Тема: Тематичне оцінювання навчальних досягнень учнів за темою ”Австралія”
Мета: перевірити і оцінити засвоєння учнями матеріалу тематичного блоку “Австралія” закріпити навички самостійної роботи учнів з картографічним матеріалом
Обладнання: політична карта світу, фізична карта Австралії, атласи.
Тип уроку: урок перевірки та оцінювання знань учнів.
Варіант 1
I рівень
а)Джеймс Кук в)Роберт Скотт
б)Ф.Ф.Беллінсгаузен г)Марко Поло
2. Які природні утворення займають значну частину Австралійського материка:
а)савани та напівпустелі
б)савани та вічнозелені ліси
в)широколистяні ліси та степи
3. Кріки – це:
а)болота в)хащі чагарників
б)пересихаючі озера г)пересихаючі річки
II рівень
III рівень
Африка а)мис Байрон
Австралія б)озеро Ейр
в)Ефіопське нагіря
г)пустеля Калахарі
д)затока Карпентарія
е)мис Альмаді
2. У чому полягають особливості рельєфу Австралії?
3.На контурній карті відмітити поверхневі води Австралії.
IV рівень
1.Яку роль у кліматі Австралії відіграє Великий Бар’єрний риф?
2.Чим обумовлена своєрідність органічного світу Австралії?
3.Розкажіть про сучасний склад населення Австралії.
I рівень
1.Яка найвища точка Австралії:
а)Мак-Кінглі в)Костюшко
б)Аконкагуа г)Кіліманджаро
2.Який клімат переживає в Австралії :
а)тропічний сухий в)екваторіальний
б)мусонний г)субтропічний вологий
3.Яка причина бідної річкової сітки материка?
а)розміри материка в)рельєф
б)клімат г)геологічна будова
II рівень
1.У якій півкулі лежить Австралія щодо початкового меридіану?
2.Якими водами живляться річки Австралії?
3.Чому природа Австралії унікальна та неповторна?
III рівень
1.Встановіть співвідношення
Африка а)о.Тасманія
Австралія б)м.Йорк
в)пустеля Наміб
г)р.Дарлінг
д)Великий вододільний хребет
е)м.Агульяс
2.Поясніть причини нерівномірного розміщення населення Австралії.
3.На контурній карті відмітити рельєф Австралії.
IV рівень
1.Чому в той час, коли в Україні літо, то в Австралії зима?
2.Які особливості річок Австралії?
3.Чому транспорт відіграє величезну роль у житті Австралії?