Тематична діагностувальна робота:
списування
уч_____________ 4-А класу
_________________________________________________
Дніпро
Під покр(е,и)валом ночі (Д,д)ніпро (в)літку здавався надзвичайно ш(е,и)роким. Обидва плисковаті бер(и,е)ги були непримітні. Мені (с,з)давалось, що ми вискочили (в)море. Зорі почали ховатись. Вони (с,з)гасали поодинці непримітно. Місяць піднявся (в)гору, поменшав і став жовтогарячий. Кругом дуба залисніли дрібнесенькі хвилі. Місяць котився все вище та вище. Ясне плесо ширшало й довшало на хвилях, і (не)забаром простяглося по хвилях довгою срібною сте(ш,ж)кою, скільки можна було засягти оком. (В)ранці (Д,д)ніпро виступив з темряви, невиразно й неясно обм(и,е)жований бер(и,е)гами.(за Іваном Нечуєм-Левицьким) (74 сл.)
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Самооцінювання Завдання для мене були:
|
Оцінювання вчителем Д (Демонструє помітний прогрес.) С (Досягає результату з допомогою вчителя.) П (Потребує значної уваги і допомоги.)
______________________ |
Орієнтовні критерії оцінювання списування
Рівнева оцінка об’єктивних результатів навчання учня/учениці |
Орієнтовна швидкість письма за хвилину |
Орієнтовна характеристика рівня результатів навчання учня/учениці |
«Початковий» (П) |
3 клас - менше 20 зн./хв. 4 клас – менше 30 зн./хв |
списаний текст нелегко прочитати (літери непропорційні, мають різний нахил, дзеркальне відображення, друковані замість рукописних); поєднання букв переважно відсутнє. Швидкість списування менша за 20 зн/хв. |
«Середній» (С) |
3 клас - 21-25 зн. /хв. 4 клас – 31-35 зн./хв. |
у формі букв зустрічаються ламані елементи; поєднання букв занадто розтягнуті або стиснуті.
|
«Достатній» (Д) |
3 клас – 26-35 зн./хв.
4 клас – 36 – 45 зн./хв. |
списаний текст легко читається; літери пропорційні, з однаковим нахилом, правильним поєднанням; зустрічається певна кількість незначних відхилень від норми у формі букв та їх поєднанні. |
«Високий» (В)
|
3 клас – 26-35 зн./хв.
4 клас – 36 – 45 зн./хв. |
списаний текст легко читається, літери пропорційні, однаковий нахил, правильно поєднані; дотримується всіх гігієнічних правил письма. |
Тематична діагностувальна робота:
списування
уч_____________ 4-А класу
_________________________________________________
Річка
Наша річка неглибока. На березі ростуть верби. Біля берега ростуть лілії. Ми любимо купатися в річці і ловити рибу.
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Самооцінювання Завдання для мене були:
|
Оцінювання вчителем Д (Демонструє помітний прогрес.) С (Досягає результату з допомогою вчителя.) П (Потребує значної уваги і допомоги.)
______________________ |