Тема: Використання логічних висловлювань з «якщо - то...»

Про матеріал
Темк: Використання логічних висловлювань з «якщо - то...» Конспект уроку для 4 класу.
Перегляд файлу

Тема: Використання логічних висловлювань з «якщо - то...»

Мета:

  • навчальна: продовжувати навчати виконувати, створювати та записувати алгоритми з розгалуженням та циклами; будувати висловлювання з використанням зв'язки «якщо - то» у заданій ситуації;
  • розвивальна: розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері;
  • виховна: виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратністьу роботі.

Тип уроку: засвоєння нових знань

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, презентація.

Програмне забезпечення: браузер, текстовий редактор.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання;
  • перевірка присутніх;
  • перевірка готовності учнів до уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Давайте ми з вами пригадаєм, які є висловлювання?

За допомогою якої частки ми можемо заперечити?

ІІІ. Мотивація пізнавальної діяльності.

Як ви думаєте ми можемо об’єднати  два речення в одне?

Наприклад є два речення Сьогодні інформатика. Взяти підручник.

Як ми можемо об’єднати ці два речення? Отже для того ми з вами будемо

використовувати логічне слідування( якщо.. то...інакше). Якщо сьогодні

інформатика то візьми підручник.

ІV. Вивчення нового матеріалу

Давайте ми з вами попробуємо об’єднати такі речення: На вулиці дощ. Візьми

парасольку. Істота живе у воді. Ця істота риба. У прямокутника усі сторони

рівні. Цей прямокутник квадрат. Мама купила овочі. Вона зварить борщ.

А зараз ми з вами пригадаєм як скласти алгоритм логічного слідування у блок-

схемах.

1.Задача якщо на вулиці дощ то візьми парасольку.

2.Бабуся відправила Софійку в ліс по ягоди, сказала їй як назбираєш повний

кошик то повернешся додому.

Отже у нас є дві блок схеми давайте ми їх з вами уважно розглянимо, перша

блок схема має повне розгалуження при будь які умові так чи ні. А друга блок-

схема має неповне розгалуження але наший алгоритм закінчиться при умові

якщо наша відповідь буде так але це є неповне розгалуження тому що при

відповіді ні він почне спочатку повторювати даний алгоритм. Сьогодні за

комп’ютером вам буде потрібно скласти ці дві блок- схеми.

 

V. Засвоєння нових знань, формування вмінь

Робота в зошиті

VІ. Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.

2)Інструктаж учителя..

VІІ. Підбиття підсумків уроку

Фронтальне опитування

 

docx
Додано
18 березня 2019
Переглядів
366
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку