Тематичне оцінювання "Прикметник". Варіант 2

Про матеріал
Контрольна робота має 7 завдань. Виконуючи їх, учні мають показати певний рівень знань з теми "Прикметник", зокрема: вміти визначати групи прикметників, утворювати ступені порівняння, знати і використовувати на практиці способи творення прикметників, робити морфологічний розбір даної частини мови.
Перегляд файлу

Контрольна робота з теми «Прикметник»

 

Тест

 

Варіант 2

 

1. Знайти правильне твердження:

А) відносними називаються прикметники, які виражають ознаку, що виявляється в більшій чи меншій мірі;

Б) відносними називають прикметники, що виражають належність предмета людині;

В) відносними називають прикметники, що виражають ознаку предмета через відношення до інших предметів, яка не виявляється в більшій чи меншій мірі;

Г) відносними називають прикметники, що виражають ознаку безпосередньо.

 

2. До м’якої групи належать прикметники, які:

А) закінчуються на м’який знак;

Б) закінчується на пом’якшений приголосний;

В) у кінці основи мають м’який приголосний;

Г) у кінці основи мають твердий приголосний.

 

3. Знайти рядок прикметників, у відмінкових формах яких допущені помилки:

А) палацевий, яблуновий, вишневий;

Б) на давнім, плюшевий, бойовий;

В) аличевий, взірцевий, радієвий;

Г) лицьовий, миттєвий, маршовий.

 

4. Утворити вищий і найвищий ступені порівняння від прикметників гарний, низький.

 

5. Утворити від слів пісня, сніг прикметники всіма можливими способами. Визначити спосіб творення.

 

6. Увести в речення слово худорлявий так, щоб в одному реченні воно було іменником, а в другому – прикметником.

 

7. Зробити морфологічний розбір виділеного прикметника в реченні.

 

   І ліс, і моріжок мені здавались чарівними.

 

docx
Додано
10 серпня 2020
Переглядів
2655
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку