Урок "Закріплення букви а, А, її звукового значення"

Про матеріал
Урок за темою: Урок Закріплення букви а, А, її звукового значення для 1 класу з різноманітними завданнями
Перегляд файлу

Урок Закріплення букви а, А, її звукового значення

 

Мета: закріпити вивчену літеру, ознайомити учнів/учениць із використанням великої букви А для написання імен, прізвищ, назв міст; учити сприймати на слух текст, відповідати на запитання за його змістом, розповідати прослуханий текст за опорою на ілюстрації; розвивати критичне мислення, уміння висловлювати свою думку, складати речення за малюнками та світлинами; виховувати толерантність, бажання навчатися в школі.

Обладнання: набори малюнків із зображенням предметів(кіт, собака)

Тип уроку: комбінований урок.

Освітні галузі: мовно-літературна, соціальна.

Хід уроку

  1. Вступна частина

Організація класу

Лиш дзвінок на урок продзвенить,

Стане кожний серйозним в цю мить.

Бо роботи багато у нас,

І дружно працює наш клас.

  1. Основна частина
  1. Повторення вивченого матеріалу
  1. Гра «Смачний кошик»
  • Літера А повертається з продуктового магазину з повним кошиком.
  • Що несеш ти, буква А?
  • Все смачне на букву А.
  • Що могла придбати в магазині буква А? Оберіть?(Сметану, картоплю, капусту, кавуна, апельсини, банани, ананаси, ковбасу…)
  1. Гра «Дід-буквоїд»
  • На гостині в букви А можна весело погратись. Дуже подобаються дітлахам ігри від Діда-буквоїда.

Жив був Дід-Буквоїд,

Їв він букви на обід…

От доведеться поміркувати, яке ж то слово могло бути…

 

а

 

 

а

 

а

   Рак ,мак, цап, лак, цап, дар,сад.

                                                          Мама, рама, лама, хата, ваза.

  1. Гра «Впіймай звук»
  • Можна пограти з буквою А у цікаву гру «Впіймай звук». Сплесніть у долоні, якщо почуєте цей звук.

А сидить в автомобілі

І тримає айстри білі.

Дуже любить апельсини,

Абрикоси, ананас.

Ділова, авторитетна –

Академік вона в нас.

  1. Мотивація навчальної діяльності

 

Це місто алфавітом звуть,

Усі там літери живуть.

Щасливо дружно як сім’я,

Їх 33 – від А до Я.

  • Щоуроку ми будемо відвідувати це місто, поки не вивчимо всі літери. Щодня відкриваються нові куточки цього міста. Зазиратимемо до затишних осель жителів Алфавіту.
  1. Повідомлення теми та мети уроку
  • Сьогодні найуважніші діти 1го класу повторять вивчену літеру а, навчаться складати речення.
  1. Вивчення нового матеріалу
  1. Вправа «Квест -дослідження». Спостереження за вимовою звука(підручник с.36)
  • Послухайте розповідь. Запам’ятайте слова зі звуком а.
  • Який за звучанням цей звук6 голосний чи приголосний?
  • Побудуйте звукову схему до слова, коли звук а міститься в середині слова
  • Побудуйте звукову схему до слова, коли звук а міститься в кінці слова
  • Побудуйте звукову схему до слова, коли звук а міститься на початку слова.
  1. Побудова розповіді за малюнками.
  • Розкажіть прослухану розповідь за малюнками.
  • Що роблять діти?
  • Що у них вийшло?
  • Що задумав кіт?
  1. Читання слів та речень
  • Звук а може утворювати й ціле слово, хоча і коротке.
  • Нумо прочитаємо слова!
  • Діти, а тепер ви прочитайте ці цікаві речення з буквою а.

Фізкультхвилинка

У нас літер повний клас - раз,

Відбуваються дива - два,

Ти, літеру уяви – три,

Подивися навкруги – чотири,

Будем разом танцювать – п’ять,

Руки в боки й присідать – шість,

Плескаєм в долоні – сім,

Буде радісно усім!

Ольга  Придаток

  1. Розвиток  мовлення. Робота за малюнком(с.37)
  • Складіть речення за світлинами.
  • Хто зображений на фотографії?

Залюбки я з ним гуляю,

Граючись вчу, доглядаю.

Кину палицю – і вмить

Він за нею побіжить.

Гризти кісточку щодня

Дуже любить…(цуценя)

  • Що спільного між світлиною і віршем?
  • Придумайте кличку собаці на літеру А.
  • За звуковою схемою впізнайте ім’я дівчинки(Аліна)
  • Придумайте кличку котику на літеру А.
  • За звуковою схемою впізнайте ім’я хлопчика(Антон)
  • Чим займаються Антон з Амуром?
  • З якої літери пишуться клички тварин?
  • А з якої - імена дітей?
  • Отже, клички тварин, імена людей завжди пишуться з великої літери!
  1. Закріплення вивченого матеріалу

Вправа «Квест-цікавинка»        Чому А перша?

  1. Заключна частина. Рефлексія

Я навчився/навчилася       Мені сподобалося…         Я розповім вдома...

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Брезгун Олена Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
24 листопада 2020
Переглядів
4153
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку