Тема: ЗАСТОСУВАННЯ ПРИЙОМІВ УСНОГО ДОДАВАННЯ ДВОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ У ПРОЦЕСІ РОЗВ'ЯЗАННЯ ПРИКЛАДІВ І ЗАДАЧ.

Про матеріал
Мета: формувати вміння застосовувати прийоми усного додавання двоцифрових чисел у процесі розв'язування прикладів і задач; удосконалювати вміння розв'язувати текстові задачі вивчених видів, знаходити значення буквених виразів; розвивати увагу, логічне мислення; виховувати інтерес до математики.
Перегляд файлу

Тема: ЗАСТОСУВАННЯ ПРИЙОМІВ УСНОГО ДОДАВАННЯ ДВОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ У ПРОЦЕСІ РОЗВ'ЯЗАННЯ ПРИКЛАДІВ І ЗАДАЧ.

Мета: формувати вміння застосовувати прийоми усного додавання двоцифрових чисел у процесі розв'язування прикладів і задач; удосконалювати вміння розв'язувати текстові задачі вивчених видів, знаходити значення буквених виразів; розвивати увагу, логічне мислення; виховувати інтерес до математики.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

 Добрий день. Сьогодні чаклунка-осінь попросила завітати мене до учнів

 2 класу Новов’язівської школи. Мене звати Оксана Володимирівна (причепила бейджик). Хочу з вами познайомитись за допомогою наших осінніх листочків (називаю прізвище ім’я і даю листочок).

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

В мене для вас сюрприз.

Коротке відео про Лунтика.

-Привіт. Ви мене впізнали. Я хочу з вами не просто попрацювати, а старанно. Бо мої друзі Кузя та Міла попросили передати вам дещо.

Зошит швидко розкривайте,

Ручку правильно тримайте,

За осанкою всі стежте,

З чистотою всі дружіть, на «відмінно» напишіть.

-Запишемо число та класну роботу.

Урок почнемо без зупинки

З каліграфічної хвилинки.

(Лунтик на руку)

-Назвіть число, яке складається з одного десятка і трьох одиниць?

--Чому саме це число? (бо вас  саме 13 зараз в класі) 

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

— Сьогодні на уроці ми будемо вчитися застосовувати прийоми усного додавання двоцифрових чисел у процесі розв’язування прикладів і задач.

 

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Я пропоную зараз розв’язати приклад

16+ 15

Давайте закріпимо. Для цього відкриємо підручник на ст. 48

1. Робота за підручником (с. 48-49)

Завдання 278 Учні виходять до дошки.

Завдання 277 Робота в групах.

За допомогою листочків розсядьтеся по кольору. Попрацюємо в групах.

Хто спікер? Дайте відповідь. Сідайте на місця.

Фізкультхвилинка

-Я хочу потанцювати з вами під улюблену пісню.

C:\Users\Ксюша\Desktop\вчитель. р\imgres — копия.jpgC:\Users\Ксюша\Desktop\вчитель. р\imgres — копия.jpgМатематика не може бути Царицею наук без задач. Отже увага на задачу 279. Ми її виконаємо усно.

— Розгляньте малюнок.

Яка була відстань між       ведмедиками?

— Скільки кроків вони зробили разом?

— Яка відстань буде між ведмедиками?

Завдання 280. (учень біля дошки)

Під час відтворення змісту учень на дошці зображує умову задачі.

Відповідають на друге питання: «Яка маса суміші, якщо води взяли 15 кг?».

Завдання 282*

-Діти, подивіться, що в мене є.

-Погляньте, що ви бачите на дошці.(різні фігури по черзі показую)

Потім залишаю тільки квадрат і трикутник.

Учні будують прямокутник , ширина якого 3 см, щоб його можна було поділити на 2 квадрати. (3 см + 3 см = 6 см — довжина)

 

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

Дорогі друзі, мені час поспішати до інших діток. Я вам щиро дякую за ті хвилини, які ми провели разом. А пам’ятаєте, що я вам обіцяв?

У мене є чарівний мішечок від Кузі і Міли. (на деяких чупа-чупсах приклади для дітей, які були найактивнішими).

 

VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

 Ми сьогодні гарно попрацювали. Вчилися усно додавати двоцифрові числа.

Оцінювання.

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С. 49, завдання 283; 284.

До побачення, друзі! До нових зустрічей! (Лунтик)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
25 березня 2020
Переглядів
627
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку