними символами, які пишуться за допомогою воску й барвників. З яким святом пов’язана писанка ?

 Учні : Великдень ( Воскресіння Господнє, або Пасха)

Вчитель: Як вітаються в цей день ?

Учні : Христос Воскрес !

Вчитель: Треба відповісти? ( Воістину Воскрес !)

Вчитель: В чому різниця : « писанка», « дряпанка», «крапанка», 

 

ІІІ. Рефлексія: узагальнити та систематизувати набути знання, як доповнення до особистого досвіду дітей.

Вчитель: Діти, давайте пригадаємо з Вами  тему нашого уроку ?

                Що робили на уроці ?

                Де були ? Як подорожували ?

                Скільки коштів витратили на ці віртуальні подорожі ?

                Що найбільше сподобалося на уроці ?

Вчитель: Зараз, діти, попрацюємо в щоденнику вражень.

Гра « Асоціація». Завдання напиши, або намалюй:

1) Великдень – це ….

2) Писанка – це…

3) Мій настрій

Вчитель: Молодці !

                 Діти, дякую Вам за гарну роботу на уроці.

 

Додаток до уроку

 

Віршик «Писанка »

Свято Пасхи недалечко,

Люди звичай бережуть, -

Розмальовують яєчка,

Пишні пасочки печуть.

Ми сьогодні рано встали,

Різні фарби готували:

Із цибулі, із кори,

З ягід, квітів і трави.

Гарна писанка у мене.

Мабуть, кращої й нема.

Мама тільки помагала,

Малювала ж я сама.  ( Катерина Перелісна)

 

Загадка

Сяду я тихенько,

Розпишу яєчко:

Сонечко вшаную,

Квітку намалюю,

Та на щастя людям

Потім подарую.

Що це за розписане яєчко ? (Писанка)

                                               Гра: « Де були ? »

             Назва країни

                Назва міста

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                             Гра: « Де були ? »

             Назва країни

                Назва міста

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                              Гра: « Де були ? »

             Назва країни

                Назва міста

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                               Гра: « Де були ? »

             Назва країни

                Назва міста

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                  Гра: « Де були ? »

             Назва країни

                Назва міста

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

початок подорожі

 

 

 

 

 

 

 

кінець подорожі

початок подорожі

 

 

 

 

 

 

 

 

кінець подорожі

початок подорожі

 

 

 

 

кінець подорожі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
29 жовтня 2021
Переглядів
1579
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку