2 червня о 18:00Вебінар: Оцінювання, само- та взаємооцінювання в умовах дистанційного навчання і не тільки

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Передумови Другої світової війни»

Про матеріал
перевірити рівень підготовки учнів з теми відповідно до програмових вимог: рівень теоретичних знань дат, фактів, подій, понять та їх розуміння і використання; перевірити рівень набутих умінь і сформованих навичок; оцінити рівень навчальних досягнень учнів з вивченої теми.
Перегляд файлу

Всесвітня історія 10 клас

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу

«Передумови Другої світової війни»

 

І рівень (тестові завдання – 0.5 б)

1. Поняття «ізоляціонізм» доречно використовувати для зовнішньополітичного курсу в 1930-ті рр. 

http://interactive.ranok.com.ua/userfiles/questions/tmb/c11e11a5abe841bd4f402f268e6a8c09.jpg А США

 Б Німеччини

 В Франції

 Г Великої Британії

2. Якій події міжнародних відносин

1930-х рр. присвячена карикатура?

 А англо-франко-радянські переговори 1939 р.

 Б радянсько-німецький пакт про ненапад 1939 р.

 В аншлюс Австрії 1938 р.

 Г Мюнхенська конференція 1938 р.

3. Радянсько-німецький пакт про ненапад 1939 р. був підписаний тому, що він передусім

 А дозволяв як Німеччині, так і СРСР напасти на Польщу без загрози агресії з боку одне одного

 Б вимощував шлях до порозуміння між країнами «осі» та їхніми союзниками

 В доводив, що А. Гітлер не був радикальним антикомуністом

 Г усував причини суперечностей між Німеччиною та СРСР

4. Територію якої африканської держави загарбала Італія в 1935—1936 рр.?

 А Лівія

 Б Ефіопія

 В Єгипет

 Г Туніс

5. Якою була головна мета політики «умиротворення» агресора?

 А спрямування агресії блоку Центральних держав на Схід (проти СРСР)

 Б укладення союзу між СРСР та Німеччиною для поділу Європи

 В створення союзу країн західної демократії (Англії та Франції) із СРСР проти нацистської агресії

 Г ізоляція країн «осі» Берлін— Рим—Токіо

6. Перший осередок Другої світової війни спалахнув

 А на Близькому Сході

 Б в Африці

 В у Європі

 Г на Далекому Сході

http://interactive.ranok.com.ua/userfiles/questions/tmb/48a4b593f3b592b06f950562939d89fa.png7. У якому році німецькі війська за наказом А. Гітлера вступили в Рейнську демілітаризовану зону?

 А 1936 р.

 Б 1935 р.

 В 1934 р.

 Г 1933 р.

8. У якій послідовності нацистська Німеччина

загарбала в 1935—1939 рр.

зазначені літерами території?

 А В, Г, Б, А

 Б А, В, Б, Г

 В Г, Б, А, В

 Г Б, А, В, Г

9. Прихильниками і провідниками політики «умиротворення» агресора в 1930-ті рр. були

 А Б. Муссоліні та А. Гітлер

 Б Ф. Фош та А.-Ф. Петен

 В В. Черчилль і Ш. де Голль

 Г Н. Чемберлен та Е. Даладьє

10. Де проходили англо-франко-радянські переговори військових місій влітку 1939 р. з метою укладення військової конвенції?

 А Ленінград

 Б Лондон

 В Париж

 Г Москва

 

ІІ рівень (1 б)

11. Установіть відповідність між країнами і територіями, що вони загарбали

у 1938–1939 рр.

1 Німеччина

2 Італія

3 Угорщина

4 Польща

А Трансильванія

Б Карпатська Україна

В Тешинська область

Г Судетська область

Д Албанія

12. Установіть хронологічну послідовність.

А приєднання Мемеля (Клайпеди) до Німеччини;

Б вступ німецьких військ у Рейнську демілітаризовану зону;

В плебісцит у Саарі, відновлення німецького суверенітету над цією областю;

Г приєднання Судетської області до Німеччини.

13. Які з наведених подій відбулися в 1939 р.?

1 «Аншлюс» Австрії

2 укладення Мюнхенської угоди

3 загарбання Албанії Італією

4 укладення «Сталевого» пакту

5 уведення німецьких військ у Рейнську демілітаризовану зону

6 загарбання Мемеля Німеччиною

7 створення Балканської Антанти

 

ІІІ рівень (2 б)

14. Чому політика «умиротворення агресора» була неефективною?

15. Охарактеризуйте діяльність Ліги Націй в умовах загострення міжнародних

відносин 1930-х рр.

 

docx
До підручника
Всесвітня історія (профільний рівень) 10 клас (Ладиченко Т.В., Осмоловський С.О.)
Додано
2 березня
Переглядів
1818
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку