Мета: формувати вміння застосовувати прийоми усного додавання двоцифрових чисел у процесі розв'язування прикладів і задач; удосконалювати вміння розв'язувати текстові задачі вивчених видів, знаходити значення буквених виразів; розвивати увагу, логічне мислення; виховувати інтерес до математики.
Добрий день. Сьогодні чаклунка-осінь попросила завітати мене до учнів
2 класу Новов’язівської школи. Мене звати Оксана Володимирівна (причепила бейджик). Хочу з вами познайомитись за допомогою наших осінніх листочків (називаю прізвище ім’я і даю листочок).
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
Коротке відео про Лунтика.
-Привіт. Ви мене впізнали. Я хочу з вами не просто попрацювати, а старанно. Бо мої друзі Кузя та Міла попросили передати вам дещо.
Зошит швидко розкривайте,
Ручку правильно тримайте,
За осанкою всі стежте,
З чистотою всі дружіть, на «відмінно» напишіть.
-Запишемо число та класну роботу.
Урок почнемо без зупинки
З каліграфічної хвилинки.
(Лунтик на руку)
-Назвіть число, яке складається з одного десятка і трьох одиниць?
--Чому саме це число? (бо вас саме 13 зараз в класі)
III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
— Сьогодні на уроці ми будемо вчитися застосовувати прийоми усного додавання двоцифрових чисел у процесі розв’язування прикладів і задач.
IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
Я пропоную зараз розв’язати приклад
16+ 15
Давайте закріпимо. Для цього відкриємо підручник на ст. 48
1. Робота за підручником (с. 48-49)
Завдання 278 Учні виходять до дошки.
Завдання 277 Робота в групах.
За допомогою листочків розсядьтеся по кольору. Попрацюємо в групах.
Хто спікер? Дайте відповідь. Сідайте на місця.
Фізкультхвилинка
-Я хочу потанцювати з вами під улюблену пісню.
Математика не може бути Царицею наук без задач. Отже увага на задачу 279. Ми її виконаємо усно.
— Розгляньте малюнок.
Яка була відстань між ведмедиками?
— Скільки кроків вони зробили разом?
— Яка відстань буде між ведмедиками?
Завдання 280. (учень біля дошки)
Під час відтворення змісту учень на дошці зображує умову задачі.
Відповідають на друге питання: «Яка маса суміші, якщо води взяли 15 кг?».
Завдання 282*
-Діти, подивіться, що в мене є.
-Погляньте, що ви бачите на дошці.(різні фігури по черзі показую)
Потім залишаю тільки квадрат і трикутник.
Учні будують прямокутник , ширина якого 3 см, щоб його можна було поділити на 2 квадрати. (3 см + 3 см = 6 см — довжина)
V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ
Дорогі друзі, мені час поспішати до інших діток. Я вам щиро дякую за ті хвилини, які ми провели разом. А пам’ятаєте, що я вам обіцяв?
У мене є чарівний мішечок від Кузі і Міли. (на деяких чупа-чупсах приклади для дітей, які були найактивнішими).
VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ
Ми сьогодні гарно попрацювали. Вчилися усно додавати двоцифрові числа.
Оцінювання.
VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
С. 49, завдання 283; 284.
До побачення, друзі! До нових зустрічей! (Лунтик)