5 жовтня о 18:00Вебінар: Використання дитячого фольклору на уроках іноземної мови

Тема: Закріплення знань учнів про прикметник, як частину мови

Про матеріал
Мета: закріпити знання учнів про прикметник ;удосконалювати навички визначати прикметник у мовленні; розвивати вміння учнів визначати рід, число прикметників; активізувати і розширювати словниковий запас учнів; розвивати мовлення, аналітико-синтетичні уміння учнів;виховувати любов до природи.
Перегляд файлу

Тема: Закріплення знань учнів про прикметник, як частину мови. (впр. 130 – 134)

Мета: закріпити знання учнів про прикметник ;удосконалювати навички   

визначати прикметник у мовленні; розвивати вміння учнів визначати рід, число прикметників; активізувати і розширювати словниковий запас учнів; розвивати мовлення, аналітико-синтетичні уміння учнів;виховувати любов до природи.

 Обладнання: ілюстрація, мікрофон, картки, опорні картки.

Хід уроку

І. Організаційний момент

Всі мерщій сідайте, діти.

Домовляймось не шуміти,

На уроці не дрімати

Руку вчасно підіймати

І, щоб не було мороки

Всі готові до уроку?!

Тож гаразд ,часу не гаймо

І урок розпочинаймо.

             ІІ. Актуалізація опорних знань.

1. Опитування.

- Яку частину мови ми вивчаємо?

- На які питання відповідає прикметник?

- Як змінюється?

- Які члени речення ви знаєте? (головні, другорядні).

- Яким членом речення виступає прикметник? (другорядним)

Наведіть приклад.

2. Каліграфічна хвилинка

            ІІІ. Повідомлення теми й мети уроку.

Отже, ви здогадалися над якою частиною мови ми працюватимемо сьогодні? (Над прикметником).

Тема нашого уроку «Повторення вивченого про прикметник».

IV.Закріплення вивченого матеріалу

  1. Вибірковий диктант. 

Я читаю вірші, а ви повинні записати в зошит лише прикметники.

Була весна весела, щедра, мила,

Промінням грала, сипала квітки.

Вона летіла хутко, мов стокрила,

За нею вслід ― співучії пташки.

 (Леся Українка)

Встала весна, чорну землю

Сонну розбудила,

Уквітчала її рястом,

Барвінком укрила.

 (Тарас Шевченко)

― Діти, уривки з творів яких поетів я щойно прочитала?

― Ви повинні знати, любити і читати твори наших українських поетів, тому що ми з вами живемо в Україні, і повинні пам’ятати людей, які прославили нашу державу. (Хтось один зачитує прикметники, інші перевіряють).

  1. Робота над вправою 130

Прочитай. Які слова, на твою думку, потрібно замінити? Чому? Спиши, добираючи для заміни слова із довідки.

  1. Самостійне виконання вправи 131

Прочитай вірш. Спиши, розкриваючи дужки.

Ми любимо весну (зелена, чудесна),

І грімницю у тучі, і дощик (співуча),

І луки (широка), і ріки (глибока),

І поле (весела), і (рідна) оселі,

І цвіт у маю – всю землю свою.

  1. Пальчикова гімнастика
  2. Робота над вправою 133

1). Прочитай текст і доведи, що він художній. Знайди прикметник, вжитий в різних формах.

2). Випиши виділені сполучення іменників з прикметниками. У дужках скорочено зазнач рід.

V. Підсумок уроку

-- Яку частину мови ми з вами вивчаємо?

-- На які запитання відповідає прикметник?

-- За чим змінюється прикметник?

VI. Повідомлення домашнього завдання

Впр. 184, с.57. повторити правила.

 

 

docx
Додано
4 серпня
Переглядів
178
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку