28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Тема: Увімкнення та вимкнення комп'ютера та інших пристроїв. Робочий стіл. Значки робочого столу.

Про матеріал

Мета: навчальна: Навчити учнів готувати ПК до роботи та вимикати його, ознайомити з поняттями – Робочий стіл, піктограма.

розвивальна: розвивати увагу, пам'ять, логічне мислення, розвивати усне мовлення, навики самостійної роботи за комп'ютером.
виховна: виховувати старанність, наполегливість у досягненні мети, підвищувати інформаційну культуру учнів.

Перегляд файлу

Тема: Увімкнення та вимкнення комп'ютера та інших пристроїв. Робочий стіл. Значки робочого столу.

 

Мета:    навчальна:  Навчити учнів готувати ПК до роботи та вимикати його, ознайомити з поняттями – Робочий стіл, піктограма. 
         розвивальна: розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення,  розвивати усне мовлення, навики самостійної роботи за комп’ютером.
         виховна: виховувати старанність, наполегливість у досягненні мети, підвищувати інформаційну культуру учнів.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу

 

Хід уроку:

 

1. Організаційний момент.

Привітання.

Доброго дня радо вас вітаю у комп’ютерному класі.

Дітки прошу привітайтеся з нашими гостями, адже вони сьогодні будуть присутні унас  на уроці.  Прошу сідайте запарти і будьте уважні, сьогодні дуже цікава тема нашого уроку.

  2. Актуалізація опорних знань.

Але не забувайте про правила поведінки на уроці в компютерному класі.

А зараз ми з вами повторимо їх, і пограємо гру «Так ; НІ)

У вас на партах є сигнальні кружечка

Червоний ТАК якщо Ні то зелений.

1. Роботу за комп’ютером починай, не чекаючи дозволу вчителя. 

 2.  Стіл завжди тримай у чистоті. 

 3. Якщо зголоднів, їж і пий за комп’ютерним столом.

 4. Екран витирай лише сухою серветкою.

 5.Сміливо берися за розетки і різні  проводи.

 6. Утомився? Поклади руки на клавіатуру і відпочинь.

 7. З комп’ютером працюй лише чистими руками. 

 8. Щоб краще бачити, нахиляйся як найближче до монітора.

Молодці бачу правила ви засвоїли.

Але перш ніж розпочнемо вивчати тему, давайте пригадаємо, що ми вивчили на попередньому  уроці.

Робота в парах

Завдання1

УВАС НА ПАРТАХ Є ЛИСТОЧОК З ЗАВДАННЯМ ВАМ ПОТРІБНО Зєднати СЛОВА ПРИСТОЇ КОМПЮТЕРА. ЯКА ПАРА ШВИДШЕ В ПОРАЄТЬСЯ ПІДНІМЕ РУКИ.

 

Проведемо гру « Мікрофон »

3. Фронтальне опитування

З чого складається cтаціонарний  компютер.

(Монітор, Системний Блок, миша, клавіатура , принтер , колонки)

1. Для чого потрібен монітор?

2. Для чого потрібен системний блок?

3. Для чого використовують принтер?

4. Для чого потрібні миша і клавіатура?

8. Назвіть пристрої введення.

9. Назвіть пристрої виведення.

Молодці бачу засвоїли знання на попередньому уроці матеріал.

Діти а зараз утворимо Коло друзів на килимку з м’ячиком.

Гра « Продовж речення»

   Учитель називає якесь слово, пов’язане з пристроями комп’ютера, учні додають до нього ще одне слово, пов’язане з першим за змістом, і пояснюють, як ці слова пов’язані.

Наприклад:

персональний — комп’ютер;

плоский — монітор, сканер;

кольоровий — принтер;

лазерний — диск (принтер);

системний — блок;

керує — миша;

вказує — курсор.

Ви всі гарно відповідаєте прошу займити свої місця.

3. Повідомлення теми й мети уроку

   Сьогодні ми на уроці вивчемо з вами , як правильно користуватися компютером, вмикати і вимикати. А ще познайомитися з програмами, а також значками робочого стола .

Для того щоб включити компютер потрібно натиснути на системному блоці кнопку Pover. І почекати щоб комптер запустився , коли все загрузиться , то ми побачимо що зявиться робочий стіл, а на робочому столі знаходится папки, ярлики програм, а також панель управління. І Головне Меню Пуск.

Це все сьогодні ми звами спробуємо подивитися на комп’ютері.

Головне правило  комп’ютера це правильно його вимкнути потрібно вам запам’ятати алгоритм .

  1. Заходимо у Пуск
  2. Вибираємо завершити роботу
  3. Вимкнення комп’ютера.

4. Робота з підручником ст.

 А зараз відкриваємо підручник на ст.  та прочитаємо що Данилко запитує у Комп’юшки. Читаємо ланцюжком.

5. Робота в зошиті ст. №

4. Фізкультхвилинка.

Мультимедійна пісенька про « Осінь»

  1. Застосування набутих знань.

Робота в групах. Утворимо 2 групи.

У вас на партах є завдання прошупрочитайте  їх, і  подивіться, що вам відомо про цей малюнок.(Робочий стіл).

Ваше ЗАВДАННЯ. Організувати Робочий стіл до роботи. (потрібно вибрати , щоби ви розмістили на Робочому Столі.) – це корзина, пуск, папки, програми.. Прошу  розпочинаємо роботу . Яка команда швидше в порається ззавданням піднімає руки. Почали ( ПАМЯТАЙТЕ ПРО ТЕ ЩО ЗБЕРІГАЙТЕ ТИШИНУ ПІД ЧАС ВИКОНАНАННЯ РОБОТИ)      

 

6. Робота за комп'ютером.

Практичне завдання . Робота в парах.

1. Увімкніть комп’ютер?

2. Роздивіться що знаходиться на робочому столі?

Вправи для очей

 

  1. Спробуємо відкрити програму блокнот?

Для того щоб відкрити програму блокнот потрібно мишкою навести вказівник на ярлик програми блокнот і 2 рази клацнути лівою кнопкою миші. Отже для того щоб закрити програму наведіть курсор на хрестик червоний і лівою кнопкою клацніть.

А зараз завершимо роботу з компютером.

2. Вимкніть комп’ютер по певному алгоритму і за моєю командою.

3. Заходимо у Пуск у лівому куточку

4. Вибираємо завершити роботу

3. Вимкнення комп’ютера.

7. Підсумок уроку

А зараз сідаємо за свої парти. І зробимо підсумок уроку .

  • Що ви сьогодні навчилися на уроці?
  • Що для вас не зрозуміло на уроці
  • Що важко було на уроці?

Чи сподобався вам урок? (Виберіть смайлик і покажіть у кого який настрій після нашого сьогодні уроку.)

              

Домашня робота ст..

Допобачення .

 

 

 

docx
Додано
22 жовтня 2018
Переглядів
252
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку