Всесвітня історія 10 клас
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу
«Передумови Другої світової війни»
І рівень (тестові завдання – 0.5 б)
1. Поняття «ізоляціонізм» доречно використовувати для зовнішньополітичного курсу в 1930-ті рр.
А США
Б Німеччини
В Франції
Г Великої Британії
2. Якій події міжнародних відносин
1930-х рр. присвячена карикатура?
А англо-франко-радянські переговори 1939 р.
Б радянсько-німецький пакт про ненапад 1939 р.
В аншлюс Австрії 1938 р.
Г Мюнхенська конференція 1938 р.
3. Радянсько-німецький пакт про ненапад 1939 р. був підписаний тому, що він передусім
А дозволяв як Німеччині, так і СРСР напасти на Польщу без загрози агресії з боку одне одного
Б вимощував шлях до порозуміння між країнами «осі» та їхніми союзниками
В доводив, що А. Гітлер не був радикальним антикомуністом
Г усував причини суперечностей між Німеччиною та СРСР
4. Територію якої африканської держави загарбала Італія в 1935—1936 рр.?
А Лівія
Б Ефіопія
В Єгипет
Г Туніс
5. Якою була головна мета політики «умиротворення» агресора?
А спрямування агресії блоку Центральних держав на Схід (проти СРСР)
Б укладення союзу між СРСР та Німеччиною для поділу Європи
В створення союзу країн західної демократії (Англії та Франції) із СРСР проти нацистської агресії
Г ізоляція країн «осі» Берлін— Рим—Токіо
6. Перший осередок Другої світової війни спалахнув
А на Близькому Сході
Б в Африці
В у Європі
Г на Далекому Сході
7. У якому році німецькі війська за наказом А. Гітлера вступили в Рейнську демілітаризовану зону?
А 1936 р.
Б 1935 р.
В 1934 р.
Г 1933 р.
8. У якій послідовності нацистська Німеччина
загарбала в 1935—1939 рр.
зазначені літерами території?
А В, Г, Б, А
Б А, В, Б, Г
В Г, Б, А, В
Г Б, А, В, Г
9. Прихильниками і провідниками політики «умиротворення» агресора в 1930-ті рр. були
А Б. Муссоліні та А. Гітлер
Б Ф. Фош та А.-Ф. Петен
В В. Черчилль і Ш. де Голль
Г Н. Чемберлен та Е. Даладьє
10. Де проходили англо-франко-радянські переговори військових місій влітку 1939 р. з метою укладення військової конвенції?
А Ленінград
Б Лондон
В Париж
Г Москва
ІІ рівень (1 б)
11. Установіть відповідність між країнами і територіями, що вони загарбали
у 1938–1939 рр.
1 Німеччина
2 Італія
3 Угорщина
4 Польща
А Трансильванія
Б Карпатська Україна
В Тешинська область
Г Судетська область
Д Албанія
12. Установіть хронологічну послідовність.
А приєднання Мемеля (Клайпеди) до Німеччини;
Б вступ німецьких військ у Рейнську демілітаризовану зону;
В плебісцит у Саарі, відновлення німецького суверенітету над цією областю;
Г приєднання Судетської області до Німеччини.
13. Які з наведених подій відбулися в 1939 р.?
1 «Аншлюс» Австрії
2 укладення Мюнхенської угоди
3 загарбання Албанії Італією
4 укладення «Сталевого» пакту
5 уведення німецьких військ у Рейнську демілітаризовану зону
6 загарбання Мемеля Німеччиною
7 створення Балканської Антанти
ІІІ рівень (2 б)
14. Чому політика «умиротворення агресора» була неефективною?
15. Охарактеризуйте діяльність Ліги Націй в умовах загострення міжнародних
відносин 1930-х рр.