Тематичне оцінювання з теми «Модернізація країн Європи та Америки в останній третині ХІХ ст. – на початку ХХ ст. .Пробудження Азії» для учнів 9 класу, створене за підручником авторів Гісем, Мартинюк.
Тематичне оцінювання з теми «Модернізація країн Європи та Америки в останній третині ХІХ ст. – на початку ХХ ст. .Пробудження Азії»
В-1
Початковий рівень
1. Концерн – це
2. Професійні спілки у Великій Британії називали: а) гомрулі б) тред-юніони в) фені г)чартисти
3. Справа, сфабрикована в 1894 р. проти офіцера Генерального штабу була пов’язана із :
А) атеїзмом б) антисемітизмом в) расизмом г) комунізмом
4. Троїстий союз – це союз між державами:
а) Німеччиною, Англією, Францією
б) Німеччиною, Іспанією, Італією
в) Німеччиною, Австро-Угорщиною, Італією
г) Німеччиною, США, Росією
5. Доба Мейдзі поклала край існуванню військового родового стану:
а) сегунів б) самураїв в) чартистів г) дзайбацу
6. В якому році Австрійська імперія перетворилась на дуалістичну монархію?
А) 1867 р. б) 1848-1849 рр. в) 1873 р. г) 1877 р.
Середній рівень
7. Укажіть про кого йдеться в тексті.
Один із лідерів демократичного крила ІНК, здобув юридичну освіту. Видавав газети як англійською, так і марахатською мовами. Різко критикував дії англійської влади, виступав за незалежний розвиток Індії, брав актину участь у русі свадеші. Неодноразово зазнавав арештів. Один із засновників ІНК.
А) Дж.Неру б) Б.Тілак в) М.Ганді г) Ю.Шікай
8. Установіть відповідність між поняттям та країною
1. іхетуани а) Велика Британія
2. сьогунат б) Китай
3. сипаї в) Японія
4. рух за гомруль г) Індія
Достатній рівень
9. Впізнай історичну особу.
А) б)
Високий рівень
10. Складіть тези на тему «Доба Мейдзі»
Тематичне оцінювання з теми «Модернізація країн Європи та Америки в останній третині ХІХ ст. – на початку ХХ ст.Пробудження Азії»
В-2
Початковий рівень
1.Кризові явища в Франції в останній третині ХІХ ст.. пов’язані з махінаціями навколо:
А) Ейфелевої вежі
Б) Суецького каналу
В) Панамського каналу
Г) Версалю
2. Антанта – це союз між державами:
А) Великою Британією, Францією, Італією
Б) Великою Британією, Францією, Німеччиною
В) Великою Британією, Францією, Австро-Угорщиною
Г) Великою Британією, Францією, Росією
3. Культуркампф, робітниче законодавство пов’язане із діяльністю:
А) Вільгельма І
Б) Вільгельма ІІ
В) Отто фон Бісмарка
Г) К. Маркса
4. Королева Великої Британії – Вікторія – стала імператрицею:
А) Індії б) Італії в) Автралії г) Канади
5. Як називається політика?
Політика примусового відокремлення будь-якої групи населення в США. Вона дістала поширення у громадському транспорті, виборчому праві, начальних закладах. Ця політика існувала до прийняття ХІІІ поправки до Конституції США у 1865 році.
А) сегрегація б) аболіціонізм в) фемінізм г) сублімація
6. Коли було створено «Союз трьох імператорів»?
А) 1870 р. б) 1877 р. в) 1873 р. г) 1874р.
Середній рівень
7. Укажіть про кого йдеться в тексті.
Останній французький імператор, президент Французької республіки з 20 грудня 1848 по 1 грудня 1852.
Племінник Наполеона I, після низки заколотів з метою захопити владу прийшов до неї мирним шляхом, як президент республіки (1848). Зробивши переворот 1851 і усунувши законодавчу владу, шляхом «прямої демократії» (плебісцит) встановив авторитарний поліцейський режим і ще через рік проголосив себе імператором Другої імперії. Становлення Другої імперії зробило його владу абсолютною.
а) Вільгельм І б) Наполеон ІІІ в) Вільгельм ІІ г) Олександр І
8. Установіть відповідність між історичною особою та країною
1. Отто фон Бісмарк а) Велика Британія
2. Вікторія І б) Японія
3. Муцухіто в) Китай
4. Сунь Ятсен г) Німеччина
Достатній рівень
9. Впізнай історичну особу.
А) Б)
Високий рівень
10. Складіть тези на тему «Вікторіанська Англія»