Тема. Виготовлення зайчатка і ведмежатка.2 клас НУШ

Про матеріал
Тема. Виготовлення зайчатка і ведмежатка. Мета. Продовжити вчити учнів користуватися шаблоном: прикладати і вирізати його по лініях. Виховувати працелюбність, охайність. Вдосконалювати учнівські навички в роботі з шаблоном під час виготовлення зайчика і ведмедика. Сприяти розвитку дрібної моторики пальців рук, спостережливості, фантазії, уваги. Розвивати конструкторські здібності, просторове мислення, естетичні почуття, смак. Виховувати дбайливе ставлення до тварин, до природи, охайність під час роботи. Обладнання. ножиці, пензлики, кольоровий картон , шаблони, клей.
Перегляд файлу

Тема. Виготовлення  зайчатка і ведмежатка.

Мета. Продовжити вчити учнів користуватися шаблоном: прикладати і вирізати його по лініях. Виховувати працелюбність, охайність. Вдосконалювати учнівські навички в роботі з шаблоном під час виготовлення зайчика і ведмедика. Сприяти розвитку дрібної моторики пальців рук, спостережливості, фантазії, уваги. Розвивати конструкторські здібності, просторове мислення, естетичні почуття, смак. Виховувати дбайливе ставлення до тварин, до природи, охайність під час роботи.

Обладнання.  ножиці, пензлики, кольоровий картон , шаблони, клей.

Хід роботи

  1. Вступна частина

1.Привітання

Я рада вітати вас у нашому затишному класі. Погляньте на мене, на друзів, погляньте вліво, вправо, поверніться й один одному посміхніться. А тепер сідайте.

На партах все готово для уроків трудового навчання.

  • Яку роботу виконуємо на цих уроках?

(Працюємо з папером, картоном, пластиліном, природним матеріалом, нитками, тканиною).

Повторення правил користування ножицями

 2.Правила користування ножицями

1) Ножиці – це небезпечний інструмент. Поводитись з ним треба обережно.

2) На робочому місці поклади ножиці так, щоб вони не виходили за край парти.

3) Не тримай ножиці вістрями догори.

4) Не ріж на ходу. Під час різання не вставай з місця.

5) Передавай ножиці закритими і кільцями вперед.

6) Під час роботи з ножицями притримуй матеріал лівою рукою так, щоб він не потрапляв на лінію різання.

II. Основна частина.

1.Мотивація.

Заслухати музику. Ф Шопен “Зима”.

  • Діти, а яка зараз пора року?
  • Скільки місяців триває зима? Назвіть зимові місяці?
  • Чи любите ви зиму? Чому?
  • Які свята ми відзначаємо взимку?

2. Повідомлення теми і мети уроку.

Якось на далекій півночі, де безкраї снігові простори , зустрілись зайчатко Білянчик і ведмежатко Сніжок. Їм було дуже весело разом, і вони вирішили стати ліпшими друзями. Та лисичка-сестричка позаздрила , і зачаклувала їх. Давайте допоможемо цим друзям вигитовивши об’ємну аплікацію.

Ось, що у вас повинно вийти (Показ зразку ).

3. Послідовність виконання роботи.

- Що необхідно мати для виготовлення цієї аплікації?

(Назвати матеріали і інструменти, які є на партах).

Вчитель розповідає про послідовність виконання роботи .

1.Виріж деталі аплікації. Розфарбуй їх.

2. Зроби надрізи на деталях голови зайчика та ведмедика, нанени клей на заштриховану частину та слей деталі.

3. На кольоровому картоні розклади деталі персонажів. Приклей тулуби. Нанеси клей на внутрішній край голівки та вушок. Приклей голівки до тулубів.

4. Прикрась аплікацію: приклей ватяні кучугурі; намалюй сніжинки.

4. Виготовлення ялинки.

Індивідуальна робота.

III. Заключна частина.

Підсумки уроку.

Молодці, ви впоралися з завдання і зняли чари з зайчика та ведмедика.

Оцінювання робіт.

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Паламарчук Світлана Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Неверова Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Рогоза Юлія
Додано
16 січня 2020
Переглядів
6209
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку