Тематична перевірка знань "Моніторинг з історії України", 10 клас

Про матеріал
Презентацію підготовлено для використання під час проведення уроків та підготовки до ЗНО з історії України, вікторин та конкурсів в ході проведення тижня історії. В матеріалі надано питання щодо історичних подій розвитку України у 20-30-х роках ХХ століття.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

ВАРІАНТ І ВАРІАНТ ІІ «Розстріляне відродження» – це умовна назва: А покоління українських політичних діячів часів Української революції, знищених під час терору 1930-х рр. Б групи українських «буржуазних спеціалістів», розстріляних під час боротьби зі «шкідництвом» у 1920- 1930-х рр. В літературно-мистецької генерації України 1920-1930-х рр., репресованої сталінським режимом Г плеяди видатних українських учених, засуджених у 1930-х рр. у справі Спілки визволення України У якому році столиця УРСР з Харкова була перенесена до Києва? А 1921 р. Б 1927 р. В 1934 р. Г 1936 р.

Номер слайду 3

ВАРІАНТ І ВАРІАНТ ІІ 2. Що стало головною причиною Голодомору 1932–1933 рр.? А посуха та неврожай Б цілеспрямована політика вищого партійного керівництва В провал політики індустріалізації Г агресивна політика проти УРСР сусідніх держав 2. Яке положення можна віднести до наслідків індустріалізації 1930-х рр.? А комплексний розвиток народного господарства Б високі темпи розвитку важкої промисловості В інтенсивний розвиток легкої промисловості Г розвиток наукомістких технологій

Номер слайду 4

ВАРІАНТ І ВАРІАНТ ІІ 3. «Перекачування коштів із села в місто» наприкінці 1920-х – у 1930-ті рр. було: А одним із засобів матеріального стимулювання селян Б одним із джерел фінансування індустріалізації В однією з умов проведення грошової реформи Г одним зі шляхів обмеження зростання цін 3. Із якою метою в Україну було направлено комісію на чолі з В.Молотовим, що працювала упродовж жовтня 1932 – січня 1933 рр.? А проведення кадрових змін у партійному керівництві республіки Б контролю за створенням політвідділів МТС В контролю за повним виконанням хлібозаготівельного плану Г участі в розслідуванні справи Спілки визволення України

Номер слайду 5

ВАРІАНТ І ВАРІАНТ ІІ 4. Що призвело до скорочення майже вдвічі кількісного складу КП(б)У в 1938 р. порівняно з 1932 р.? А повна зневіра населення в комуністичній перспективі України Б «великий терор» В протест комуністів проти Голодомору Г наростання загрози Другої світової війни 4. Що належить до результатів державної політики в СРСР в галузі культури наприкінці 1930-х рр.? А розквіт авангардного мистецтва Б ліквідація масової неписьменності В скасування державної цензури засобів масової інформації Г забезпечення і захист ідейного різноманіття в галузі культури

Номер слайду 6

ВАРІАНТ І ВАРІАНТ ІІ 5. Одна з причин прийняття рішення про суцільну колективізацію сільського господарства полягала в прагненні радянського керівництва: А зберегти традицію общинного землеволодіння Б замінити продрозкладку продподатком В відмовитися від примусових методів управління сільським господарством Г знайти кошти для фінансування індустріалізації 5. Теорія про «посилення класової боротьби у міру просування до соціалізму» була ідеологічним обґрунтуванням: А прискореної індустріалізації Б суцільної колективізації В посилення масових репресій Г переозброєння армії

Номер слайду 7

ВАРІАНТ І ВАРІАНТ ІІ 6. Якою була мета здійснення суцільної колективізації? А зміцнення матеріально-технічної бази сільськогосподарського ви­робництва та піднесення добробуту селян Б допомога держави процесу колгоспного будівництва та вдоскона­лення агротехніки й агрокультури В встановлення державного контролю над сільськогосподарським виробництвом і використання його ресурсів для модернізації всьо­го господарства Г подолання продовольчої кризи в країні, заміна екстенсивного сільськогоспо- дарського виробництва інтенсивним 6. Що з названого є наслідками державної політики в галузі культури в УРСР (СРСР) у 1930-х рр.? А звільнення культури від ідеологічного контролю Б скасування цензури, дозвіл на створення приватних видавництв В заохочення існування різноманіття художніх стилів і форм Г утвердження соціалістичного реалізму як єдиного художнього методу в мистецтві

Номер слайду 8

ВАРІАНТ І ВАРІАНТ ІІ 7. Що з названого можна віднести до наслідків індустріалізації 1930-х рр.? А комплексний розвиток народного господарства Б високі темпи розвитку важкої промисловості В інтенсивний розвиток легкої промисловості Г розвиток наукомістких технологій 7. Яке визначення розкриває суть поняття «індустріалізація»? А примусове й безвідплатне вилучення майна на користь держави в результаті адміністративного чи судового рішення Б перехід промислових підприємств із приватної власності у власність держави В процес створення великого машинного виробництва в основних галузях народного господарства. Створення виробництва засобів виробництва Г примусове вилучення державою чи органами влади за певну плату майна громадян, підприємств або установ

Номер слайду 9

ВАРІАНТ І ВАРІАНТ ІІ 8. Що дало можливість більшовицькому керівництву реалізувати плани форсованої колективізації українського села? А українські селяни щиро вірили в ідеали комунізму та підтримували політику КП(б)У Б масштабні репресії та Голодомор В колгоспи швидко довели селянам свою ефективність Г широка агітаційна кампанія та економічна зацікавленість селян 8. Підбиваючи підсумки Шахтинської справи на липневому (1928 р.) пленумі ЦК ВКП(б) Й.Сталін висунув тезу, яка стала визначальною для його подальшої політики. Суть її полягала в такому: А класова боротьба буде загострюватися в країні у міру її просування до соціалізму Б можливість побудови соціалізму в одній окремо взятій країні В жити стало краще, жити стало веселіше Г теперішнє покоління радянських людей житиме при комунізмі

Номер слайду 10

ВАРІАНТ І ВАРІАНТ ІІ 9. Як називається художній метод, що утвердився в радянському мис­тецтві в 1930-х рр., який вимагав відтворювати дійсність не такою, яка вона є, а такою, якою вона повинна бути з точки зору інтересів робітничого класу? А критичний реалізм Б революційний конструктивізм В пролетарський авангардизм Г соціалістичний реалізм 9. Яке поняття виникло у зв'язку зі здійсненням сталінської індустріалізації? А трест Б концесія В продрозкладка Г стахановець

Номер слайду 11

ВАРІАНТ І ВАРІАНТ ІІ 7 серпня 1932 р. Й.Сталін власноруч написав постанову про охорону соціаліс- тичної власності, яка за крадіжку колгос- пної чи кооперативної власності перед- бачала розстріл із конфіскацією майна або позбавлення волі строком не менше 10 років із конфіскацією майна. Як сучасники називали цю постанову? А воєнний комунізм Б ліквідація куркульства як класу В Закон про п'ять колосків Г нова економічна політика 10. Згідно з постановою РНК УРСР занесення на «чорну дошку» за «злісне саботування хлібозаготівель» передбачало: А конфіскацію всього продовольства й посівного фонду, припинен­ня постачання товарів Б ліквідацію «куркулів» і «підкуркульників» і виселення решти селян до Сибіру В надання екстреної продовольчої допомоги членам колгоспу за ра­хунок селян-одноосібників Г вилучення зерна, господарського інвентарю і відправка на при­мусові роботи на промислові новобудови

Номер слайду 12

ВАРІАНТ І ВАРІАНТ ІІ 11. У результаті культурної революції 1920-1930-х рр.: А було забезпечено загальну вищу освіту Б було розв'язано завдання ліквідації безграмотності В було гарантовано вільний розвиток різноманітних методів Г наука була позбавлена впливу ідеології 11. Що стало наслідком створення в 1934 р. Спілки письменників України? А припинення масових репресій серед літераторів Б утвердження ідеологічного контролю за творчістю митців В формування самобутньої течії модерністів Г поглиблення процесів українізації

Номер слайду 13

ВАРІАНТ І ВАРІАНТ ІІ 12. Стахановський рух був започаткований у роки: А воєнного комунізму Б нової економічної політики В індустріалізації Г радянізації західних областей України 12. «Закон про п'ять колосків» був складовою політики: А масових репресій проти селянства Б уведення госпрозрахунку між державою і колгоспами В перерозподілу землі заможних господарств на користь бідняцьких Г освоєння цілинних і перелогових земель

ppt
До підручника
Історія України (рівень стандарту, академічний) 10 клас (Кульчицький С.В., Лебедєва Ю.Г.)
Додано
20 січня 2019
Переглядів
4123
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку