Про матеріал
Мета заняття:
навчальна:
• формувати у студентів системи знань, умінь та навичок на основі усвідомлення значення здоров’я зберігаючого компоненту в професійній діяльності;
• збагатити руховим досвідом та всебічно фізичним розвитком студентів за допомогою протоколу «Табата»;
• навчити техніці виконання базових елементів «Табата» з різноманітним інвентарем.
виховна:
• виховувати зібраність та організованість при виконанні фізичних вправ;
• розвивати морально-вольові якості, дисциплінованість, стресостійкість та витривалість;
• формувати естетичне задоволення від виконаної роботи;
• сприяти розвитку психічних процесів (уваги, пам’яті, адекватного сприйняття складних навантажень);
• підготовка та виховання самовідданих, свідомих громадян, захисників Батьківщини, готових у будь-яких умовах вступити на захист територіальної цілісності та незалежності України.
розвиваюча:
• формувати силу волі при надмірних фізичних навантаженнях;
• залучати студентів до використання найбільш сучасних методів фізичного розвитку, які мають високу ефективність.
Компетенції: комунікативні, ціннісно-змістові, загальнокультурні, навчально-пізнавальні, мотиваційні, інноваційні.
Завдання:
Освітні :
• Розвивати координаційні здібності та фізичні якості (точність відтворення рухів, ритму, швидкості і точності реагування на сигнали, узгодженості рухів, орієнтації в просторі, сила, витривалість, стресостійкість м’язів;
• Ознайомити та продемонструвати ефективність тренувань по протоколу «Табата».
Оздоровчі:
• Розучити комплекс вправ та правильне дозування фізичних навантажень по протоколу «Табата»;
• Забезпечити належні гігієнічні умови проведення занять;
• Загартовуючі процедури;
• Дотримуватися вимог до форми студентів та стану обладнання.
Виховні:
• Виховувати у студентів зібраність та організованість при виконанні вправ;
• Виховувати адекватне сприйняття надмірних, високоінтервальних фізичних навантажень;
Студенти повинні знати:
• Вихідні положення;
• Стройові вправи;
• Вправи на відновлення дихання;
• Аеробні вправи;
• Основні положення тіла при виконанні вправ;
• Способи використання спортивного інвентаря;
• Вимірювання ЧСС;
• Техніку безпеки на заняттях фізичної культури.
Студенти повинні вміти:
• Діяти в умовах обмеженого і жорсткого ліміту часу;
• Самостійно аналізувати свої фізичні можливості: дотримуватись правильного ритму дихання при навантаженнях, виміряти власну ЧСС;
• Виконувати правильно стройові та аеробні вправи;
• Дотримуватись вимог техніки безпеки на заняттях фізичної культури.
Методи і прийоми навчання:
За джерелом знань:
• Вербальні (бесіда, розповідь-пояснення);
• Наочні (демонстрація викладачем)
• Практичні заняття (практичне виконання вправ).
За характером пізнавальної діяльності.
• Інтерактивний метод стратегії співробітництва:
• Співробітництво різних рівнів;
• Швидкий зворотній зв'язок – студенти бачать реакцію викладача;
Тип заняття: комбінований
Міжпредметні зв’язки:
• Біологія;
• Хімія;
• Охорона праці;
• Безпека життєдіяльності.
• Захист України
Навчально-методичне забезпечення:
• Музична колонка;
• Секундомір;
• Мультимедійний проектор;
• Гімнастичний килимок;
• Еластичні стрічки (стрічки для фітнесу);
• Фішки;
• Лавка;
• Гімнастична палиця.