Тематичне оцінювання навчальних досягнень учнів за темою ”Австралія”

Про матеріал
Тема: Тематичне оцінювання навчальних досягнень учнів за темою ”Австралія” Мета: перевірити і оцінити засвоєння учнями матеріалу тематичного блоку “Австралія” закріпити навички самостійної роботи учнів з картографічним матеріалом Обладнання: політична карта світу, фізична карта Австралії, атласи. Тип уроку: урок перевірки та оцінювання знань учнів.
Перегляд файлу

Тема: Тематичне оцінювання навчальних досягнень учнів за темою Австралія

Мета: перевірити і оцінити засвоєння учнями матеріалу тематичного блоку Австралія закріпити навички самостійної роботи учнів з картографічним матеріалом

Обладнання: політична карта світу, фізична карта Австралії, атласи.

Тип уроку: урок перевірки та оцінювання знань учнів.

                                                        Варіант 1

                                                         I рівень

  1. Східне узбережжя Австралії відкрив у 1770 р.

а)Джеймс Кук                          в)Роберт Скотт

б)Ф.Ф.Беллінсгаузен              г)Марко Поло

2. Які природні утворення займають значну частину Австралійського материка:

а)савани та напівпустелі

б)савани та вічнозелені ліси

в)широколистяні ліси та степи

3. Кріки – це:

а)болота                          в)хащі чагарників

б)пересихаючі озера      г)пересихаючі річки

       II рівень

  1. У якій півкулі лежить Австралія щодо екватора?
  2. Як називають найбільший басейн підземних вод?
  3. У Австралії багато реліктів. Що значить слово релікт”?

                                              III рівень

  1. Встановіть співвідношення:

Африка              а)мис Байрон

Австралія          б)озеро Ейр

                           в)Ефіопське нагіря

                           г)пустеля Калахарі

                           д)затока Карпентарія

                           е)мис Альмаді

2. У чому полягають особливості рельєфу Австралії?


3.На контурній карті відмітити поверхневі води Австралії.

  IV рівень

1.Яку роль у кліматі Австралії відіграє Великий Барєрний риф?

2.Чим обумовлена своєрідність органічного світу Австралії?

3.Розкажіть про сучасний склад населення Австралії.

 I рівень

1.Яка найвища точка Австралії:

а)Мак-Кінглі                                          в)Костюшко

б)Аконкагуа                                            г)Кіліманджаро

2.Який клімат переживає в Австралії :

а)тропічний сухий                                  в)екваторіальний

б)мусонний                                              г)субтропічний вологий

3.Яка причина бідної річкової сітки материка?

а)розміри материка                                в)рельєф

б)клімат                                                   г)геологічна будова

 II рівень

1.У якій півкулі лежить Австралія щодо початкового меридіану?

2.Якими водами живляться річки Австралії?

3.Чому природа Австралії унікальна та неповторна?

                                                  III рівень

1.Встановіть співвідношення

Африка                                а)о.Тасманія

Австралія                            б)м.Йорк

                                             в)пустеля Наміб

                                             г)р.Дарлінг

                                             д)Великий вододільний хребет

                                             е)м.Агульяс

2.Поясніть причини нерівномірного розміщення населення Австралії.

3.На контурній карті відмітити рельєф Австралії.

 

   IV рівень

1.Чому в той час, коли в Україні літо, то в Австралії зима?

2.Які особливості річок Австралії?

3.Чому транспорт відіграє величезну роль у житті Австралії?

 

docx
Додано
30 січня 2019
Переглядів
2363
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку