ТДР з української мови за темою "Будова слова" з бланком оцінювання. Робота складається з диктанту та завдань. Роботу можна роздрукувати для кожної дитини на А-4.
Комплексна діагностична робота з української мови
(для вчителя)
Надійшла сніжна зима. Виблискує на сонці сніжок. В повітрі літають легкі сніжинки. Холод скував дерева і запорошив їх снігом. Озеро вкрилося крижаною ковдрою.
Снігові хуртовини злякали диких тварин. Лисиці сховались у глибокі нори. Ведмежі сім’ї вкладаються спати в м’який сніг. Давно відлетіли в теплі краї птахи.
У лісі панує тиша. (50 слів)
Спільнокореневі слова Форми слова ( змінені слова)
(Без) домний собака – собака (без) дому
(по) їхав (по) дорозі
(за) ховалися (за)шафу
Розмова, розетка, спитати, скрипка, зліпити, зброя, зігріти, зірка.
Питати, копати, малювати, бити, фотографувати.
Бе(з, с)доріжжя, ро(с,з)бити, ро(з, л)ити, бе(с, з)душний, ро(з, с)плата.
Школа, зимовий, безмежний.
Комплексна діагностична робота з української мови
_________ ___________________________________________________
Спільнокореневі слова Форми слова ( змінені слова)
(Без)домний собака – собака (без)дому
(по)їхав (по) дорозі
(за)ховалися (за) шафу
Розмова, розетка, спитати, скрипка, зліпити, зброя, зігріти, зірка.
Питати, копати, малювати, бити, фотографувати.
Бе(з, с)доріжжя, ро(с,з)бити, ро(з, л)ити, бе(с, з)душний, ро(з, с)плата.
Школа, зимовий, безмежний.
Оціни свою роботу. Зафарбуй відповідну хмаринку.
|
|
|
|||
№ з-ня |
Очікуванні результати |
Індекс |
Рівні
|
||
1 |
Знаходить і виправляє орфографічні помилки
|
МОВ 3.3 |
|
||
2 |
Розрізнює спільнокореневі слова і форми того самого слова
|
МОВ 4.1 |
|
||
3 |
Розрізнює службові слова та слова з префіксами
|
МОВ 4.1 |
|
||
4 |
Визначає префікс у слові
|
МОВ 4.1 |
|
||
5 |
Правильно записує слова з префіксами з- (с-)
|
МОВ 4.1 |
|
||
6 |
Правильно записує слова з префіксами роз-, без-
|
МОВ 4.1 |
|
||
7 |
Визначає закінчення, корінь, префікс, суфікс у слові
|
МОВ 4.1 |
|
||