29 вересня о 18:00Вебінар: Крок уперед чи стоїмо на місці: реалії роботи вчителя початкової школи

Тема: Запитальні та заперечні речення в Past Simple Tense

Про матеріал
Мета: активізувати лексику з теми; ознайомити з утворенням заперечних та запитальних речень в Past Simple; навчати ставити запитання загального типу в Past Simple; навчати розпізнавати дієслова, які стоять в Past Simple, в тексті; формувати рецептивні граматичні навички. Розширити лінгвістичний кругозір учнів. Розвивати мовну здогадку та мовленнєву реакцію учнів, здатність порівнювати мовні явища рідної та іноземної мов. Виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань
Перегляд файлу

Тема: Запитальні та заперечні речення в Past Simple Tense

Мета: активізувати лексику з теми; ознайомити з утворенням заперечних та запитальних речень в Past Simple; навчати ставити запитання загального типу в Past Simple; навчати розпізнавати дієслова, які стоять в Past Simple, в тексті; формувати рецептивні граматичні навички.

Розширити лінгвістичний кругозір учнів.

Розвивати мовну здогадку та мовленнєву реакцію учнів, здатність порівнювати мовні явища рідної та іноземної мов.

Виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань

 

Хід уроку

  1. Організаційний момент

-Who is on duty today?

-Who is absent today?

-What day is it today?

-What is the weather like today?

-What was the weather like yesterday?

                                         It was … yesterday.

 

  1. Повідомлення теми і мети уроку

Отже ми почали знайомитися із королівством Минулого часу та його королем Past Simple. Сьогодні ми продовжимо це знайомство, навчимося ставити запитання в минулому часі та розповідати про те, чого не робили.

3.Фонетична розминка .

a) прочитаємо буквосполучення  wa, ph, oo, ea, th, sh

 

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Повторення  граматики

T: Давайте пригадаємо, що беруть із собою дієслова, коли король Past Simple запрошує їх до себе в гості?

P: Запрошення -ed.

T:Дійсно, запрошення - це закінчення -ed. І по цьому закінченні ми можемо розпізнати дієслова, які стоять в минулому часі.

а) Гра "Розпізнай дієслово"

Look at the blackboard. There are many verbs. Your task is to divide them into 2 groups: those which are invited to the King Past Simple and those which are not.

Watched, started, go, phoned, helped, read, listen, played, visited, walk, watching, phoning, washed, like, plays, opens, walked,  repeated.

Як ви розпізнали дієслова, запрошені до короля?

 

b) Гра "Розподіли дієслова"

-А чи однаково вимовляється закінчення -ed у кожного дієслова?

-Які 3 типи читання цього закінчення?  ([t]   [d]   [id])?

- Коли закінчення -ed читається як [t]   ([d]   [id])?

Молодці. А тепер допоможіть запрошеним дієсловам сісти кожному за свій стіл. 

Watched, helped, washed, walked   played, phoned         started, visited, repeated

-Let's read these verbs.

Отже, коли закінчення -ed читається як [t]   [d]   [id]

3. Poem "Day by Day"

Last lesson we have read some poem. Let's review it. Open your books on page 95. Listen and repeat.( На останньому уроці ми прочитали кілька віршів. Давайте розглянемо його. Відкрийте свої книги на сторінці 95. Прослухайте і повторіть.)

a) Читає вчитель

On Sunday I played with my friend,

On Monday I started my school.

On Tuesday I watched the play to the end,

And helped my mum to cook.

On Wednesday I washed the dishes,

On Thursday I watched TV.

On Friday I visited my dear cousins,

On Saturday they phoned me.

В) Читають вибірково

c) What did you do yesterday?

Що ми повторили?

4. фізкульт хвилинка

5. Вивчення граматики

 Отже, ми вже можемо сказати, що робили вчора, на минулому тижні тощо. А як же бути, якщо ми чогось не робили? Як розповісти про це?

Справа в тому, що у кожного дієслова є маленький охоронець та помічник did, який допомагає своєму господареві. Тому і називається did допоміжним дієсловом. Коли дієслово хоче сказати, що воно чогось не робило, на допомогу йому приходить допоміжне дієслово did зі своєю подружкою, заперечною часткою not. Інколи did та not беруться за руки і тоді перетворюються на  didn't. Вони стають перед дієсловом. А щоб дієслову було легше, то воно віддає запрошення-закінчення -ed своєму помічникові did.

We watched TV yesterday.

We didn't watch TV yesterday.

His father cooked dinner in the morning.

His father didn't cook dinner in the morning.

6. Grammar Practice

Make up negative sentences (ex. 2, p. 94)

1     I phoned my friend yesterday.

2      We watched a cartoon last evening.

3      Ron worked in his office last Saturday.

4      Paul walked in the park last weekend.

5      Mark and Jeff played computer games yesterday.

 

Як утворюється заперечне речення?

7. Grammar Presenting

T. Коли дієслово хоче про щось запитати у короля Past Simple, знову ж таки з'являється допоміжне дієслово did, яке стає на початку речення.

А як ви думаєте, чи віддає дієслово запрошення-закінчення ed своєму помічникові did? Ну, звісно ж, віддає.

He helped his parents yesterday.

Did he help his parents yesterday?

T. Make up the negative sentence

You listened to music at the last Music lesson.

Did you listen to music at the last Music lesson?

           

8. Grammar Practice

Fill in with "did" or "did  not" (HO А)

________ you ride a bike yesterday? Yes, I _________.

________ you play with dolls last evening? No, I _________.

I________    __________ play football yesterday, I cleaned my room.

________ your mum ask you for help?

________ Steve go to school last Monday? No, he ___________.

Як утворюється запитальне речення?

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Домашнє завдання

 

2. Підбиття підсумків уроку

T.  - Що ж ми дізналися сьогодні на уроці?

-Як утворюється заперечне речення?

-Як утворюється запитальне речення?

-Що таке did?

T. The lesson is over. Thank you for your work and attention! Your marks are… Good-bye.

 

docx
Додано
18 травня
Переглядів
521
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку