Unit 4. The World of nature. Тема уроку: Цікавий світ тварин.

Про матеріал
Мета: • навчальна: тренувати учнів у вживанні навчального матеріалу попередніх уроків; закріпити знання лексичних одиниць за темою «Тварини», • практична: активізувати вивчений лексико-граматичний матеріал, описувати тварин і їх поведінку, вдосконалювати компетенції читання, усного монологічного мовлення, вдосконалення умінь будувати своє мовне висловлювання • розвиваюча: розвивати логічне мислення, увагу та зорову пам'ять, спостережливість, розвивати усні комунікативні уміння з опорою на наочність, мотивувати готовність брати участь в іншомовному спілкуванні,розвивати соціокультурну компетенцію; • виховна: виховувати почуття любові до тварин та природи, зацікавленість у розширенні своїх знань, поєднання навчального матеріалу з життям, загальну культуру учнів.
Перегляд файлу

 

Unit 4. The World of nature.

Тема уроку: Цікавий світ тварин.

Мета:

навчальна: тренувати учнів у вживанні навчального матеріалу попередніх уроків; закріпити знання лексичних одиниць за темою «Тварини»,

  • практична: активізувати вивчений лексико-граматичний матеріал, описувати тварин і їх поведінку, вдосконалювати компетенції читання, усного монологічного мовлення, вдосконалення умінь будувати своє мовне висловлювання

розвиваюча: розвивати логічне мислення, увагу та зорову пам'ять, спостережливість, розвивати усні комунікативні уміння з опорою на наочність, мотивувати готовність брати участь в іншомовному спілкуванні,розвивати соціокультурну компетенцію;

виховна: виховувати почуття любові до тварин та природи, зацікавленість у розширенні своїх знань, поєднання навчального матеріалу з життям, загальну культуру учнів.                                                                                    

                               

Хід уроку

І. Організаційний момент.

1) Привітання.

- Good morning children! I am glad to see you. And what about you? Are you ready for the English lesson?

 

2) Повідомлення теми і мети уроку.

- Today we’ll have an unusual and interesting lesson. We are going to travel to the Animal Planet. Can you guess who lives on this planet? Right! Animals and birds live there. You’ll know many new facts from their life at our lesson. We’ll learn a lot of useful information about our friends. During our lesson we will stop at the different stations to do some tasks.

- Наше завдання зараз - обєднатися в  3 команди

- Сьогодні у нас з вами незвичайний урок. Нас чекає подорож до чарівної країни, яка називається Animal Planet .

 

II. Основна частина уроку.

1 Zoo station.

 First stashion a zoo. Давайте прогуляємося по зоопарку. Яких тварин ви бачите?

  • (за слайдами називають тварин) I can see a 

 

  • Гра «Snowball» (картинка « On the farm»)

Take the poster away and ask pupils to try to remember as many words as they can.

P1: - I can see a cow on the .

P2: - I can see a cow, a duck on the …

P3: - I can see a cow, a duck, a chicken on the …etc.

 

 

Oh, look, who is this? It is a snake.

 

а) Командам дається змійка зі словами.

Завдання- знайти всі сховані назви тварин.

Foxesraccoonshenstigerspigshorsesparrotscatsdogsrabbitsbearslionswolves

 

2. The second station is «Riddles». Reading and Writing.

Наступне завдання- відгадайте загадки:

  • It is very big and grey. It can walk. It has a very long nose. It lives in India and Africa. (an elephant)
  • I live in the river. I am not fish. I am green. What am I? (a frog).
  • I am from Russia. I am very big and brown. I can run, climb. I live in the forest.  (a bear).
  • I am grey in summer and I am white in winter. I can run and jump. I have long ears and a small tail. I like carrots. (a rebbit).
  • I am red and I have a fine tail, I live in the forest, I like meat. (a fox)

3.The third station is «Dancing». 

Do you like dancing? Let’s dance! Фізкультхвилинка із використанням інтерактивного відео «Happy Campers»

б) Гра «Do you know animals».

 

Кожен учень  повинен  скласти та написати речення про тварин за опорною таблицею.

Use these words and complete the table:

A cat\ A dog

 

likes milk.

 

likes bones.

A bear

sleeps in winter.

A cow

gives milk.

A snake

hasn’t got legs.

A frog

is green.

A zebra

has black and white stripes.

An owl

doesn’t sleep at night.

 

Next station is «Secret Station».

а) це станція секрет.

 There are a lot of pictures  with animals. Your task is to choose an animal and to describe it. OK?(Опис тварини). Ask pupils to look at the picture and describe the animal.

Група 1. A kitten.

Група 2. A parrot.

Група 3. A squirrel.

 

ІІІ. Заключна частина уроку.

Домашнє завдання.

 Рrepare the description of the animal.

Підведення підсумків уроку.

So, children, our travelling is going to the end. You were very active and that’s why I’ll give you high marks today. And now? Tell me please. Do you like our today’s travelling? Thank you very much and have a good day. Bye-bye, my dear friends.

 

 


 

 

doc
Додано
18 травня 2020
Переглядів
553
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку