Завдання для вчителя:
Очікуванні результати учіння:
учні знатимуть:
учні вмітимуть:
Які види спорту я знаю?
1.1.Привітання.
Діти стають у коло і разом з учителем промовляють вітання.
-Доброго ранку, доброго дня!
Хай плещуть долоньки,
Хай тупають ніжки,
Кивають голівки
І сяють усмішки!
- Діти, чи любите ви спорт? Тож давайте привітаємось один з одним, продовжуючи речення: «Доброго ранку, друзі. Я, Аня, люблю спорт, тому що він приносить мені радість. А ти?...»
- Який у вас сьогодні настрій?
1.2. Психогімнастика.
Ось зібралися ми в круг,
Я твій друг, і ти мій друг.
Міцно за руки візьмемось,
І один одному посміхнемось.
1.3.Групове заняття.
Вправа «Загадкова скринька»
Дослідження
- Діти, сьогодні ви будете вчитись проводити дослідження та вирішувати проблеми.
- В руках у мене скринька, в ній загадковий предмет. Вам потрібно визначити, що це може бути.
Повторимо правила.
Скринька передається доти, доки хтось не відповість, що там лежить. (м’ячик)
Бесіда
- Що ви знаєте про цей предмет? Який він?
- Де його використовують? (футбол, волейбол, теніс, метання м’яча)
- Як називають людей, які займаються такими вилами спорту?
2. Оголошення теми тижня та дня.
- Відгадайте загадку.
Бокс, хокей, бобслей, футбол,
Сноуборд і волейбол…
Стадіон, басейни, корт –
Об’єднало слово…(спорт).
- Так, на цьому тижні ми подорожуємо Країною Спорту. А на уроці ми поговоримо більше про найпоширеніші види спорту, . Розповісте про свій улюблений вид спорту…
Робота з загадками.
Відгадайте загадки. Назвіть вид спорту, або спортивний інвентар.
ХОКЕЙ
Дві команди, як в футболі,
Та на крижаному полі,
І дорослих, і дітей
Позбирав на лід…
ФУТБОЛ
Ногами б’ють м’яча, штовхають,
Як цвях в ворота забивають,
Кричать від радості: «Гол!».
Гру з м’ячем звуть…
Загадки про спортивний інвентар
***
Сіла купа дітвори
І поїхала з гори…
Люблять їх усі малята.
Звуть візочок цей… (санчата).
***
З нетерпінням зиму ждуть,
Лід малюють — іскри йдуть!
Гострі та стрімкі вони.
Мають назву… (ковзани).
***
Покатають нас вони,
Але це не ковзани!
Білі, чорні, сині, рижі…
Дощечки ці звуться.. (лижі).
Щоб міцне здоров’я мати,
Та хвороб не знати,
Щоб все було в порядку,
Не забувайте про…(зарядку).
***
Ми – спортсмени, нас обох
Бачиш ти завжди удвох.
Ми по снігу швидко линем
Ще й стрибаємо з трампліну.
(Лижі)
Які види спорту ви знаєте ще?
Робота з « LEGO»
- Подивіться будь ласка на зображення, за допомогою цеглинок «Lego» покажіть правильну назву виду спорту
Читання тексту для пригадування видів спорту
- Якими видами спорту займаються учні першого класу?
- Хто мріє стати відомими гімнастками?
- Скільки дівчат займаються спортом? А скільки хлопців?
- На скільки менше хлопців займаються спортом, ніж дівчат?
Фізкультхвилинка
Гра Забий гол
Робота з ілюстраціями.
Розглянути зображення, визначаючи вид спорту.
- Який ваш улюблений вид спорту?
Мовні ігри.
1.Гра «мій улюблений вид спорту».
Надрукуйте ваш улюблений вид спорту.
Складіть звукову модель даного слова.
2.Вправа «Добери спільнокореневе слово».
Завдання: доберіть спільнокореневі слова до слів – назв видів спорту (усно).
Спорт – спортсмен, спортивний.
Хокей – хокеїст
Гімнастика – гімнастка.
Бокс – боксер.
Баскетбол – баскетболіст.
Теніс – тенісист.
Музична руханка «Якщо весело живеться, роби так!»
(В пісні слова поєднуємо з різними рухами рук)
Посилання:
https://www.youtube.com/watch?v=Pb4AIYhE-p8
- Хто зірався у казковому лісі на змагання?
- Кого обрали суддею?
- Яким видом спорту займався їжачок?
- А лисичка? Ведмедик?
- Що завадило перемогти лисичці?
- У якому виді спорту вирішили позмагатися Хрюнчик і Хрянчик?
- Хто переміг у змаганнях з цього виду спорту?
- Що допомогло Хрюнчику і Хрянчику перемогти у змаганнях?
- Діти, а зараз ви продовжите задавати запитання по змісту казки?
-
-
Підсумок заняття. Рефлексія.
- Добігло до кінця наш урок.
- Що було для вас найцікавіше?
- З якими видами спорту ви ознайомились?
- Діти, кому який вид спорту припав до душі?
- З яким настроєм завершуєте заняття?