Тематична контрольна робота з всесвітньої історії «Провідні держави світу в міжвоєнний період»

Про матеріал
Контрольна робота для учнів 10 класу, розрахована на різні рівні знань учнів, може використовуватися і як самостійна робота.
Перегляд файлу

Тематична контрольна робота з всесвітньої історії

«Провідні держави світу в міжвоєнний період»

І варіант

I.  Завдання  цієї форми  складаються  з чотирьох варіантів відповідей, серед яких потрібно вибрати один правильний.  ( за кожне виконане завдання – 0,5 балів)

 

1 Про яку країну йде мова: стандартизація виробництва, сухий закон, ізоляціонізм, «новий курс»?

А) Німеччина       Б) США        В) Франція        Г) Великобританія

 

2. Хто очолив фашистський рух в Італії? 

А) Б.Муссоліні        Б) А. Гітлер      В) Г. Гімлер        Г) В.Капп

 

3. Як італійці називали свого вождя Б. Муссоліні? 

А) фюрер         Б) каудильйо       В) дуче        Г) батько

 

4.Як називається період 1922-29 рр. в історії США?

А) післявоєнна нестабільність 

Б) «проспериті»

В) «велика депресія»

Г) період стабілізації

 

5.Яку назву отримала республіка в Німеччині, встановлена в 1918 р.?

А) Баварська     Б) Веймарська     В) Мюнхенська      Г) Версальська

 

6. В якій державі був введений принцип фюрерства?  

А) Німеччина           Б) Італія             В) Іспанія            Г) Франція

 

ІІ рівень: ( кожне виконане  завдання 1 бал)

7. Перелічіть ознаки тоталітаризму.

8. Дайте визначення поняттям: «Проспериті», «лейбористи».

9. Процедура підписання якого договору описана в документі?

«У центрі Дзеркальної зали споруджено невелике приміщення... Клемансо сідає у центрі довгого столу, обличчям до вікон. Справа від нього — Президент Сполучених Штатів Вільсон, зліва — Ллойд-Джордж... Б’є третя година. До зали входить дуже блідий, у старому чорному сюртуку, новий німецький міністр закордонних справ Норман Мюллер... О третій годині п’ятдесят хвилин підписання договору повноважними представниками закінчується...»

А Версальського

Б Лозаннського

В «Плану Дауеса»

Г «Договору чотирьох»

 

 

ІІІ рівень ( за кожне виконане завдання 1,5 бали)

10. Розкрийте основні заходи «нового курсу» Рузвельта.

11. Яку роль відіграла війна як чинник розпаду багатонаціональних імперій?

 

IV рівень ( 3 бали)

12. Сучасний британський історик Норман Дейвіс у праці «Європа, історія» розділ, де розповідається про Першу світову війну, назвав «Затьмарення Європи». Поясніть, як ви розумієте цю назву.


Тематична контрольна робота з всесвітньої історії

«Провідні держави світу в міжвоєнний період»

ІІ варіант

  1. Завдання  цієї форми  складаються  з чотирьох варіантів відповідей, серед яких потрібно вибрати один правильний.  ( за кожне виконане завдання – 0,5 балів)

 

  1. Яка подія була приводом до розв’язання Першої світової війни?

А) вбивство австрійського наступника престолу    Б)  російська мобілізація

В) австрійський ультиматум Сербії;                         Г) німецький ультиматум Бельгії

2. На якій міжнародній конференції ухвалили рішення про створення Ліги Націй?

А) Паризькій            Б) Вашингтонській            В) Генуезькій           Г) Лозанській                                                   

3. Що таке «репарації»?

А) повернення на батьківщину, з поновленням їхніх прав, військовополонених і цивільних осіб, які під час війни опинилися за межами своєї країни

Б) здійснення структурних зрушень у сфері виробництва з метою переведення економіки країни після закінчення війни на виробництво цивільної продукції

В) ліквідація на основі міжнародного договору військових укріплень на певній території, а також заборона мати на ній військові бази й тримати збройні сили

Г) повне або часткове відшкодування (за мирним договором або іншими міжнародними актами) державою-агресором збитків, заподіяних державі, що зазнала нападу

4.В якій з цих країн фашисти першими прийшли до влади?:  

А) Німеччина        Б) Італія        В) Іспанія           Г) Франція

5.Яку назву отримала республіка в Німеччині, встановлена в 1918 р.?

А) Баварська     Б) Веймарська     В) Мюнхенська      Г) Версальська

6. В якій державі був введений принцип фюрерства?  

А) Німеччина           Б) Італія             В) Іспанія            Г) Франція

ІІ рівень: ( кожне виконане  завдання 1 бал)

7. Перелічіть причини Першої світової війни.

8. Дайте визначення «План Дауеса», «План Юнга».

9. Які імперії припинили своє існування після Першої світової війни?

ІІІ рівень (за кожне виконане завдання 1,5 бали)

10. Охарактеризуйте добу «проспериті» у США.

11. Який проект створення СРСР для вас найвдаліший? Чому?

IV рівень ( 3 бали)

12. Перелічіть ознаки тоталітаризму та доведіть, що фашистська держава в Італії мала тоталітарний характер.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Січенко Марія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Вірста Василь Михайлович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Кучер Карина
До підручника
Всесвітня історія (рівень стандарту, академічний рівень) 10 клас (Щупак І.Я., Морозова Л.В.)
Додано
27 лютого 2020
Переглядів
29022
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку