Тематичне
оцінювання
з математики
9 клас
9 клас (алгебра)
ТО №1. “Лінійні нерівності”.
І варіант
І рівень
1. Зобразити на числовому проміжку розв 'язки нерівності .
3. Розв'язати нерівності:
а) ;
б) ;
в) .
ІІІ рівень
4. Яке найбільше натуральне значення змінної b задовольняє нерівність
.
5. При яких значеннях змінної х має зміст вираз .
6. Знайти розв'язок нерівності
.
ІІ варіант
І рівень
1. Зобразити на числовому проміжку розв 'язки нерівності .
-
Відомо, що . Поставити замість * знак нерівності:
* .
II рівень
3. Розв'язати нерівності:
а) ;
б) ;
в) .
ІІІ рівень
4. Яке найменше ціле значення змінної у задовольняє нерівність
.
5. При яких значеннях змінної х має зміст вираз .
IV рівень
6. Знайти розв'язок нерівності
.
ІІІ варіант
І рівень
1. Зобразити на числовому проміжку розв 'язки нерівності .
3. Розв'язати нерівності:
а) ;
б) ;
в)
ІІІ рівень
4. Яке найбільше ціле значення змінної р задовольняє нерівність
.
5. При яких значеннях змінної х має зміст вираз .
6. Знайти розв'язок нерівності
.
ІV варіант
І рівень
1. Зобразити на числовому проміжку розв 'язки нерівності .
-
Відомо, що . Поставити замість * знак нерівності:
* .
II рівень
3. Розв'язати нерівності:
а) ;
б) ;
в) .
ІІІ рівень
4. Яке найменше ціле значення змінної у задовольняє нерівність
.
5. При яких значеннях змінної х має зміст вираз .
IV рівень
-
Знайти розв'язок нерівності
.
ТО № 2. “Системи лінійних нерівностей”.
І варіант
І рівень
-
Зобразіть на координатній прямій проміжок .
-
Знайдіть розв'язок системи нерівностей
П рівень
3. Розв'яжіть систему нерівностей:
а) б)
4. Знайти цілі розв'язки системи нерівностей:
.
ІІІ рівень
5. Знайти розв'язок системи нерівностей:
6. При яких значеннях х має зміст вираз .
IV рівень
7. Розв'яжіть подвійну нерівність
.
8. Розв'яжіть нерівність .
ІІ варіант
І рівень
-
Зобразіть на координатній прямій проміжок .
-
Знайдіть розв'язок системи нерівностей
П рівень
3. Розв'яжіть систему нерівностей:
а) б)
4. Знайти цілі розв'язки системи нерівностей:
.
ІІІ рівень
5. Знайти розв'язок системи нерівностей:
6. При яких значеннях х має зміст вираз .
IV рівень
7. Розв'яжіть подвійну нерівність
.
8. Розв'яжіть нерівність .
ІІІ варіант
І рівень
1. Зобразіть на координатній прямій проміжок .
2. Знайдіть розв'язок системи нерівностей
П рівень
3. Розв'яжіть систему нерівностей:
а) б)
4. Знайти цілі розв'язки системи нерівностей:
.
ІІІ рівень
5. Знайти розв'язок системи нерівностей:
6. При яких значеннях х має зміст вираз .
IV рівень
7. Розв'яжіть подвійну нерівність
.
8. Розв'яжіть нерівність .
ІV варіант
І рівень
1. Зобразіть на координатній прямій проміжок .
2. Знайдіть розв'язок системи нерівностей
П рівень
3. Розв'яжіть систему нерівностей:
а) б)
4. Знайти цілі розв'язки системи нерівностей:
.
ІІІ рівень
5. Знайти розв'язок системи нерівностей:
6. При яких значеннях х має зміст вираз .
IV рівень
7. Розв'яжіть подвійну нерівність
.
8. Розв'яжіть нерівність .
ТО № 4. “Квадратична функція. Нерівності дутого степеня.”
І варіант
1. Яка Функція називається квадратичною?
2. Графік якої функції схематично зображений на малюнку 1?
3. Вказати проміжок зростання функції, зображеної на малюнку 2.
-
Знайти нулі функції .
5. Побудувати графік функції за допомогою шаблона.
6. Знайти координати вершини параболи .
7. Знайти область значень функції .
8. Розв’язати нерівність .
VI рівень
9. Знайти область визначення функції
.
ІІ варіант
І рівень
1. Де квадратична функція набуває від'ємних значень?
2. Графік якої функції схематично зображений на малюнку 1 ?
3. Вказати проміжок зростання функції, зображеної малюнку 2.
4. Знайти нулі функції .
5. Побудувати графік функції за допомогою шаблона.
6. Знайти координати вершини параболи .
7. Знайти область значень функції .
8. Розв’язати нерівність .
VI рівень
9. Знайти область визначення функції
.
ІІІ варіант
І рівень
1. За якою формулою обчислюється абсциса вершини параболи?
2. Графік якої функції схематично зображений на малюнку 1
3. Вказати проміжок спадання функції, зображеної на малюнку 2.
II рівень
4. Знайти нулі функції .
5. Побудувати графік функції за
допомогою шаблона.
6. Знайти координати вершини параболи
.
ІІІ рівень
7. Знайти проміжки зростання і спадання функції
.
-
Розв'язати нерівність .
VI рівень
-
Знайти область визначення функції
IV варіант
І рівень
1. Де квадратична функція набуває додатних значень?
2. Графік якої функції схематично зображений на малюнку 1 ?
3. Вказати проміжок спадання функції, зображеної на малюнку 2.
II рівень
4. Знайти нулі функції .
5. Побудувати графік функції за допомогою шаблона.
6. Знайти координати вершини параболи .
ІІІ рівень
7. Знайти проміжки зростання і спадання функції
.
8. Розв'язати нерівність .
VI рівень
9. Знайти область визначення функції
ТО № 5. „Система рівнянь другого степеня”.
І варіант
І рівень
1. Чи є пара чисел (3; 5) розв'язком системи
.
ІІ рівень
2. Розв'язати систему рівнянь
.
3. Різниця двох чисел 4, а їх добуток 165. Знайти ці числа.
ІІІ рівень
4. Знайти розв'язки системи:
IV рівень
5. Знайти сторони прямокутної ділянки, якщо її площа 35 м2, периметр 24 м.
6. Розв'язати систему рівнянь:
ІІ варіант
І рівень
1. Чи є пара чисел (2; 6) розв'язком системи
.
ІІ рівень
2. Розв'язати систему рівнянь
.
3. Сума двох чисел 15, а їх добуток 50. Знайти ці числа.
ІІІ рівень
4. Знайти розв'язки системи:
IV рівень
5. Один з катетів прямокутного трикутника на 3 см більший від другого. Знайти катети, якщо гіпотенуза 15 см.
6. Розв'язати систему рівнянь:
ІІІ варіант
І рівень
1. Чи є пара чисел (1; 4) розв'язком системи
.
ІІ рівень
2. Розв'язати систему рівнянь
.
3. Різниця двох чисел 1, а їх добуток 42. Знайти ці числа.
ІІІ рівень
4. Знайти розв'язки системи:
IV рівень
5. Одна сторона прямокутника більша за другу на 15 см. Знайти сторони прямокутника, якщо його площа 700 см2.
6. Розв'язати систему рівнянь:
ІV варіант
І рівень
1. Чи є пара чисел (7; 5) розв'язком системи
.
ІІ рівень
2. Розв'язати систему рівнянь
.
3. Різниця двох чисел 11, а їх добуток 126. Знайти ці числа.
ІІІ рівень
4. Знайти розв'язки системи:
IV рівень
5. Знайти сторони прямокутника, якщо його площа 104 м2, а периметр 42 м.
6. Розв'язати систему рівнянь:
ТО № 7. “Числові послідовності”.
І варіант
І рівень
-
Що таке арифметична прогресія?
-
Записати формулу n-го члена геометричної прогресії.
-
(аn) – арифметична прогресія, в якій а1 = 6, d = 5. Знайти а4.
ІІ рівень
-
Знайти сьомий член геометричної прогресії, якщо а1 = -5, q = 3.
-
Знайти суму 54-х перших членів арифметичної прогресії (аn), якщо а1 = -24, а54 = -185.
ІІІ рівень
-
Дванадцятий член арифметичної прогресії 54, а різниця 5. Знайти перший член.
-
Знайти а1 геометричної прогресії (аn), якщо S3 = 18, q = 2.
IV рівень
-
Знайти перший член і різницю арифметичної прогресії (bn), якщо b4 = 33, b15 = 88.
-
Знайти суму всіх від’ємних членів арифметичної прогресії: -6,2; -5,9; -5,6; … .
ІІ варіант
І рівень
-
Як знайти різницю арифметичної прогресії?
-
Записати формулу суми n членів геометричної прогресії.
-
(аn) – арифметична прогресія, в якій а1 = 4, d = 7. Знайти а6.
ІІ рівень
-
Знайти шостий член геометричної прогресії, якщо а1 = -18, q = 2.
-
Знайти суму 48-х перших членів арифметичної прогресії (аn), якщо а1 = -18, а48 = -104.
ІІІ рівень
-
Тридцятий член арифметичної прогресії 40, а різниця 4. Знайти перший член.
-
Знайти а1 геометричної прогресії (аn), якщо S3 = 39, q = 3.
IV рівень
-
Знайти перший член і різницю арифметичної прогресії (bn), якщо b4 = 10, b13 = 64.
-
Знайти суму всіх додатних членів арифметичної прогресії: 4,6; 4,2; 3,8; … .
ІІІ варіант
І рівень
-
Що таке геометрична прогресія?
-
Записати формулу n-го члена арифметичної прогресії.
-
(bn) – геометрична прогресія, в якій b1 = 3, q = 4. Знайти b5.
ІІ рівень
-
Знайти 28-й член арифметичної прогресії (аn), якщо а1 = 44, d = -6.
-
Знайти суму шести перших членів геометричної прогресії (bn), якщо b1 = 4, q = 3.
ІІІ рівень
-
Перший член арифметичної прогресії 4, а тринадцятий член 28. Знайти різницю.
-
Знайти а1 геометричної прогресії (аn), якщо S4 = 80, q = 3.
IV рівень
-
Знайти перший член і знаменник геометричної прогресії (аn), якщо а4 = 54, а7 = 1458.
-
Знайти суму всіх від’ємних членів арифметичної прогресії: -5,2; -4,8; -4,4; … .
ІV варіант
І рівень
-
Як знайти знаменник геометричної прогресії?
-
Записати формулу суми n перших членів арифметичної прогресії.
-
(bn) – геометрична прогресія, в якій b1 = 5, q = 2. Знайти b4.
ІІ рівень
-
Знайти 19-й член арифметичної прогресії (xn), якщо x1 = 35, d = -8.
-
Знайти суму п’яти перших членів геометричної прогресії (аn), якщо а1 = 5, q = 2.
ІІІ рівень
-
Перший член арифметичної прогресії дорівнює -5, а десятий член 40. Знайти різницю.
-
Знайти а1 геометричної прогресії (аn), якщо S4 = 140, q = 4.
IV рівень
-
Знайти перший член і знаменник геометричної прогресії (аn), якщо а6 = 96, а9 = 768.
-
Знайти суму всіх додатних членів арифметичної прогресії: 7,2; 6,6; 6; … .
ТО № 8. “Елементи прикладної математики”.
І варіант
І рівень
-
Округлити число 2,3843 з точністю до сотих.
-
Відомо, що х = 42,9 0,2. Записати це у вигляді подвійної нерівності.
-
Перетворити 40%, 5% у дроби.
ІІ рівень
-
Знайти число, 40% якого дорівнює 80.
-
Знайти (з точним урахуванням похибок) суму і різницю наближених значень: а = 5,27 0,02, b = 1,14 0,03.
ІІІ рівень
-
. Знайти абсолютну похибку.
-
Морська вода містить 6% солі. Скільки води потрібно взяти, щоб отримати 42 кг солі?
IV рівень
-
Змішали 50% розчин кислоти з 10% і отримали 500 г 20% розчину. Скільки грамів кожного розчину було взято?
ІІ варіант
І рівень
-
Округлити число 4,376 з точністю до сотих.
-
Відомо, що у = 24,8 0,3. Записати це у вигляді подвійної нерівності.
-
Перетворити 30%, 6% у дроби.
ІІ рівень
-
Знайти 30% від числа 120.
-
Знайти (з точним урахуванням похибок) суму і різницю наближених значень: а = 4,17 0,03, b = 2,35 0,01.
ІІІ рівень
-
. Знайти абсолютну похибку.
-
Вкладник поклав до банку 20000 грн. під 5% річних. Скільки гривень буде в нього на рахунку через 2 роки?
IV рівень
-
Змішали 35% розчин кислоти з 10% і отримали 300 г 20% розчину. Скільки грамів кожного розчину було взято?
ІІІ варіант
І рівень
-
Округлити число 5,756 з точністю до десятих.
-
Відомо, що а = 31,2 0,5. Записати це у вигляді подвійної нерівності.
-
Перетворити 50%, 7% у дроби.
ІІ рівень
-
Знайти 20% від числа 85.
-
Знайти (з точним урахуванням похибок) суму і різницю наближених значень: а = 8,46 0,03, b = 3,24 0,01.
ІІІ рівень
-
. Знайти абсолютну похибку.
-
Морська вода містить 4% солі. Скільки солі міститься в 320 г морської води?
IV рівень
-
Змішали 30% і 10% розчини соляної кислоти і одержали 600 г 15% розчину. Скільки грамів кожного розчину було взято?
IV варіант
І рівень
-
Округлити число 6,628 з точністю до десятих.
-
Відомо, що b = 60,7 0,4. Записати це у вигляді подвійної нерівності.
-
Перетворити 60%, 2% у дроби.
ІІ рівень
-
Знайти число, 20% якого дорівнює 140.
-
Знайти (з точним урахуванням похибок) суму і різницю наближених значень: а = 9,21 0,04, b = 5,36 0,03.
ІІІ рівень
-
. Знайти абсолютну похибку.
-
Вкладник поклав до банку 10000 грн. під 4% річних. Скільки гривень буде в нього на рахунку через 2 роки?
IV рівень
-
Змішали 30% і 60% розчини оцтової кислоти і отримали 750 г 44% розчину. Скільки грамів кожного розчину було взято?
Підсумкова контрольна робота
І варіант
І рівень
1. Розв'яжіть нерівність
2. Знайдіть різницю арифметичної прогресії (an), якщо a1 = 7, a2 = 16.
3. Обчисліть значення функції в точці .
4. При яких значеннях змінної має зміст вираз
.
5. Розв'яжіть систему нерівностей
.
6. Чи належить точка А (-2; 10) графіку функції
.
7. Розв'яжіть систему рівнянь
IV рівень
8. Відстань між двома містами дорівнює 420 км. З одного міста до іншого виїхали одночасно дві машини. Швидкість однієї з них на 10 км/год більша за швидкість другої, через що вона приїхала в пункт призначення на одну годину раніше від другої машини. Знайдіть швидкість кожної машини.
ІІ варіант
І рівень
1. Розв'яжіть нерівність
2. Знайдіть різницю арифметичної прогресії (an), якщо a1 = 8, a2 = 19.
3. Обчисліть значення функції в точці .
4. При яких значеннях змінної має зміст вираз
.
5. Розв'яжіть систему нерівностей
.
6. Чи належить точка А (-2; 2) графіку функції
.
7. Розв'яжіть систему рівнянь
IV рівень
8. З міста А до міста В, відстань між якими дорівнює 350 км, виїхали одночасно вантажна і легкова машини. Швидкість вантажівки на 20 км/год менша, ніж швидкість легкової машини, через що вона прибула до міста В на 2 год пізніше за легкову. Знайдіть швидкість кожної машини.
9клас (геометрія)
ТО № 1. “Декартові координати”.
І варіант
І рівень
-
Записати загальне рівняння кола.
-
Скласти рівняння кола з центром в точці О(4; 5), R = 5 см.
-
А(1; -4), В(7; 6). Знайти середину відрізка АВ.
ІІ рівень
-
С(2; 3), D(5; -1). Знайти довжину відрізка CD.
-
Перевірити, чи точка D(-2; 1) належить прямій 2х + 3у – 4 = 0.
ІІІ рівень
-
Знайти точку перетину прямої х + 2у – 5 = 0 з віссю х.
-
Знайти довжину медіани ВК трикутника АВС з вершинами А(-3; 3), В(4; 1), С(2; 5).
IV рівень
-
Скласти рівняння прямої, яка проходить через точки D(3; -4), S(0; -2).
-
Знайти координати центра і радіус кола, заданого рівнянням х2 + у2 – 6х + 10у = 2.
ІІ варіант
І рівень
-
Записати формули для обчислення середини відрізка.
-
Скласти рівняння кола з центром в точці О(1; 5), R = 7 см.
-
А(3; -7), В(9; 3). Знайти середину відрізка АВ.
ІІ рівень
-
С(4; 13), D(-1; 1). Знайти довжину відрізка CD.
-
Перевірити, чи точка С(2; 1) належить колу, рівняння якого (х + 2)2 + (у – 1)2 = 16.
ІІІ рівень
-
Знайти точку перетину прямої 5х + у + 4 = 0 з віссю у.
-
Знайти довжину медіани СК трикутника АВС з вершинами А(-2; 3), В(2; 1), С(3; 5).
IV рівень
-
Скласти рівняння прямої, яка проходить через точки D(2; 0), S(3; -2).
-
Знайти координати центра і радіус кола, заданого рівнянням х2 + у2 + 8х – 4у = 5.
ІІІ варіант
І рівень
-
Записати загальне рівняння прямої.
-
Скласти рівняння кола з центром в точці О(2; 3), R = 3 см.
-
А(11; -1), В(3; 7). Знайти середину відрізка АВ.
ІІ рівень
-
С(2; -1), D(10; -7). Знайти довжину відрізка CD.
-
Перевірити, чи точка D(2; 1) належить прямій 3х + у – 7 = 0.
ІІІ рівень
-
Знайти точку перетину прямої 5х + 2у – 10 = 0 з віссю х.
-
Знайти довжину медіани АК трикутника АВС з вершинами А(0; -1), В(2; 1), С(-2; 3).
IV рівень
-
Скласти рівняння прямої, яка проходить через точки D(0; 2), S(2; -1).
-
Знайти координати центра і радіус кола, заданого рівнянням х2 + у2 – 2х – 8у = – 1.
IV варіант
І рівень
-
Записати формулу для обчислення відстані між точками.
-
Скласти рівняння кола з центром в точці О(4; 6), R = 2 см.
-
А(-3; -6), В(-5; 8). Знайти середину відрізка АВ.
ІІ рівень
-
С(0; 1), D(3; 5). Знайти довжину відрізка CD.
-
Перевірити, чи точка С(1; 3) належить колу, рівняння якого (х + 4)2 + (у – 3)2 = 25.
ІІІ рівень
-
Знайти точку перетину прямої 3х + 2у – 8 = 0 з віссю у.
-
Знайти довжину медіани ВМ трикутника АВС з вершинами А(-3; 4), В(2; 1), С(3; -2).
IV рівень
-
Скласти рівняння прямої, яка проходить через точки D(-1; -2),
S(0; 1).
-
Знайти координати центра і радіус кола, заданого рівнянням х2 + у2 + 10х – 6у = 30.
ТО № 2. “Рухи і вектори на площині”.
І варіант
І рівень
-
Рухом називається перетворення…
-
Що таке вектор?
-
Сумою векторів a i b називається.
ІІ рівень
-
Дано точки А(1; 4), В(2; 7). Знайти вектор АВ.
-
Паралельне перенесення задається формулами x′ = x + 4,
y′ = y – 7. В яку точку при цьому паралельному перенесенні
переходить точка М(–2; 8).
-
Знайти абсолютну величину вектора а(–3; 4).
ІІІ рівень
-
Точка К(–5; 8). Записати координати точки К′ симетричної точці К відносно початку кооддинат.
-
Дано вектори а(–4; 5), b(2; –6). Знайти 3а + 2b.
IV рівень
-
Знайти кут між векторами а і b, якщо а(0; 1), b(–1; 1).
-
Знайти значення n, при якому вектори с(–3; n), d(10; –5), перпендикулярні.
ІІ варіант
І рівень
-
Симетрією відносно точки називається…
-
Що таке абсолютна величина вектора?
-
Добутком вектора a на число λ називається.
ІІ рівень
-
Дано точки А(0; 3), В(–3; 5). Знайти вектор АВ.
-
Паралельне перенесення задається формулами x′ = x – 3, y′ = y + 5. В яку точку при цьому паралельному перенесенні переходить точка N(5; –7).
-
Знайти абсолютну величину вектора а(–5; 12).
ІІІ рівень
-
Точка M(4; –6). Записати координати точки M′ симетричної точці M відносно осі х.
-
Дано вектори а(6; –1), b(3; –4). Знайти –5а + 3b.
IV рівень
-
Знайти кут між векторами а і b, якщо а(2; 0), b(–3; –3).
-
Знайти значення n, при якому вектори с(n; 2), d(–4; –10), перпендикулярні.
ІІІ варіант
І рівень
-
Паралельним перенесенням називається …
-
Які вектори називаються колінеарними?
-
Вектори перпендикулярні, якщо…
ІІ рівень
-
Дано точки А(5; 1), В(0; –3). Знайти вектор АВ.
-
Паралельне перенесення задається формулами x′ = x – 1, y′ = y + 10. В яку точку при цьому паралельному перенесенні переходить точка F(6; –2).
-
Знайти абсолютну величину вектора а(–4; 3).
ІІІ рівень
-
Точка N(–9; 12). Записати координати точки N′ симетричної точці N відносно початку кооддинат.
-
Дано вектори а(–5; 6), b(1; –9). Знайти –2а + 7b.
IV рівень
-
Знайти кут між векторами а і b, якщо а(–2; 1), b(2; 4).
-
Знайти значення n, при якому вектори с(n; 6), d( –10; 5), перпендикулярні.
IV варіант
І рівень
-
Симетрією відносно прямої називається…
-
Як знайти координати вектора?
-
Скалярним добутком векторів a і b називається.
ІІ рівень
-
Дано точки А(3; 6), В(–1; 8). Знайти вектор АВ.
-
Паралельне перенесення задається формулами x′ = x + 2, y′ = y – 5. В яку точку при цьому паралельному перенесенні переходить точка D(4; –1).
-
Знайти абсолютну величину вектора а(15; –8).
ІІІ рівень
-
Точка M(3; –7). Записати координати точки M′ симетричної точці M відносно осі у.
-
Дано вектори а(3; –2), b(7; 4). Знайти 4а – 2b.
IV рівень
-
Знайти кут між векторами а і b, якщо а(0; 5), b(–5; –5).
-
Знайти значення n, при якому вектори с(n; 2), d(1; –4), перпендикулярні.
ТО № 3. „Розв'язування трикутників”
І варіант
І рівень
-
Загасати теорему косинусів для сторони а.
-
Записати теорему синусів для сторін а і b і відповідних протилежних кутів.
-
Продовжити речення:
у трикутнику проти більшої сторони...
ІІ рівень
-
У трикутнику АВС: АВ = 15 см, ВС = 8 см, АС = 6 см. Який з кутів трикутника найменший?
-
Діагоналі паралелограма дорівнюють 2 см і 6 см, а кут між ними 60. Знайти меншу сторону паралелограма.
ІІІ рівень
6) Дано сторону і два кути трикутника. Знайдіть третій кут та інші дві сторони, якщо а = 15 см, β = 46°, γ = 124°.
IV рівень
-
У рівнобедреному трикутнику основа дорівнює 18 см, а кут при основі 38°. Знайдіть радіус описаного кола.
-
В різнобічній трапеції діагональ утворює з більшою основою і бічною стороною кути 32° і 54°, менша основа трапеції дорівнює 10 см. Знайти сторони трапеції.
ІІ варіант
І рівень
-
Записати теорему косинусів для сторони b.
-
Записати теорему синусів для сторін b і с і відповідних протилежних кутів.
-
Продовжити речення:
у трикутнику проти меншого кута...
ІІ рівень
-
У трикутнику АВС: А = 60, В = 20°, С = 100. Яка із сторін трикутника найбільша?
-
Діагоналі паралелограма дорівнюють 10 см і 8 см, а кут між ними 120°. Знайти більшу сторону паралелограма.
ІІІ рівень
6) У трикутнику дано дві сторони і кут, протилежний до однієї з них. Знайдіть інші два кута і третю сторону трикутника, якщо а = 36 см, b = 15 см, α = 120.
-
У рівнобедреному трикутнику основа дорівнює 22 см, а кут при основі 42°. Знайдіть радіус описаного кола.
-
В рівнобічній трапеції гострий кут дорівнює 80°, а менша основа дорівнює бічній стороні. Знайти сторони трапеції, якщо більша основа дорівнює 12 см.
ТО № 4. “Многокутники”.
І варіант
І рівень
-
Що таке опуклий многокутник?
-
Який многокутник називається описаний навколо кола?
-
За якою формулою обчислюється довжина кола?
ІІ рівень
-
Знайти суму внутрішніх кутів опуклого 7-кутника.
-
Знайти радіус кола, описаного навколо правильного трикутника із стороною см.
ІІІ рівень
-
Скільки сторін у опуклого многокутника, якщо сума його внутрішніх кутів 1620°?
-
У правильний чотирикутник зі стороною 8 см вписано коло. Знайти довжину кола.
IV рівень
-
У рівнобедреному трикутнику бічна сторона 20 см, а основа дорівнює 32 см. знайти радіус кола, описаного навколо трикутника.
ІІ варіант
І рівень
-
Що таке ламана?
-
Який многокутник називається вписаний в коло?
-
Яка формула радіуса кола, описаного навколо правильного трикутника?
ІІ рівень
-
Знайти суму внутрішніх кутів опуклого 17-кутника.
-
Знайти радіус кола, вписаного у правильний трикутник із стороною см.
ІІІ рівень
-
Скільки сторін має правильний многокутник, кожний із внутрішніх кутів якого 150°?
-
Периметр правильного трикутника см. Обчислити довжину кола, описаного навколо цього трикутника.
IV рівень
-
Катети прямокутного трикутника відносяться як 3 : 4, а периметр дорівнює 36 см. Обчислити радіус кола, описаного навколо трикутника.
ІІІ варіант
І рівень
-
Що таке многокутник?
-
Який многокутник називається правильним?
-
Яка формула радіуса кола, вписаного в квадрат?
ІІ рівень
-
Знайти суму внутрішніх кутів опуклого 10-кутника.
-
Сторона правильного чотирикутника см. Знайти радіус кола, описаного навколо цього чотирикутника.
ІІІ рівень
-
Скільки сторін має опуклий многокутник, якщо сума його внутрішніх кутів 3600°?
-
Правильний чотирикутник зі стороною 12 см описаний навколо кола. Знайти сторону правильного чотирикутника, вписаного у дане коло.
IV рівень
-
Довжина кола, описаного навколо рівнобедреного трикутника дорівнює 60 см. Обчислити периметр цього трикутника, якщо основа дорівнює 48 см.
IV варіант
І рівень
-
Що таке кут многокутника?
-
Яка формула суми кутів опуклого многокутника?
-
Яка формула радіуса кола, вписаного в шестикутник?
ІІ рівень
-
Знайти суму внутрішніх кутів опуклого 8-кутника.
-
Знайти радіус кола, описаного навколо правильного трикутника із стороною см.
ІІІ рівень
-
Скільки сторін має правильний многокутник, кожний із внутрішніх кутів якого 144°?
-
Периметр правильного трикутника 12 см. Обчислити довжину кола, описаного навколо цього трикутника.
IV рівень
-
У прямокутному трикутнику катети дорівнюють 9 см і 12 см. Знайти радіус кола, вписаного в трикутник.
Річна контрольна робота
І варіант
І рівень
-
Який многокутник називається вписаним в коло?
-
Записати теорему косинусів для сторони с.
-
Обчислити площу трикутника, сторона якого 8 см, а висота, опущена на неї, 5 см.
ІІ рівень
-
Знайти суму внутрішніх кутів опуклого восьмикутника.
-
Знайти радіус кола, описаного навколо правильного трикутника зі стороною см.
ІІІ рівень
-
Сторони трикутника дорівнюють 12 см, 13 см, 15 см. Знайти сторони подібного трикутника, у якого сума найменшої і найбільшої сторін 54 см.
-
Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює 128 см, а бічна сторона 40 см. Обчислити радіус вписаного кола.
IV рівень
-
Різниця основ прямокутної трапеції дорівнює 7 см, а менша діагональ є бісектрисою прямого кута. Обчислити площу трапеції, якщо її більша бічна сторона 25 см.
ІІ варіант
І рівень
-
Який многокутник називається описаним навколо кола?
-
Записати теорему косинусів для сторони b.
-
Обчислити площу паралелограма, сторона якого 7 см, а висота, опущена на неї, 4 см.
ІІ рівень
-
Знайти суму внутрішніх кутів опуклого десятикутника.
-
Знайти радіус кола, вписаного в правильний трикутник із стороною см.
ІІІ рівень
-
Сторони трикутника дорівнюють 12 см, 13 см, 15 см. Знайти сторони подібного трикутника, у якого різниця найбільшої і найменшої сторін 9 см.
-
Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює 128 см, а бічна сторона 40 см. Обчислити радіус описаного кола.
IV рівень
-
Різниця основ прямокутної трапеції дорівнює 7 см, а більша діагональ є бісектрисою прямого кута. Обчислити площу трапеції, якщо її більша бічна сторона 25 см.