Зберігаємо спокій. Віримо в ЗСУ. Разом до перемоги! 🇺🇦

Урок "Закріплення букви а, А, її звукового значення"

Про матеріал
Урок за темою: Урок Закріплення букви а, А, її звукового значення для 1 класу з різноманітними завданнями
Перегляд файлу

Урок Закріплення букви а, А, її звукового значення

 

Мета: закріпити вивчену літеру, ознайомити учнів/учениць із використанням великої букви А для написання імен, прізвищ, назв міст; учити сприймати на слух текст, відповідати на запитання за його змістом, розповідати прослуханий текст за опорою на ілюстрації; розвивати критичне мислення, уміння висловлювати свою думку, складати речення за малюнками та світлинами; виховувати толерантність, бажання навчатися в школі.

Обладнання: набори малюнків із зображенням предметів(кіт, собака)

Тип уроку: комбінований урок.

Освітні галузі: мовно-літературна, соціальна.

Хід уроку

  1. Вступна частина

Організація класу

Лиш дзвінок на урок продзвенить,

Стане кожний серйозним в цю мить.

Бо роботи багато у нас,

І дружно працює наш клас.

  1. Основна частина
  1. Повторення вивченого матеріалу
  1. Гра «Смачний кошик»
  • Літера А повертається з продуктового магазину з повним кошиком.
  • Що несеш ти, буква А?
  • Все смачне на букву А.
  • Що могла придбати в магазині буква А? Оберіть?(Сметану, картоплю, капусту, кавуна, апельсини, банани, ананаси, ковбасу…)
  1. Гра «Дід-буквоїд»
  • На гостині в букви А можна весело погратись. Дуже подобаються дітлахам ігри від Діда-буквоїда.

Жив був Дід-Буквоїд,

Їв він букви на обід…

От доведеться поміркувати, яке ж то слово могло бути…

 

а

 

 

а

 

а

   Рак ,мак, цап, лак, цап, дар,сад.

                                                          Мама, рама, лама, хата, ваза.

  1. Гра «Впіймай звук»
  • Можна пограти з буквою А у цікаву гру «Впіймай звук». Сплесніть у долоні, якщо почуєте цей звук.

А сидить в автомобілі

І тримає айстри білі.

Дуже любить апельсини,

Абрикоси, ананас.

Ділова, авторитетна –

Академік вона в нас.

  1. Мотивація навчальної діяльності

 

Це місто алфавітом звуть,

Усі там літери живуть.

Щасливо дружно як сім’я,

Їх 33 – від А до Я.

  • Щоуроку ми будемо відвідувати це місто, поки не вивчимо всі літери. Щодня відкриваються нові куточки цього міста. Зазиратимемо до затишних осель жителів Алфавіту.
  1. Повідомлення теми та мети уроку
  • Сьогодні найуважніші діти 1го класу повторять вивчену літеру а, навчаться складати речення.
  1. Вивчення нового матеріалу
  1. Вправа «Квест -дослідження». Спостереження за вимовою звука(підручник с.36)
  • Послухайте розповідь. Запам’ятайте слова зі звуком а.
  • Який за звучанням цей звук6 голосний чи приголосний?
  • Побудуйте звукову схему до слова, коли звук а міститься в середині слова
  • Побудуйте звукову схему до слова, коли звук а міститься в кінці слова
  • Побудуйте звукову схему до слова, коли звук а міститься на початку слова.
  1. Побудова розповіді за малюнками.
  • Розкажіть прослухану розповідь за малюнками.
  • Що роблять діти?
  • Що у них вийшло?
  • Що задумав кіт?
  1. Читання слів та речень
  • Звук а може утворювати й ціле слово, хоча і коротке.
  • Нумо прочитаємо слова!
  • Діти, а тепер ви прочитайте ці цікаві речення з буквою а.

Фізкультхвилинка

У нас літер повний клас - раз,

Відбуваються дива - два,

Ти, літеру уяви – три,

Подивися навкруги – чотири,

Будем разом танцювать – п’ять,

Руки в боки й присідать – шість,

Плескаєм в долоні – сім,

Буде радісно усім!

Ольга  Придаток

  1. Розвиток  мовлення. Робота за малюнком(с.37)
  • Складіть речення за світлинами.
  • Хто зображений на фотографії?

Залюбки я з ним гуляю,

Граючись вчу, доглядаю.

Кину палицю – і вмить

Він за нею побіжить.

Гризти кісточку щодня

Дуже любить…(цуценя)

  • Що спільного між світлиною і віршем?
  • Придумайте кличку собаці на літеру А.
  • За звуковою схемою впізнайте ім’я дівчинки(Аліна)
  • Придумайте кличку котику на літеру А.
  • За звуковою схемою впізнайте ім’я хлопчика(Антон)
  • Чим займаються Антон з Амуром?
  • З якої літери пишуться клички тварин?
  • А з якої - імена дітей?
  • Отже, клички тварин, імена людей завжди пишуться з великої літери!
  1. Закріплення вивченого матеріалу

Вправа «Квест-цікавинка»        Чому А перша?

  1. Заключна частина. Рефлексія

Я навчився/навчилася       Мені сподобалося…         Я розповім вдома...

 

 

docx
Додано
24 листопада 2020
Переглядів
1512
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку