Тематична діагностувальна робота: списування "Дніпро" (за Іваном Нечуєм-Левицьким).

Про матеріал
Списування є основною формою перевірки орфографічної та пунктуаційної грамотності. Текст містить 25 % пропущених орфограм від загальної кількості слів, у тому числі 2 слова з переліку передбачених у програмі слів, значення, вимову і написання яких учні мають запам'ятати.
Перегляд файлу

Тематична діагностувальна робота:
списування

уч_____________  4-А класу
_________________________________________________ 
Дніпро

Під покр(е,и)валом ночі (Д,д)ніпро (в)літку здавався надзвичайно ш(е,и)роким. Обидва плисковаті бер(и,е)ги були непримітні. Мені (с,з)давалось, що ми вискочили (в)море. Зорі почали ховатись. Вони (с,з)гасали поодинці непримітно. Місяць піднявся (в)гору, поменшав і став жовтогарячий. Кругом дуба залисніли дрібнесенькі хвилі. Місяць котився все вище та вище.  Ясне плесо ширшало й довшало на хвилях, і (не)забаром простяглося по хвилях довгою срібною сте(ш,ж)кою, скільки можна було засягти оком. (В)ранці (Д,д)ніпро виступив з темряви, невиразно й неясно обм(и,е)жований бер(и,е)гами.(за Іваном Нечуєм-Левицьким) (74 сл.)

 

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

             Самооцінювання

 Завдання для мене були:                                                 

\\lyc-dc\Desktop\mariana.ruptash\Desktop\a8497ef925c87924e90626cf237b5c7b.jpg 

 

дуже легкі

легкі

\\lyc-dc\Desktop\mariana.ruptash\Desktop\0674855fa8fa69be9e8f2c55d86b1ca4.jpg

складні 

\\lyc-dc\Desktop\mariana.ruptash\Desktop\24d20bc2a841ac263da02649f9fdddd5.jpg

дуже складні

                     Оцінювання вчителем 

В     (Має значні успіхи.)

Д     (Демонструє помітний прогрес.)

С     (Досягає результату з допомогою вчителя.)

П     (Потребує значної уваги і допомоги.)

 

______________________ 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Орієнтовні критерії оцінювання списування

Рівнева оцінка

об’єктивних результатів навчання

учня/учениці

Орієнтовна швидкість письма за хвилину

Орієнтовна характеристика рівня результатів навчання

 учня/учениці

«Початковий»

(П)

3 клас - менше 20 зн./хв.

4 клас – менше 30 зн./хв

списаний текст нелегко прочитати (літери непропорційні, мають різний нахил, дзеркальне відображення, друковані замість рукописних);

поєднання букв переважно відсутнє.

Швидкість списування менша за 20 зн/хв.

«Середній»

(С)

3 клас - 21-25 зн. /хв.

4 клас – 31-35 зн./хв.

у формі букв зустрічаються ламані елементи;

поєднання букв занадто розтягнуті або стиснуті.

 

«Достатній»

(Д)

3 клас – 26-35 зн./хв.

 

4 клас – 36 – 45 зн./хв.

списаний текст легко читається;

літери пропорційні, з однаковим нахилом, правильним поєднанням;

зустрічається певна кількість незначних відхилень від норми у формі букв та їх поєднанні.

«Високий»

(В)

 

 

 

3 клас – 26-35 зн./хв.

 

4 клас – 36 – 45 зн./хв.

списаний текст легко читається, літери пропорційні, однаковий нахил, правильно поєднані;

дотримується всіх гігієнічних правил письма.

 

 

Тематична діагностувальна робота:
списування

уч_____________  4-А класу
_________________________________________________ 
Річка

Наша річка неглибока. На березі ростуть верби. Біля берега ростуть лілії. Ми любимо купатися в річці і ловити рибу.   

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

             Самооцінювання

 Завдання для мене були:                                                 

\\lyc-dc\Desktop\mariana.ruptash\Desktop\a8497ef925c87924e90626cf237b5c7b.jpg 

 

дуже легкі

легкі

\\lyc-dc\Desktop\mariana.ruptash\Desktop\0674855fa8fa69be9e8f2c55d86b1ca4.jpg

складні 

\\lyc-dc\Desktop\mariana.ruptash\Desktop\24d20bc2a841ac263da02649f9fdddd5.jpg

дуже складні

                     Оцінювання вчителем 

В     (Має значні успіхи.)

Д     (Демонструє помітний прогрес.)

С     (Досягає результату з допомогою вчителя.)

П     (Потребує значної уваги і допомоги.)

 

______________________ 

 

 

docx
Додано
6 травня
Переглядів
352
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку