Урок №_______ Дата:_______________
Тема. Задачі на знаходження суми та різниці.
Мета: закріпити навички розв’язування задач на знаходження суми та
різниці.
Таблиця 4.
Розв’язування арифметичних задач є не тільки важливим засобом формування в учнів математичних понять, запобігання формалізму у їх засвоєнні, а й посилює розвивальний ефект вивчення математики, впливаючи на розвиток математичного мислення учнів і їхнє оволодіння загальними прийомами міркування (див. табл. 4).
Усно:
Задача № 1. Полунична цукерка коштує 10 к., а сливова на 5 к. дешевше. Скільки коштує сливова цукерка?
Розв’язання
10 – 5 = 5 (к.)
Відповідь: 5 к. коштує сливова цукерка.
Задача № 2. Полунична цукерка кошту є 10 к., а бублик на 5 к. дорожчий. Скільки коштує бублик?
Розв’язання
10 + 5 = 15 (к.)
Відповідь: 15 к. коштує бублик.
Висновок: перша задача на зменшення числа на кілька одиниць, а друга —
на збільшення числа на кілька одиниць.
Завдання для заняття
Домашнє завдання: