Тематичне оцінювання «Еволюція органічного світу.Біорізноманіття»

Про матеріал

Тематичне оцінювання

«Еволюція органічного світу.Біорізноманіття» Розробка містить різнорівневі завдання для контрольних робіт.Сюди входять тестові завдання з однією правильною відповіддю є кілька варіантів відповідей Вправа«Встанови відповідність» та розгорнута відповідь

Перегляд файлу

                                           Тематичне оцінювання 

«Еволюція органічного світу.Біорізноманіття»       

 І-варіант

І рівень (0,5 бала за правильну відповідь)

1.Який вчений  запропонував систему трьох доменів

А) К. Воуз                            Б)  Аристотель

В )Платон                          Г) К. Лінней

2 Організми, клітини яких не містять ядра:

А бактерії  та гриби                     Б віруси та рослини

В гриби та тварини                     Г бактерії  та  археї

3.Живі організми,що не мають клітинной будови

А бактерії                           Б віруси

В гриби                                Г мохи та лишайники

4До Еукаріотів   належать:

А тварини  та  археї                     Б гриби та віруси

В тварини та рослини                  Г бактерії  та  археї

5  За розмірами, забарвленням пір’я можна розрізнити зеленого й чорного дятлів За яким критерієм визначають  ці види

А)Генетичним            Б) Біохімічним              В)морфологічним

6. Основні принципи   побудови системи органічного світу . (кілька варіантів відповідей):

А) принцип комплементарності              Б). Принцип філогенетичності.

В). Принцип ієрархічності.                  Г) Принцип номенклатурної  упорядкованості.

 

ІІ рівень (2 бали за правильну відповідь(кілька варіантів відповідей))

1 Шляхи зараження людини вірусними хворобами:

А)повітряно-крапельний ;

Б)через органи травлення – з їжею і водою

В)через покриви тіла – слизові оболонки

Г)через кров

Д)при переломах кісток

Е)внаслідок стресу

 

2 Установіть відповідність (2 бала за правильну відповідь)

0200qp2q-aff3-204x90.png  ROZETKA | Квітка тканинна Dalprint Plus Ромашка (Б-13). Цена, купить Квітка  тканинна Dalprint Plus Ромашка (Б-13) в Киеве, Харькове, Днепропетровске,  Одессе, Запорожье, Львове. Квітка тканинна Dalprint Plus Ромашка (Б-13):  обзор, описание, продажаВсе про бактерії: Корисні бактерії, їх роль в організмі людиниЦвілеві гриби — урок. Біологія, 6 клас.

А)                                    Б)                                        В)                         Г)

1-бактерії

2рослини

3 гриби

4тварини

 

   1(____); 2(____); 3(___); 4(_____),

 

3 Установіть відповідність (2 бала за правильну відповідь)

 

 

 

 

 

1

 Філогенетична систематика

А

наука, що описує, називає й класифікує існуючі та вимерлі організми.

2

Бактерії

Б

 визначає еволюційні взаємини серед різних видів на Землі

3

Популяція

В

прокаріотичні одноклітинні мікроорганізми.

4

БІОСИСТЕМАТИКА

Г

Сукупність особин одного виду, які відтворюють себе протягом великої кількості поколінь і тривалий час займають певну територію, функціонуючи й розвиваючись в одному або кількох угрупованнях живих організмів

 

   1(____); 2(____); 3(___); 4(_____),

 

ІІІ рівень (3 бала за правильну відповідь)

1 Чому під час прийому антибіотиків людям радять  вживати кисломолочні продукти? Обґрунтуйте?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тематичне оцінювання   

«Еволюція органічного світу.Біорізноманіття»           

ІІ-варіант               І рівень (0,5 бала за правильну відповідь)

1 Хто заклав основи сучасної систематики 

А) К. Воуз                      Б) Ч. Дарвін

В) К. Лінней                  Г) Г. Мендель

2  Неклітинною формою життя є:

А інфузорія туфелька                     Б вірус грипу

В гриб пеніцил                                     Г  амеба протей

3 Основні принципи   побудови системи органічного світу (кілька варіантів відповідей):

А) принцип комплементарності              Б). Принцип філогенетичності.

В). Принцип ієрархічності.                  Г) Принцип номенклатурної  упорядкованості.

4 До Еукаріотів не  належать:

А тварини  та гриби                    Б гриби та рослини

В тварини та рослини                Г бактерії  та  археї

5 Критерій  виду пов’язаний з вивченням кількості хромосом у каріотипі та особливостей їхньої будови. 

А)Генетичним          Б) Біохімічним     В)морфологічнимhttps://uahistory.co/pidruchniki/sobol-biology-and-ecology-10-class-2018-standard-level/sobol-biology-and-ecology-10-class-2018-standard-level.files/image033.jpg https://uahistory.co/pidruchniki/sobol-biology-and-ecology-10-class-2018-standard-level/sobol-biology-and-ecology-10-class-2018-standard-level.files/image033.jpg

6. Гриби відрізняються від рослин  тим, що вони

А) Автотрофні організми               в) Гетеротро́фні організми

 

 ІІ рівень (1 бал за правильну відповідь(кілька варіантів відповідей) )

1 Шляхи зараження людини бактеріальними хворобами

А) внаслідок стресу                             

 Б)при спілкуванні з хворим

В)при вживанні їжі або води, до якої потрапили хвороботворні бактерії.
Г)Антисанітарні умови, бруд,

Д)недотримання правил особистої гігієни

Е)при закритих переломах кісток

 

 

 

:2 Установіть відповідність (2 бала за правильну відповідь)

0200cfyv-5a86.pngЦвілеві грибиВсе про бактерії: Корисні бактерії, їх роль в організмі людиниБагатоклітинні водорості — урок. Біологія, 6 клас.

А)                             Б)                         В)                               Г)

1бактерії                                   2рослини

3 гриби                                         4тварини

 

   1(____); 2(____); 3(___); 4(_____),

 

  3 Вправа  Встанови відповідність(2 бала за правильну відповідь)

 

 

 

Ознака - назва

1

Таксон.найвищого рангу, що включає декілька царств

А

ВІРУСИ

2

Наука, що вивчає закономірності розвитку органічного світу.

Б

СИСТЕМА ОРГАНІЧНОГО СВІТУ

3

розподіл на групи всіх живих істот з урахуванням їхньої спорідненості та використанням систематичних категорій

В

Домен

4

неклітинні форми життя, які є внутрішньоклітинними абсолютними паразитами

Г

 

ФІЛОГЕНІ́Я

 

 

    1(____); 2(____); 3(___); 4(_____),

 

ІІІ рівень (3 бала за правильну відповідь)

    1. Що ви знаєте  про бактерії?  Як бактерії використовуються

У  людській діяльності?

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
3.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
3.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Патара Анастасія Олександрівна
    Дякую за Ваші матеріали! Супер! Особливо на допомогу молодим спеціалістам!
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Саналаки Игорь
    Загальна:
    3.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    2.0
    Відповідність темі
    3.0
docx
Додано
23 квітня 2021
Переглядів
3194
Оцінка розробки
3.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку