УРОК № 2. Навколишній світ та інформація. Сприймання людиною інформації

Про матеріал
УРОК № 2. Навколишній світ та інформація. Сприймання людиною інформації для учнів 2-х класів на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ
Перегляд файлу

УРОК № 2    2 (А, Б, В, Г) клас  ____________ (дата)

Тема: Навколишній світ та інформація. Сприймання людиною інформації

Мета:

  • формувати предметні компетентності: розуміння сутності основних понять інформатики та інформації;
  • розвивати ключові компетентності:
  • екологічна компетентність (свідоме дотримання правил безпечної поведінки під час роботи з комп’ютерною технікою);
  • інформаційно-цифрова компетентність (готовність до використання сучасних засобів комп’ютерної графіки для розв’язування навчальних, соціальних, особистісних завдань);
  • навчання впродовж життя (володіння алгоритмом використання програмних засобів; вміння визначати навчальні цілі та способи їх досягнення, самостійно приймати рішення щодо використання тих чи інших інструментів;

Тип уроку: розвитку компетентностей;

Основні поняття: інформатика, інформація

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, презентація, картки.

Структура уроку

I. Організаційний момент (2 хв.)

II. Актуалізація опорних знань (3 хв.)

III. Мотивація навчальної діяльності (2 хв.)

IV. Вивчення нового матеріалу (18 хв.)

V. Фізкультхвилинка (2 хв.)

VI. Формування практичних умінь і навичок (15 хв.)

VII. Підсумок уроку (3 хв.)

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання;
  • перевірка присутніх;
  • перевірка готовності учнів до уроку;
  • настроювання учнів на урок

Пролунав дзвінок,

Починається урок.

Працюватиме старанно,

Щоб почути у кінці,

Що у нашому другому класі

Діти – просто молодці!

ІІ. Актуалізація опорних знань

Вправа «Деформований текст». Прочитай текст.

шеРанідилюенлизна орп рикуелект. У хахта рілигочкисві і стиовіли пилам. разЗа у жнійкотіха є тильникисві, трилюс. У них ченавкрупочкалам. мряваТеанменрашнаст.

(Раніше люди не знали про електрику. У хатах горіли свічки лампи. Зараз у кожній хаті є світильники, люстри. У них вкручена лампочка. Темрява нам нестрашна.)

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Розповідь учителя, використовуючи презентацію.

Оголошення теми і мети уроку

 

ІV. Вивчення нового матеріалу

V. Фізкультхвилинка

Перегляд відео-фізкультхвилинки

VІ. Формування вмінь та навичок

Працюємо у зошиті

F:\ЛИЦЕЙ № 22\2 клас 2019-2020\Урок № 2\Завдання зошит.jpeg

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером

- бігати по класі і штовхатися;

- починати роботу без дозволу вчителя;

- працювати за комп’ютером мокрими руками;

- самостійно ремонтувати комп’ютер;

- повідомляти вчителя про неполадки комп’ютера;

- класти сторонні речі на клавіатуру чи системний блок;

- натискати клавіші, про призначення яких не знаєш;

- відстань між очима та монітором менше 50 см.

 

  1. Практична робота виконується під керуванням учителя. Учитель пропонує виконати час виконання практичної роботи дотримуватися правил техніки безпеки.
  • Програма «GCompris» - «Миша»;
  • Програма «Сходинки» - «Стрільці по яблуках».

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості

Вихідне положення — сісти на стілець.

Заплющити і розплющити очі. Повторити 3-4 рази. Виконувати в середньому темпі.

VІІ. Рефлексія

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
30 вересня
Переглядів
806
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку