ТЕМА: Закріплення таблиці множення числа

Про матеріал
МЕТА: Формувати в учнів уміння застосовувати таблицю: множення числа 2 для розвязу - вання задач на дві дії. Закріпити уміння знаходити значення виразів на дії різного ступеня. Розвивати мислення учнів, навички усної лічби.Виховувати уважність, цікавість до усної народної творчості.
Перегляд файлу

 

                                                    УРОК    МАТЕМАТИКИ

 

ТЕМА:   Закрыплення таблицы множення числа 2. Розв'язування вправ і задач на дві дії

                різного степуня.

 

МЕТА:   Формувати в учнів уміння застосовувати таблицю: множення числа 2 для розвязу -

                 вання задач на дві дії. Закріпити уміння знаходити  значення виразів на дії різного

                 ступеня. Розвивати мислення учнів, навички усної лічби.Виховувати уважність,

                 цікавість до усної народної творчості.

 

 

                                                               ХІД УРОКУ

 

І Організаційний момент.

  • Ось і продзвенів дзвінок,

він покликав на урок.

Кожен з вас приготувався,

На перерві  постарався.

Так що, хлопці і дівчата,

Будем разом працювати.

Щоб робота в нас кипіла,

Працювати будемо:

Швидко! Дружно! Вміло!

 

  • Перевірте, чи все ви приготували до уроку математики.

  Сьогодні на уроці математики ми помандруємо у казку. Ця казка незвична - поетично — математична.

 

         Щоб назву казки прочитати,

         Слід приклади всі вірно розв'язати.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ. Оголошення теми і мети уроку.

 

  • Чи знаєте ви цю казку ?

  Зараз перевіримо.

  • А ще ми будемо: повторювати таблицю множення на 2

 розв'язувати: задачі на 2 дії

 рахувати: уважно, без помилок.

 

 

 

ІІІ. Закріплення вивченого матеріалу.

 

  1. - Дідусь лісом проходив,

  рукавичку загубив.

  По лісу в пошуках житла

  Мишка пробігла, натрапила

  На рукавичку - й як вкопана встала.

Мишка: - Ось і хатка невеличка,

                 Хутряна це рукавичка.

                 Під пеньочком лежить -

                 В ній спокійно можна жить.

 

  • Та не встигла мишка

сховатись добряче,

Як по білому сніжку

Жабенятко скаче.

 

 

Жабка: - А що ж то лежить оце ?

                Таке тепле та м'яке …

                 І у ньому хтось живе.

                 Може  пустить і мене?

 

Мишка:  Я мишка.

 

Жабка: Я Жабка- скрекотушка,

             змерзла на дорозі

             Дуже холодно мені мерзнуть на морозі

             Пусти ж мене погрітися! 

             Бо я вже не в змозі!

 

Мишка: Я тебе  пущу, лише розвяжи завдання.

              І твоє задовільню, жабко я прохання.

 

               ( Задачі — вірші)

 

  1. В'яже бабуся -лисиця

Трьом онукам рукавиці.

Подарую вам,онуки,

Рукавичок до дві штуки.

Бережіть, не загубіть!

Скільки всіх? Перелічіть.  (  2    3 = 6)

 

  1. В гаю п'ять зайчат сиділо

З апетитом моркву їли.

Всі по дві морквини з'їли

Скільки разом - полічили?  ( 2     5  = 10)

 

  1. Йшли чотири їжаки,

Несли по два буряки

А ви їм допоможіть -

Буряки ті полічіть.      (  2   4  = 8)

 

  1. А сердиті шість індиків

Взули нові черевики.

Скільки черевиків

У шести індиків?   (  2   6 = 12)

 

 

   5   На обід  7 кошеняток

        Позбігались до стола.

        Мама - киця мишеняток

        По два кожному дала.

        І собі ще двох лишила.

        Скільки всіх мишей зловила?  ( 2    7 = 16 )

 

       Диференційне  завдання  - приклади.

 

  1. Стали мишка з жабкою

Жити - поживати,

Але знов хтось стукає

До їхньої хати.

 

Зайчик: Я зайчик молоденький, хвостик сіренький

              Змерзли в мене вушка,

              змерзли лапки без кожуха, без шапки

              То ж пустіть погрітися  мене в рукавичку.

 

Жабка: Пустимо, коли розв'яжеш приклади невеликі.

 

                         І група

2   7 + 38 =                                                                      2    ( 63 - 60)  =

2   8 + 67 =                                                                      2    ( 2 + 7 ) =

2   9 -  18 =                                                                      2    ( 17 -  9)  =

 

                        ІІ група - № 454, с. 73 підручника

 

                       ІІІ група

 

2   4 =                                          2    9  =

2   6 =                                          2    3  =

2   7 =                                          2    5  =

 

 Перевірка.

 

3. Фізхвилинка.

 

  • Стали миша, жабка, зайчик жити - поживати. Коли хтось стукає до їхньої хати.

 Лисичка: - Я лисичка - сестричка

                    Знемагаю від холоду.

                   І голоду нині.

                   Пустіть мене погрітися

                   У вашій хатині!

Зайчик:   - Ой і хитра ж ти, лисичко!

                   Але що вже вдієш?

                   Зроби з нами фізхвилинку

                   І лапки зігрієш.                                  ( танцюють)

 

 

4. Розв'язування задачі.

     Стали друзі в рукавичці

      Жити - поживати.

     Коли знову хтось стукає

     До їхньої хати.

 

Вовк : - Я вовчисько - сіромаха,

             Змерз у лісі, як собака.

             Пустіть мене у свою

             Тепленьку хатинку,

             І дайте  ж бо  щось поїсти

             Та погріти спинку.

 

 Лисичка: Добре, пустимо тебе,

                  Вовчику, наш брате,

                  Доведеться лиш тобі

                 Задачу розв'язати.

 

         Задача № 455, с. 73

 

У банках  -  по 2 л

У сулії -  6 л

 

 

5 Робота у групах.

 

  Стали друзі в рукавичці

  Жити - поживати

  Коли чують, хтось підходить

  До їхньої хати.

 

Ведмідь: Запросіть - бо і мене

                 Ви до рукавички,

                 Буду чемним з усіма,

                 Не зачеплю й мишки.

                 Не відмовте, друзі милі,

                 На моє прохання.

                 Я для вас приготував

                  Цікаве завдання.

 

      Кожна група отримує завдання заповнити клітинку:

2    6  =

 

2    8  =

 

2           = 10

 

2           =  18

 

2           =  14

 

              = 8

 

  Ведмідь вліз у рукавичку

  Лиш наполовину,

  І то добре він нам'яв

  Собі бік та спину.

 

ІV.  Підсумок уроку.

 

  • Ось і казці кінець.

А хто звірятам допомагав -

Той сьогодні   молодець.

 

  • Що ми робили на уроці?  Яким звірятам допомогли?
  • Як закінчується  українська народна казка “Рукавичка”?

 

  1. Домашне завдання.

 

І група  - № 458, 460

 

ІІ група - № 457, 459

doc
Додано
19 лютого
Переглядів
141
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку