Урок № 16
Tема: Тематична контрольна робота.
Мета: Повторити граматичні часи дієслів: теперішній неозначений час теперішній тривалий час, теперішній доконаний час, минулий неозначений час, минулий тривалий час майбутній неозначений час. Перевірити рівень мовної та мовленнєвої компетенції за темою.
Обладнання: Підручник, робочий зошит, Test 1.
ХІД УРОКУ
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Т: Good morning, children!
Ps: Good morning, teacher!
Aim . 2. Повідомлення теми та мети уроку.
Т: Today we'll do some grammar revision and after that we are going to write a test to check your knowledge on the topic «Summer Holidays».
Warming up 3. Уведення в іншомовну атмосферу. Впр. 4 (с. 35).
Учні працюють у парах: роздивляються малюцки на с. 35, потім один з учнів загадує один з малюнків, а інший ставить йому запитання, щоб здогадатися, який малюнок він задумав.
II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Перевірка домашнього завдання.
1) Впр. 1 (с. 34).
Учні по черзі читають заперечні речення, які вони утворили.
2) Впр. З (с. 34).
Учні ланцюжком читають текст. Учитель слідкує за правильністю застосування граматичних часів дієслів.
2. Повторення граматичного матеріалу: теперішній неозначений, тривалий і доконаний часи, минулий неозначений та тривалий часи, майбутній неозначений час. Впр. 2 (с. 34). Учні по черзі читають речення, ставлячи дієслова в дужках у правильну граматичну форму. Учитель слідкує за правильністю застосування граматичних часів дієслів.
3. Практикування учнів у діалогічному мовленні. РЗ, впр. З (с. 18).
Учитель пропонує учням розставити репліки діалогу в правильній послідовності. Двоє по закінченні роботи інсценують діалог перед класом.
4. Інструкції щодо виконання контрольної роботи та її оцінювання за 12-бальною шкалою.
Т: The test is made up of three tasks. If you do all the tasks correctly, your mark will be twelve. If you have any mistakes, you'll have less points, and your mark will be lower.
5. Виконання контрольної роботи.
III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Homework 1. Домашнє завдання.
1) Впр. 5 (с. 35), письмово.
2) РЗ, впр. 2 (с.18), письмово.
3) РЗ, впр. 4 (с. 18), письмово.
Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.
Т: Have you got any questions on the tasks of your test?
Do you think you did the test successfully?
What task was the most difficult?
Which one was the most interesting?