Тема: Звірята й комашки у казковому лісі.

Про матеріал
Мета: Удосконалювати вміння підлізати під дугою , вправляти в стрибках в довжину з місця, в ходьбі по мотузці покладеній зигзагоподібно. Сприяти розвитку природних рухів та здатності перевтілюватися в ігровий образ за методикою М.М.Єфіменка, загальному оздоровленню організму дитини . Розвивати силу, швидкість, витривалість. Виховувати наполегливість,витримку, бажання виконувати рухові дії правильно та гарно, діставати від цього задоволення.
Перегляд файлу

Тема: Звірята й комашки у казковому лісі.              

Мета:  Удосконалювати вміння  підлізати під дугою , вправляти в стрибках в довжину з місця, в ходьбі по мотузці покладеній зигзагоподібно. Сприяти розвитку природних рухів та здатності перевтілюватися в ігровий образ за методикою М.М.Єфіменка, загальному оздоровленню організму дитини .            

    Розвивати силу, швидкість, витривалість.       

      Виховувати наполегливість,витримку, бажання виконувати рухові дії правильно та гарно, діставати від цього задоволення.

Оздоровчі заходи:

= Дихальні та звукові вправи;

= Хвилини оздоровлення;       

= Психоетюд; 

= Ходьба по доріжці здоров'я» профілактика плоскостопості та сколіозу; = Кольоро-, фіто-,аромо-, вітамінотерапія; 

= Точковий масаж.       

Інвентар: Коробка з емблемами лісових мешканців, 80 см голубої тканини, 4 дуги, 3 мотузки довжиною 10м ,3м, чайник із завареними лікарськими травами, кольорові кульки, сік.

                 

Зміст заняття

По «доріжці здоров я» діти довільною ходьбою  заходять до спортивного залу.Зупиняються.  Вихователь.

- Діти,  погляньте що це ?

 -Вранці, коли я поспішала до дитячого садочка, зустріла лісовичка-чарівника, він вручив мені ось  цю коробку і велів віддати самим спритним, швидким і вихованим дітям. Мабуть це ви?

-Ну звичайно(Бере коробку,відкриває)

-Цікаво, що в ній? (демонструє дітям емблеми лісових мешканців)

Я здогадалася, малята.! Це чарівник запрошує нас до казкового лісу, де живуть звірята, комашки, і пропонує перетворитися на них.(дітям прикріплють емблеми)

(На фоні тихої спокійної мелодії, чути спів пташок)   

Вихователь

-Жили звірята і комашки в чарівному лісі і у кожного було своє         

улюблене місце, де вони любили відпочивати. ( На ці слова діти

розповзаються на низьких четвереньках довільно по залу на індивідуальні килимки,  лягають на спинки, заплющують очі)         

Вихователь

-Щоранку мешканці лісу прокидалися, потягувалися, віталися із     

сонечком.

 1.«Потягування»

В.п.- лежачи на спині, руки і ноги прямі. Піднімання рук всторони, вверх, в сторони, вверх.           Повторити5-6р.

Вихователь

               -Потім піднімали голову, упиралися на лікті і озиралися навколо.   

2. « Хто там?» 

В.п. лежачи на спині, упор на лікті, голова піднята.

На «раз»- поворот голови вправо «хто там?»            

На «два»- вліво «хто там?»     Повт. 5-6р.

Вихователь

               -Побачили веселих жучків, які махали лапками, сподобалось їм і захотілося повеселитися,як жучки.

3.«Веселі жучки»         

В.п.- лежачи на спині, зігнути ноги і руки. Довільні рухи ногами і руками під музичній супровід.             

Вихователь

              - Веселились, веселились, аж на животики перевернулись.

                Бачать: левенятко на сонечку гріється. Ось так

4. «Левенятко»

               В.п.-лежачи на животі, голову підперти руками, ноги зігнути, підняти догори . вільні рухи ногами, головою.

Вихователь

               Раптом тріснула гілка... Це кішечка пробралася до звіряток.

             Стала ( показує), спинку вигнула, голову опустила, насторожилася.          Ось так.(прийняти в.п.)

5. «Кішечка»

               В.п.-стати на коліна з упором на кисті рук.   

Потім почала ластитись і вітатися з усіма.( Піднімання  голови високо --- вгору з одночасним вигинанням спини, промовляючи «м'яв»

Вихователь    

             - А поруч із ялинкою зайчик заховався. Сів ось так, лапки простягнув              і грається з вушками. Покажемо як.

6. «Г райливий зайчик»

(Точковий масаж).

В.п.-сидячи на килимку, ноги прямі, носки натягнуті повернутися до вихователя).

Витягніть уперед руки і приготуйте два пальчики:вказівний і великий. Візьміться ними за кінчики вушок, промасажуйте їх (10р.)

Опустити руки, струсити долоньками.   

Приготувати вказівний палець, витягнути руки поставити між бровами над носом, промасажувати цю точку( 10р.) вправо-вліво .Струсіть долоньками.

Зберіть пальці руки в купку, відшукайте внизу шиї ямку,покладіть  туди пальці промасажуйте ямку.

Вихователь

Розвеселилися звірята, побачили водичку і питають: «Водичко,водичко, що ти нам даєш? Бадьорість!- відповіла водичка.           

Вихователь

               -Давайте вмиємося кришталевою водичкою!

7. «Кришталева водичка».

( Звукова вправа на дихання)

Діти присідають, « набирають» в долоньки «воду», піднімаютьїх угору й «виливають» на себе. Часто підстрибують на місці, голосно промовляючи: і-і-і(тричі) повтор. Зр.       

Вихователь

               -Підбадьорилися звірята, стали на доріжку, як коник-стрибунець і  почали стрибати.

8.«Коник- стрибунець»           

В.п.-стоячи, ноги нарізно, руки в сторони;

1-стрибнути ноги разом, руки схрестити торкаючись плечей;

2- повернутись у в.п.    (Стрибки чергуються з ходьбою) повтор. 16р.

Вихователь

               Сподобалось всім розважатися, що почали собі аплодувати.             

9. « Аплодисменти»

В.п.-основна стійка. 1 -плеснути в долоні біля лівого вуха, 2-плеснути по

ногах, 3-плеснути біля правого вуха, 4-сплеснути по ногах,5.-7- плескати знизу вгору, роблячи «пружинки»; 8- плеснути по ногах.

Повтор. 4р.     

Вихователь

                  А в лісі живе спритний вовчик, хоче звірят і комах наздогнати, але       ми '' втечемо. Побігли !             

Біг з прискоренням.

Ось і втекли від вовка, бо дуже старалися і пішли гуляти по лісі.

РІЗНОВИДИ ХОДЬБИ.

Звірята і комашки ставали на п'ятки, ховали лапки і віталися одне одним.

Коли сходило сонечко, починали всміхатися, піднімали лапки вгору й ходили на пальчиках .

Потім на зовнішньому боці стіп, тримаючи руки в боки

ОСНОВНІ РУХИ

Вихователь

- Гуляли, гуляли і  потрапили  на дивну галявину...А щоб далі пройти,  треба перестрибнути через струмочок, щоб не впасти в нього і не  замочити ніг (показує)Підлізти під кущиками, спираючись на передпліччя та коліна, прогинаючи спинку,щоб не поранитись. Пройти  по зламаній хвилястій гілочці, не наступивши на квіти. Та переступити через пеньочки (діти виконують основні рухи поточним методом тричі)

Вихователь

- Притомившись, звірята вирішили погратись з веселими кульками.

Гра « Веселі кульки» (Хвилина оздоровлення)

Вихователь

-Сподобалась звірятам і комашкам весела галявина і вирішили вони всі гуртом побудувати для себе спільний будиночок.

 Гра «Збудуй будиночок»

РЕЛАКСАЦІЯ

Вихователь

-Поки гралися, настав вечір. Притомилися лісові мешканці і почали шукати собі місце у новому будиночку, щоб відпочити. Зручно вклалися в своє ліжечко, заплющили очі.

Звучить спокійна мелодія зі співом пташок.

АРОМОТЕРАПІЯ

ПСИХОЕТЮД   

Вихователь

- Сонечко сідало за обрій, і всі відчули пахощі лісових трав і квітів. Де- не-де чулися співи пташок. Поступово стемніло і всі відпочивають,м'язи розслаблені, очі заплющені. Так приємно перебувати у стані спокою... (Знімаються емблеми)

-              Розплющили очі - а вони уже не лісові мешканці, а діти.

- Підійдіть, будь ласка до мене.           

- Як ви себе почуваєте?             (Відповіді дітей)   

Вихователь   

- Дякую вам, діти, що взяли мене в казковий світ комашок і звірят. Мені сподобалось, що ви були спритними, сильними, уважними, а головне          дружними!

-Малята, підійдемо до коробки від лісовичка-чарівника, передамо йому

наші вітання і подяку, (підійшовши до коробки, знаходять коробочки з соком

ВІТАМІНОТЕРАПІЯ

Вихователь

- Погляньте, діти. Що це? (відповіді дітей)

Вихователь

- Лісовичок- чарівничок надіслав нам цей сік, щоб ви його споживали і  пам'ятали, що сік дуже корисний напій для вашого здоров'я. Ми візьмемо його в групову кімнатуі там скуштуємо. (Діти дякують, прощаються, виходять з спортивного залу)

docx
Додано
27 листопада 2021
Переглядів
228
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку