Тема уроку: Які види спорту я знаю?

Про матеріал
Очікуванні результати учіння: учні знатимуть: • популярні види спорту • особливості окремих видів спорту учні вмітимуть: • розрізняти популярні види спорту • пояснювати, чому важливо займатися спортом • визначати риси характеру, необхідні для досягнень високих результатів у спорті; • дотримуватися безпечних прийомів праці; • уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування
Перегляд файлу

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "спорт"Description: Light vertical

 

Завдання для вчителя:

  •        дати поняття про спорт, його значення в житті людини;
  •        ознайомити з різними видами спорту;
  •        вчити розрізняти популярні види спорту;
  •        формувати бажання займатися  спортом;
  •        збагачувати словниковий запас словами спортивної тематики;
  •        закріплювати знання про звуки мовлення;
  •        розвивати  читацькі навички учнів;
  •        закріплювати вміння писати слова;
  •        закріплювати додавання та віднімання чисел в межах 10;
  •        активізувати пізнавальну діяльність дітей, розвивати самостійне мислення, уяву, доказове мовлення;
  •        розвивати зв’язне мовлення дітей, пам'ять, увагу, фантазію, дрібну моторику руки, критичне мислення;
  •        виховувати повагу, ввічливість, доброзичливість, вдячність, тактовність, щирість у спілкуванні з іншими, естетичні смаки. 

 

Очікуванні результати учіння:

учні знатимуть:

  • популярні види спорту
  • особливості окремих видів спорту

 

 

учні вмітимуть:

  • розрізняти популярні види спорту
  • пояснювати, чому важливо займатися  спортом
  • визначати риси характеру, необхідні для досягнень високих результатів у спорті;
  • дотримуватися безпечних прийомів праці;
  • уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Які види спорту я знаю?

 

  1. Ранкова зустріч.

1.1.Привітання.

   Діти стають у коло і разом з учителем промовляють вітання.

-Доброго ранку, доброго дня!

Хай плещуть долоньки,

Хай тупають ніжки,

Кивають голівки

І сяють усмішки!

  - Діти, чи любите ви спорт? Тож давайте привітаємось один з одним, продовжуючи речення: «Доброго ранку, друзі. Я, Аня, люблю спорт, тому що він приносить мені радість. А ти?...»

-  Який у вас сьогодні настрій?

      1.2. Психогімнастика.

Ось зібралися ми в круг,

Я твій друг, і ти мій друг.

Міцно за руки візьмемось,

І один одному посміхнемось.

1.3.Групове заняття.

Вправа «Загадкова скринька»

Дослідження

-          Діти, сьогодні ви будете вчитись проводити дослідження та вирішувати проблеми.

-          В руках у мене скринька, в ній загадковий предмет. Вам потрібно визначити, що це може бути.

Повторимо правила.

  1. Скриньку не можна відкривати.  
  2. Її можна трусити.
  3. Кожен може поставити одне запитання про об'єкт усередині.

Скринька передається доти, доки хтось не відповість, що там лежить. (м’ячик)

Бесіда

-         Що ви знаєте про цей предмет? Який він?

-         Де його використовують? (футбол, волейбол, теніс, метання м’яча)

-         Як називають людей, які займаються такими вилами  спорту?

 

   2. Оголошення теми тижня та дня.

- Відгадайте загадку.

Бокс, хокей, бобслей, футбол,

Сноуборд і волейбол…

Стадіон, басейни, корт –

Об’єднало слово…(спорт).

 

   - Так, на цьому тижні ми подорожуємо Країною Спорту.  А на уроці ми поговоримо більше про найпоширеніші види  спорту, .  Розповісте про свій улюблений вид спорту…

Робота з загадками.

Відгадайте загадки.  Назвіть вид спорту, або спортивний інвентар.

 

ХОКЕЙ

 

Дві команди, як в футболі,

Та на крижаному полі,

І дорослих, і дітей

Позбирав на лід…

 

ФУТБОЛ

 

Ногами б’ють м’яча, штовхають,

Як цвях в ворота забивають,

Кричать від радості: «Гол!».

Гру з м’ячем звуть…

 

 

Загадки про спортивний інвентар

***

Сіла купа дітвори

І поїхала з гори…

Люблять їх усі малята.

Звуть візочок цей… (санчата).

 

***

З нетерпінням зиму ждуть,

Лід малюють — іскри йдуть!

Гострі та стрімкі вони.

Мають назву… (ковзани).

 

***

Покатають нас вони,

Але це не ковзани!

Білі, чорні, сині, рижі…

Дощечки ці звуться.. (лижі).

 

Щоб міцне здоров’я мати,

Та хвороб не знати,

Щоб все було в порядку,

Не забувайте про…(зарядку).

 

***

Ми – спортсмени, нас обох

Бачиш ти завжди удвох.

Ми по снігу швидко линем

Ще й стрибаємо з трампліну.

(Лижі)

Які види спорту ви знаєте ще?

Робота з « LEGO»

- Подивіться будь ласка на зображення, за допомогою цеглинок «Lego»  покажіть правильну назву виду спорту

 

Читання тексту для пригадування видів спорту

 

- Якими видами спорту займаються учні першого класу?

- Хто мріє стати відомими гімнастками?

- Скільки дівчат займаються спортом? А скільки хлопців?

- На скільки менше хлопців займаються спортом, ніж дівчат?

Фізкультхвилинка

   Гра Забий гол

Робота з ілюстраціями.

Розглянути  зображення, визначаючи вид спорту.

 

- Який ваш улюблений вид спорту?

Мовні ігри.

1.Гра «мій улюблений вид спорту».

Надрукуйте ваш улюблений вид спорту.

Складіть звукову модель даного слова.

2.Вправа «Добери спільнокореневе слово».

Завдання: доберіть спільнокореневі слова  до слів – назв видів спорту (усно).

Спорт – спортсмен, спортивний.

Хокей – хокеїст

Гімнастика – гімнастка.

Бокс – боксер.

Баскетбол – баскетболіст.

Теніс – тенісист.

 

 

 

Музична руханка «Якщо весело живеться, роби так!»

(В пісні слова поєднуємо з різними рухами рук)

 

 Перегляд казки "Спортивні змагання. Хрюнчик і Хрянчик". Робота над змістом казки.

Посилання:

https://www.youtube.com/watch?v=Pb4AIYhE-p8

-         Хто зірався у казковому лісі на змагання?

-         Кого обрали суддею?

-         Яким видом спорту займався їжачок?

-         А лисичка? Ведмедик?

-         Що завадило  перемогти лисичці?

-         У якому виді спорту вирішили позмагатися Хрюнчик і Хрянчик?

-         Хто переміг у змаганнях з цього виду спорту?

-         Що допомогло Хрюнчику і Хрянчику перемогти у змаганнях?

-         Діти, а зараз ви продовжите задавати запитання по змісту казки?

-        

-          

Підсумок заняття. Рефлексія.

- Добігло до кінця наш урок.

- Що було для вас найцікавіше?

- З якими видами спорту ви ознайомились?

- Діти, кому який вид спорту припав до душі?

- З яким настроєм завершуєте заняття?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
15 березня
Переглядів
248
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку