Тема: Вступ до теми «Казки про тварин». Т. Майданович «Примовка до казки»,
Мета: формування предметних компетентностей, поглибити знання дітей про казку як усну народну творчість; розкрити значення казки у житті людини; навчити розпізнавати казки з поміж інших творів, орієнтуватися в їхніх особливостях.
Хід уроку
І. Вступна частина
1. Організаційний момент
2. Психологічна настанова на урок
Хто сьогодні зробив зарядку?(Посміхніться)
Хто прийшов здобувати знання?(Поплескайте в долоньки)
Підніміть праву руку, хто спішив побачити друзів.
Підніміть ліву руку, хто допомагав мамі. Посміхніться і привітайте один одного.
ІІ. Основна частина
Фонетична зарядка
Прочитайте слова з максимальною швидкістю в порядку зростання номерів.
— Яке речення утворилося? Поясніть, як ви його зрозуміли.
Казка з’явилась давно, люди ще не вміли писати, тому переказували одне одному, передавали їх «З вуст в уста». Казка дала нам перші уроки життя, формувала наше уявлення про добро і зло, правду і неправду, чесність.
В кожній казці є урок,
Мов у квіточці медок.
І дівчатка, і хлоп’ятка,
Як веселі бджоленята,
Погадаймо – політаймо,
В казці меду пошукаймо.
Казка
Голодний як їжак
Хитра як вовк
Вайлуватий як заєць
Колючий як ведмідь
Боязкий як лисиця
IV. Заключна частина
Вправа «Мікрофон»
Оцініть свою роботу на уроці