Підсумкова діагностична робота 4 клас

Про матеріал
Підсумкова діагностувальну роботу з української мови для учнів 4 класу. Робота з мовними одиницями. Матеріал дозволить об'єктивно оцінити знання четвертокласників.
Перегляд файлу

Підсумкова діагностична робота з української мови 4 клас

Прізвище,ім’я______________________________________Дата_____________

                                                 

 1. Позначте правильне твердження.

 а) У реченні іменник найчастіше є підметом;

 б) у реченні іменник найчастіше є присудком;

 в) у реченні іменник найчастіше є другорядним членом.

 

2. Познач НЕПРАВИЛЬНЕ твердження.

а) Прислівник – це частина мови, що вказує на ознаку, час та місце дії.

б) Прислівники відповідають на запитання як? де? коли? куди? звідки?

в) Прислівники зверху – знизу є синонімами

 

3.Доберіть до слів антоніми, запишіть парами:

Високо – …, гора – …,

сум – …, сухий – …

 

                                                                                            .                                                              4.Вибери рядок у якому записані займенники.

а) я, ми, біля, всі, нас

б) я, ти, вони, ви, ми

в) нас , через,ми, над                                                                                                         

 

5.  Постав подані іменники в орудному відмінку однини. Запиши. Виділи закінчення.

Ковдра , річка , небо , Надія, тополя, троянда.

 

6. Доповни прислів’я та приказки числівниками. Скористайся довідкою. Запиши. Підкресли числівники, що відповідають на запитання СКІЛЬКИ?

Обходити ….дорогою.
... день блисне, а ... кисне.
 

Довідка: один, десятою,  сім.

 

  7. Розбери слова за будовою.

Промова,  безхмарний          

                                                                                                         

8.Із ряду слів добери синоніми .

ураган, шлях, вимисел , шторм, путь, уява;

Буря___________________________________

Дорога__________________________________

Фантазія-______________________________

 9. Від поданих дієслів утвори дієслова минулого, теперішнього і майбутнього часів.

Зразок: Спати – спасв, спить, буде спати..

Читати, співати, сидіти.                                                                                                                                                           ____________________________________________________________________________________________________________________________________

 

10.Спиши речення. Постав слова, що в дужках, у правильній формі.Підкресли головні і другорядні члени речення.

(Зашуміти) тривожно (верховіттів) (могутня) дерев.

11. Від іменників, що в дужках, утворити  прикметники із суфіксами - ськ-, -зьк-, -цьк-. З двома утвореними словосполученнями скласти речення.

(Львів) кава,  (Кавказ) гори,  (козак) слава, (Запоріжжя) Січ, (море) берег, (чумак) пісня.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

                                                                                                             

docx
Додано
6 травня
Переглядів
887
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку