Тема«Добирання дієслів до іменників"

Про матеріал
Мета:Словник: Збагатити словник назвами днів тижня, учити добирати дієслова до іменників, ввести узагальнюючі слова тиждень, місяць, календар, прислівники сьогодні, вчора, завтра, розвивати аналітичне мислення, кмітливість.
Перегляд файлу

Тема. «Добирання дієслів до іменників ». 

Мета:Словник: Збагатити словник назвами днів тижня, учити добирати дієслова до іменників, ввести узагальнюючі слова тиждень, місяць, календар, прислівники сьогодні, вчора, завтра, розвивати аналітичне мислення, кмітливість.

Матеріал: настінні та перекидний календарі, картки з чорними і червоними цифрами, що позначають робочі й вихідні дні, картки з кружечками( чорними і червоними) та цифрами, що позначають порядковий номер дня тижня.

Хід заняття

  1. Робота з календарем
  • Діти послухайте й відгадайте загадку:

Що не день-по листочку

Віддає нам товстяк.

А з останнім-розстався

Сам кудись задівався.(календар)

  • Так діти. Для чого потрібні календарі?
  • Для чого аркуші в календаря?
  • Хто знає, який сьогодні день?
  • Ось, діти подивіться настінний календар
  • Що означають цифри в календарі?
  • Чому цифри різних кольорів?
  • Що означають червоні цифри?
  • Які дні позначаються червоними цифрами?
  • Діти, малята, скільки днів у тижні?
  • Як називається перший день тижня, другий, третій та інші?
  • Діти, подивіться ось картки з позначенням днів тижня. Тиждень-це сім днів, шість(або п’ять) робочих, один( або два) вихідних.
  1. Фізкультхвилинка

 

          Працювати перестали

І тепер всі дружно встали.

Будемо відпочивати,

Нумо, вправу починати!

Руки вгору, руки вниз

І легесенько пригнись.

Покрутились, повертілись,

На хвилинку зупинились.

Пострибали, пострибали,

Раз — присіли, другий — встали.

Всі за парти посідали.

  1. Дедактична вправа « назви наступний день».
  • Малята, я показуватиму картку із зображенням певного дня тижня, а ви повинні назвати наступний день.
  • Скільки тижнів має місяць?
  1. Читання казки М. Малишевського «Ніч і день»

«Ніч і день»

Жили собі День і Ніч. Вони були сусідами і, навіть, товаришами. І тут прийшло до них Сонечко і почало гратися з квітами і деревами. Сподобалось це Дневі, й почали між собою товаришувати, забувши про ніч. Побачила це Ніч і дуже розгнівалась, що Сонце всі люблять, а її навіть не бачать.

Вирішила Ніч зробити капость, Вона запросила Сонце в гості, а коли воно зайшло, закрила в темну кімнату. І стала ніч володарювати на землі. Все заснуло. На третій день прокинулась білосніжна Конвалія і почала будити всіх лісових мешканців.

— Ми повинні врятувати Сонечко, бо без нього всі загинемо, — сказала вона.

Квіти попросили в доброї чаклунки допомоги. Вона визволила сонце. І коли воно з’явилось на небі, квіти дуже зраділи, кивали своїми голівками, вітаючи його. Побачила це ніч й каже:

— Якби ж я була світлою, мене теж любили.

А чарівниця їй відповіла:

— Мало бути світлою зовні, потрібно мати ще й світлу душу.

Почув ту розмову День й каже:

— Не засмучуйся Ноче, давай ми поділимо земний час навпіл: коли світить Сонце, цей час буде називатися День, а коли ні — Ніч.

Так і поділились вони між собою.

  • Який сьогодні день, а завтра, а вчора?
  • Якщо сьогодні середа, а в кіно ми підемо через тиждень, то в який день ми підемо?
  • Якщо сьогодні четвер, то скільки днів залишилось до вихідного?
  • У понеділок що роблять? У суботу що роблять? У неділю що роблять? У робочі дні що роблять? У святкові(вихідні) дні що роблять?
  1. Підсумок заняття.
  • Про що говорили на занятті?
  • Що запам’ятали?

 

 

docx
Додано
19 листопада 2021
Переглядів
224
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку