10 березня о 18:00Вебінар: Шкільне діловодство. Документація заступника директора з навчальної роботи

Тема: Юннатівська родино, живи і процвітай! Славетними ділами Країну прославляй!

Про матеріал
Мета: Поглибити знання учнів, про екологічні системи в Україні. Розвивати екологічні знання та брати активну участь у покращенні екологічного стану країни. Виховувати почуття любові до природи рідного краю. Формувати цілісне ставлення до природи.
Перегляд файлу

Сценарій.

Тема: Юннатівська родино, живи і процвітай!

Славетними ділами Країну прославляй!

Мета:

  • Поглибити знання учнів, про екологічні системи в Україні.
  • Розвивати екологічні знання та брати активну участь у покращенні екологічного стану країни.
  • Виховувати почуття любові до природи рідного краю.
  • Формувати цілісне ставлення до природи.

/ Слова з – за куліс/ 95 річчю юннатівського руху присвячується…

  1. Людино! Ти вважаєш, що ти цар природи?! Помиляєшся!
  2. Думаєш, що господар на цій планеті? Наївний….
  3. Ти впевнений, що  можеш брати все від планети, і нічого не давати навзаєм…
  4. Але настане час, коли за все доведеться заплатити!
  5. Замислись! І ми йдемо, щоб довести іще більше!

/ відео заставка/

  1. Ми – шкільна агітбригада «Грінком»!
  2. У цей день, в щасливий час, раді привітати вас.
  3. Вас вітає агітбригада СЗШ № 18 м. Новомосковська!
  4. Ми прийшли не для забави,

В нас до вас важливі справи!

 

  1. Серйозні питання.
  2. Слухайте!
  3. Почуйте!
  4. Відчуйте серцем!
  5. Збагніть розумом!
  6.                    Зрозумійте душею!
  7.                    Відчуйте природу в собі.
  8.                    А ми якраз із таких!
  9.                    Наша назва: Грін, від англійського -  зелена. Ком – від українського – команда.
  10.                    Тому, ми інтегруємось в Європу!
  11.                    Отож, наша команда прокладає дорогу між серцями людей, та природою!

Діти по черзі піднімають літери:

Г – гвардія

Р – розвинутих

І – інтелектуальних

Н – і незалежних

К – команда

О – об’єднаної

М – молоді!

Всі: на сцені вас радо вітає агітбригада «Грінком»

Наше основне завдання:

Екологічне виховання!

Спорияти здійсненню мети –

Планету Землю зберегти.

Всі:

Разом ми сила, разом ми клас,

Природа рятунку просить у нас!

/ на екрані природа України/

  • Природа землі української
  • Мрійні діброви, які чарують душу,
  • Безмежні простори тінистих лісів,
  • Чисті джерела, які ваблять прозорою гладдю.
  • Щедрі поля, в шепоті житнього колосся
  • І вишневі сади сліпучо білого цвіту.

*************************************

  • Прекрасний …сон, що болем розпачу ранить серце.
  • А що реальність?
  • За даними Юнеско 60 – 80 % усіх викидів в атмосферу припадає на автотранспорт.
  • Кожні 8 міс. На планеті Земля назавжди зникає 1 вид ссавців.
  • Кожні 6 міс. – на нашій Земній кулі вимирає 1 вид птахів.
  • Зникнення тільки одного виду рослин може спричинити зникнення від 10 – 20 видів комах.
  • Кислотні дощі є причиною захворювань млн.. людей та тварин.
  • Загублено більше 2 млн. орної землі.
  • Ліси  на планеті зникають зі швидкістю 20 га/ хв..
  • Кожна 10 річка світу – забруднена.
  • В Україні не збереглось жодної річки в первозданному вигляді.
  • А в океан щорічно скидають кілька тон сміття.
  • Сьогодні рідна земля благає в нас про порятунок, заради нас самих, а ми вперто не чуємо її, забувши, чиї ми діти.

/ козацький марш/

  1. Улюблена Богом перлина,

Для всіх українців одна –

 Козацька моя Україна,

Хлібів золотих сторона…

  1. Негодами лютими бита.

Віками йшла до мети,

Тобі в небі зорею світити,

І волю, і долю знайти!

  1. Золотою ниткою історії

Козацтва сторінки,

Хоч часу минулого суворі,

В спадщину лишили козаки.

  1. А давайте уявимо, як би в наш час козаки написали листа турецькому султану.
  2. « Козаки Новомосковська пишуть листа  турецькому султану»

1 Козак: Чув я братці, що турецький султан говорив, що ми не любимо Україну, не дбаємо про неї, її багатства, земельні ресурси, правильно не обробляємо, що природу Присамар’я  ми не оберігаємо. За це загрожує піти на нас війною!

2 козак: де писар наш подівся? Зовіть скоріш сюди, напишемо султанові листа!

К1: Писарю!

Писар: Га!

К.І: Перо є?

Писар: Осьдечки!

К.І: відписуй!

Писар : Новомосковські козаки пишуть листа турецькому султану.

К.І: Шлемо привіт з Новомосковського краю,

Де кожну стежину, кожну квітку знаєм.

Природі завжди радо ми допомогаєм,

Щоб рідний край був зеленим гаєм.

К.3: шумлять високія пшениці,

Стиглим колосом дзвенять,

Цвітом золотим рясніє соняшниковий лан.

Струмки й джерела чистої водиці,

В прозоре і блакитне небо дивляться весь час.

Ґрунти неначе чорне масло,

Оброблені, засіяні стоять.

Це Україна, моя земля,

Мій рідний край, моя Вітчизна!

К 4: Я конечно вибачаюсь, але я не розумію, чи ви хмелю обпилися? Чи може вам сон наснився? Де це ви бачили грунти як масло…яке пальмове? Чи використане машинне? Стонуть грунти від сучасних хазяїв. Останні сили висмоктують  із землиці української.

Ні сівозмін не дотримуються, ні органічних добрив не вносять. А все хімією, хімією тровлять.

То амброзію розведуть, а в мене  цілу осінь від неї алергія!

Та такі бур’яни височенні, що вершника на коні не видать!

То насіють заморських генномодифікованих рослин.

То рапсу насадять, що всі грунти потім загинаються.

Ой, нема порятунку в Україні.

Писар:не заважай, нема в нас такого. В полях завжди у нас порядок. Пишу далі.

К І.: в Новомосковську росте зелене диво!

Це диво – Присамарський ліс.

Де він росте – то скрізь красиво.

К.4:

А ліс той вже вирубали давно, вивезли за кордон, що краще. Те, що гірше – спиляли на дрова. Кожне літо Присамарський ліс потопає  в

Полум’ї, скільки вже його знищили…

Добралися й до лісосмуг, пиляють, вирубують…ой нема порятунку  в Україні.

К І: знову ти заважаєш. Нате й мої п’ять, щоб було десять. У нас оберігають лісосмуги, вивчають їх екологічний стан, складають екологічні проекти.

К. 2 : писарю, пиши вже, пиши. Що цього дурня слухати.

Ліс – це природне багатство України.

Знає кожен : дорослий і дитина.

Ліс – це підручники, ліки, меблі,

З лісу будують будинки і греблі.

Дякую лісу за чисте повітря!

К 4: Чисте повітря? Та де ви бачите чисте повітря…? Заводи димлять, вихлопні гази автомобілів, пестициди, гербіциди, інсектициди і різні всякі іще …циди. А парниковий ефект, озоновий шар під загрозою! Скоро дихати буде нічим!

Писар: Козаки, заберіть його з моїх очей, а то я за себе не ручаюсь, я йому ненароком чорнило на голову перекину!      

К 3: але ж без господаря ліс не існує,

Лісник в середовищі господарює.

Тваринам він їжу заготовляє,

Рослинам у скруту допомагає.

К 4: ви мене пробачте, та тварини  скоро вимруть усі, полювання ж не заборонене?

Всі: ні!

К. 4: Присамарське середовище існування поступово знищується. То кралям хочеться ходити в леопардових шубах і носити сумочку  з крокодилячої шкіри, ще й носити на голові страусине перо.

К І: так у нас немає крокодилів!

К 4: наші й до Америки добрались, по інтернету Новою поштою замовляють.

Так і рослинам наші допомагають потрапити на базар – підсніжникам, проліскам, примулам та лісовим тюльпанам.

К.І: Слухайте друзі, ваін мабуть шпійон турецького султана, про турецький. Того він так і наговорює на нас. Ану мершій ловіть його, посадимо в мішок, він відразу  і зізнається.

К4: ніякий я не шпійон! Я трезвомислячий і дуже уважний. Все бачу і все помічаю.

КІ: якщо ти такий розумний,

 та вболіваєш за природу,

тоді тобі я дам пораду:

Скоріш залучайся в агітбригаду.

К 2: Допоможи захистити природу,

Зате ти отримаєш нагороду.

К 3: є давня приказка мого народу,

Що має мораль нашій темі близьку:

Хто може поневічить природу,

Той здатен поневічить душу людську.

 

  • Чим же займається наша бригада?
  • Я представник Грінкому. Метою якої є перш за все привернути увагу громадськості до проблем забруднення навколишнього середовища, виховання освідченої молоді, яка переймається не тільки власними, а й загальнолюдськими проблемами.
  • А яким чином ми це робимо?
  • Ми організовуємо тематичні виховні екогодини в початковій та середній школі. 
  • Організовуємо виставку екомалюнків.
  • Беремо участь у акції: « Птахи – наші друзі». Виготовляємо і вивішуємо годівнички для птахів та підгодовуємо їх взимку.
  • Проводимо екокраєзнавчу експедицію « Стежками рідного краю»
  • Дбаємо про озеленення нашої школи як внутрішнє, так і зовнішнє.
  • Проводимо колективні звернення у фейсбуці та інстаграм щодо збереження природи рідного краю.

Всі виходять:

І: весь світ – єдиний  організм, що так само, як і ми всі, хворіє і бореться зі своїми хворобами. Якщо він помирає, йому залишається лише один вихід – відторгнути людство, як злоякісну пухлину!

Всі: ні! Ми повинні встигнути врятувати землю!

ІІ: адже ми – юннатівська родина! Славетними ділами мибудем славити Країну!

  • Ми – хочемо жити!
  • Ми маємо пам’ятати, що ми маємо для цього розум!
  • Ми – маємо схаменутися!
  • Врятувати Землю! Врятувати природу!
  • Заради майбутніх поколінь!
  • Заради  ще ненароджених дітей!
  • Адже вони повинні бачити, який  наш рідний край гарний і неповторний.
  • Поки ще не пізно, схаменіться!
  • Ми, навчимося жити в злагоді з природою!
  • Шановні можновладці, зробіть закони, що поліпшать  стан екології в  країні.
  • Шановні науковці, швидше розробляйте технології для чистих засобів одержання енергії!
  • Шановні олігархи, спробуйте думати ще й про інших!
  • Заводи – без диму!
  • Фабрики – без смогу!
  • Авто – без шкідливих вихлопних газів!
  • Шановні ровесники! Давайте не смітити! Не рвати даремно квіти!
  • Охороняти наш Присамарський ліс!
  • Дбати про наші озера та ріки!
  • Відмовитись від шкідливих звичок!
  • І побачимо, якою гарною стане наша Земля! Адже вона в наших руках!
  • Що може один – любити й дбати!
  • Що може один – дерево посадити!
  • Що може один – світ змінити!
  • Він
  • Вона
  • Вони
  • Ми – всі!
  • Ми можемо змінити світ на краще?

Всі:

Юннатівська родино, живи і процвітай!

Славетними ділами Країну прославляй!

/ заключна пісня/

 

docx
Додав(-ла)
Саксоник Игорь
До підручника
Екологія (профільний рівень) 10 клас (Царик Л.П., Царик П.Л., Вітенко І.М.)
Додано
30 липня 2020
Переглядів
146
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку