Тематичне оцінювання з розділу "Пізнаємо світ науки"

Про матеріал
Завдання для контрольної роботи №1 для п'ятикласників у двох варіантах, розміщені на аркуші А4 .
Перегляд файлу

Тематичне оцінювання з розділу  «Пізнаємо світ науки»

Варіант 1

І рівень 

1. Вивчення природних тіл і явищ у звичних для них умовах –це:

А) експеримент, Б) спостереження В) моделювання, Г) вимірювання

2. Прилад, за допомогою якого можна виміряти масу: А) лінійка,

 Б) терези, В) мірний циліндр, Г) рулетка

3.Одиниця вимірювання довжини це: А) грам, Б) тонна, В) сантиметр, Г) центнер

4.Дослідження об’єктів і явищ природи на спрощених моделях :

А) експеримент, Б) спостереження В) моделювання, Г) вимірювання

 5.  Годинник належить до приладів: А) вимірювальних, Б) збільшу-     

 вальних, В) лабораторного обладнання

6. За допомогою телескопа можна вивчати: А) зірки, Б) рослини,

 В) клітини, Г) тварини.

ІІ рівень Закінчіть речення: 

7. Припущення, яке роблять перед початком дослідження

називається ……. .

8. Авторське свідоцтво на винахід-…… .

9. Символом фізичної величини «об’єм» є літера ….. .

ІІІ рівень 

10.Установіть відповідність між наукою та предметом її вивчення:

А. Хімія                   1.  Взаємозв’яки організмів і довкілля

Б. Біологія               2.  Планети і зірки

В. Географія           3. Рослини, тварини,  гриби

Г. Астрономія        4.  Планету Земля, її природу і населення

                                 5.  Речовини та їх перетворення

11. Допиши назви методів дослідження природи:

А) щоб визначити температуру тіла, використовують….

Б) щоб вияснити , як готуються до зими тварини, використовують….

В) щоб дізнатися, яка глибина найкраща для висівання гороху, потрібно провести….. .

ІV рівень

12. Опишіть, як виміряти а) об’єм рідини та б) тіла правильної форми (наприклад, кубика)

 

 

Варіант 2

І рівень 

1.Дослідження явища природи у спеціально створених людиною умовах А) експеримент, Б) спостереження В) моделювання, Г) вимірювання

2.Укажіть прилад, за допомогою якого можна виміряти температуру:    

А) метр, Б) лінійка,  В) термометр, Г) терези

3. Одиниця вимірювання маси це: А)градус, Б) сантиметр, В) центнер,

 Г) літр

4. Який винахід був створений на основі плоду реп'яха? А)парашут

Б) застібка-липучка, В) рукавички для скелелазіння, Г) ехолот

 5. Пробірка належить до приладів: А) вимірювальних, Б) збільшуваль-них , В) лабораторного обладнання.

6.За допомогою мікроскопа можна вивчати: А) зірки, Б) клітини,   

 В) планети, Г) комети

ІІ рівень  Закінчіть речення:

7. Достовірні та впорядковані знання, сфера діяльності людини, спрямована на отримання нових знань, називається …… .

8. Невідомі раніше наукові факти або явища—це…. .

9. Символом фізичної величини «лінійні розміри» є літера- …. .

ІІІ рівень 

 10.Установіть відповідність між наукою та предметом її вивчення:

А. Географія           1. Планети, зірки, комети

Б. Фізика                 2. Материки, океани, острови

В. Астрономія         3. Явища природи

Г. Біологія               4. Взаємозв’язки організмів і середовища     існування

                                  5. Живі організми

11. Допиши назви методів дослідження природи:

А) щоб дізнатись скільки важить груша, використовують  ….

Б) щоб дізнатися , які умови необхідні для проростання насіння, потрібно провести …..…

В) щоб вияснити , скільки часу триває листопад у дерев, застосовують…

ІV рівень  

12. Опишіть, як виміряти об’єм   тіла неправильної форми 

 

 

docx
Додано
2 жовтня 2022
Переглядів
3842
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку