Тема «Зимовий ранок з Марійкою»

Про матеріал
Мета: Граматика: учити утворювати словосполучення іменників з прикметниками, відповідати на запитання вихователя; Словник: збагачувати словник словами, що означають назви частин тіла українською та англійською мовами, прикметниками; Зв’язне мовлення: учити описувати ляльку за зразком вихователя та схемою; розвивати діалогічне мовлення дітей, кмітливість, спостережливість, мислення, пам'ять, увагу; виховувати посидючість, уміння слухати, викликати інтерес до занять.
Перегляд файлу

Тема. «Зимовий ранок з Марійкою».

Мета:

Граматика: учити утворювати словосполучення іменників з прикметниками, відповідати на запитання вихователя;

Словник: збагачувати словник словами, що означають назви частин тіла українською та англійською мовами, прикметниками;

Зв’язне мовлення: учити описувати ляльку за зразком вихователя та схемою; розвивати діалогічне мовлення дітей, кмітливість, спостережливість, мислення, пам'ять, увагу; виховувати посидючість, уміння слухати, викликати інтерес до занять.

Матеріал: лялька, фрагменти мультфільму «Марійка та ведмідь», атрибути до дидактичної гри «Одягни ляльку», ілюстрація «Марійка та ведмідь», картки до складання діалогу; схема до складання описових розповідей бджілка, аудіо запис (дзижчання бджоли).

Хід заняття

І. Організаційна частина

1. Привітання

- Діти, подивіться, як багато гостей завітало до нас на заняття.

Ніжний погляд, добре слово

Зігріває кожен день

Діти, привітайтесь з гостями

Добрий день! (Разом)

2. Дидактична гра «Слова – привітання»

- Які слова ще говорять під час зустрічі?

- Молодці, привітаймось з гостями англійською мовою

Good morning, good morning,

Good morning to you!

Good morning, good morning,

We are glad to see you!

  • Як багато ви знаєте слів - привітань, молодці!
  1. Мотивація
  • Ой, дітки, а ще до нас завітав один незвичайний гість, а хто він ви дізнаєтесь відгадавши загадку

В кого платячко рясненьке,

І в хустинці кожен день,

Що за дівчинка маленька,

І у мультиках весь день.

Бавиться вона з ведмедем,

І пустує цілий день. (Марійка)

  • Так, це дійсно Марійка завітала до нас.
  • З якого мультфільму ця дівчинка?
  • Я пропоную вам подивитися фрагмент мультфільму та звернути увагу на  зовнішність дівчинки, а потім розкажете, що цікавого побачили.

Перегляд фрагменту мультфільму

  • Що робила Марійка?
  • Діти, Марійка дивилась на себе, розглядала себе, своє вбрання, але вона зовсім не знає, як називаються її частини тіла. Давайте ми її в цьому допоможемо.

ІІ. Основна частина

  • Сьогодні на занятті ми й поговоримо про частини тіла, їх призначення та спробуємо описати нашу ляльку Марійку.
  • Пограймо в гру «Підбери слова», перевіримо, чи уважно ви дивились мультфільм, а ти Марійко, спостерігай, уважно слухай та запам’ятовуй, що діти тобі розкажуть на занятті.
  1. Дидактична гра «Підбери слова»
  • Малята, скажіть:
  • Які у Марійки очі?
  • Якого кольору?
  • Як сказати повним реченням?
  • Яке у неї волосся?
  • Якого воно кольору?
  • Як сказати повним реченням?
  • Що в дівчинки на голові?
  • Яка вона?
  • Якого кольору?
  • Якого кольору її пальто?
  • Яке взуття у Марійки?
  • Якого кольору?
  • Так, діти ви були уважними, тож якого кольору найбільше в її одязі?
  • Молодці, гарно відповідали, тож пригадаймо з яких частин складається наше тіло.
  • А як сказати англійською мовою?

Голова - head

Шия - neck

Тулуб - body

Руки - hands

Ноги – feet

  • Як ви вважаєте, яка найголовніша частина тіла?
  • Так, діти. Всі частини тіла важливі, тому що одна без одної не можуть існувати.
  • Пограймо в гру, і кожен одягне свою ляльку, але будьте уважні, взимку ми одягаємо зимовий одяг, а влітку літній.
  1. Дидактична гра «Одягни ляльку».
  • Розкажи, що ти одягала ляльці?
  • Які речі ви взяли?
  • Якого вони кольору?
  • Так, дійсно взимку потрібно одягати теплі речі, щоб не захворіти.
  • Бачу ви вже трішки стомились, давайте відпочинемо.
  1. Фізкультхвилинка (під музичний супровід)

Head, shoulders, knees and toes,
Knees and toes.

Head, shoulders, knees and toes,
Knees and toes.

And eyes, and ears, and mouth,
And nose.

Head, shoulders, knees and toes,
Knees and toes.

  • Скажіть, а як потрібно дбати про своє тіло?
  • Щоб тіло завжди було здоровим за ним потрібно доглядати: чистити зуби вранці і ввечері, робити щодня зарядку, снідати, митися.
  • А ще, потрібно правильно одягатися, відповідно до погоди.
  1. Мовна гра – діалог «Розмова героїв мультфільму» (за ілюстрацією).
  • Подивіться, уважно на картинку, кого ви там бачите?
  • Діти, я пропоную погратися в казкових героїв.
  • Поміркуйте, яка розмова відбувається між Марійкою та Ведмедем?
  • А тепер герої поговорять англійською мовою.
  • Діти, ви чудово впорались із завданням.
  1. Опис за зразком вихователя з використанням схем
  • Пропоную, послухати цікаву розповідь про ляльку Марійку. Отож, сідайте рівненько, і слухайте уважно.

У Марійки русяве волосся, зелені очі. На голові фіолетова шапка. Марійка одягнена у пальто такого ж кольору. На ногах коричне чобітки. Вона невеличка, весела дівчинка. Вона має гарного друга ведмедика. Разом вони весело проводять час.

  • Цікава розповідь?
  • А зараз про Марійку розкажуть діти. Краще скласти розповідь, вам допоможе ось ця схема (використання опорної схеми).
  • Ви молодці, за те що гарно склали розповідь, Марійка пропонує вам переглянути фрагмент мультфільму.

Перегляд фрагменту мультфільму

  • Від кого ховалася дівчинка?
  • Так, від бджіл. А хто пам’ятає, як сказати англійською бджола?
  • Сьогодні в нас ще й гарне свято, яке має назву Стрітення. Це день, коли зима зустрічається з весною, і саме весною з’являються бджілки, а ось, одна бджілка вже потрапила до нас у групу. Станьмо в коло і пограймо в гру з бджілкою.
  1. Гра «Бджілка»
  • До нас у гості залетіла бджілка Вее. Вона любить дзижчати, а ще вона може вкусити. Ви йдете по колу, тримаючись за руки, коли я назву частину тіла, ви повинні відпустити руки один одного і швидко цю частину тіла сховати ручками, хто не встигне, того вона валить. Будьте уважними, почали. (Head, neck, nose, mouth, hand, feet…).
  • Молодці, бджілці Вее дуже сподобалося з вами гратися, але її час повертатись до вулика.

ІІІ. Підсумок заняття

  • Марійка дякує вам, друзі, за те що ви її так багато навчили, тепер вона знає все про частини тіла.

Працювати перестали,

Навіть трішечки пограли.

А тепер скажіть мені,

Що сподобалось, що ні.

  • Про що ми сьогодні говорили?
  • Що вам сподобалось?

 

 

docx
Додано
19 листопада 2021
Переглядів
433
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку