Тема: тематична діагностувальна робота «Дієслово»
Мета: закріпити уміння учнів відрізняти дієслово від інших
частин мови, вчити правильно визначати їх у реченні.
Розвивати спостережливість, творчість, фантазію.
Виховувати інтерес до рідної мови.
1. Слова, що називають дії предметів, відповідають на питання:
а) хто? що?;
б) який? яка? яке? які?;
в) що робить? що зробить?
2.Запиши слово, яке називає дію предмета:
а) дзвіночок;
б) дзвінкий;
в) дзвонити.
3. Запиши слова, які є близькими за значенням до слова йти:
а) відпочивати, розмовляти;
б) рухатись, плентатись;
в) співати, малювати.
4. Спиши. Підкресли дієслова.
Помічниця
Олина мама пішла на роботу.
Оля зробила всю хатню роботу:
Квіти полила і посуд помила –
Мама свою помічницю хвалила.
5. Поєднай лініями слова, протилежні за значенням.
Кинути відповідати
мовчати закінчувати
починати розповідати
запитувати підняти.
6. Складіть і запишіть речення, підкресліть дієслово.
відлітають, теплі, у, лелеки, краї,