21 квітня о 15:00Вебінар: Як організувати дистанційний урок «на 12 балів»

Тематичне оцінювання з теми "Творчість Лесі Українки"

Про матеріал
Тематичне оцінювання з навчальної дисципліни "Українська література" для учнів 10 класу з теми "Творчість Лесі Українки"
Перегляд файлу

Тематичне оцінювання з теми: «Творчість Лесі Українки»

 

Початковий  рівень

1.Справжнє прізвище Лесі Українки - ...

а) Пчілка;

б) Косач;

в) Драгоманова.

 

2. Леся Українка як поет-лірик дебютувала в літературі у львівському журналі «Зоря»:

а) 1880р.,

б) 1900р.,

в) 1884р.

 

3. „Геть те, думи, ви хмари осінні!

     То ж тепера весна золота” .       Це - рядки з поезії Лесі Українки:

а) „Досвітні огні”;

б) „Contra spem spero”;

в) „І все-таки до тебе думка лине...”.

 

4. У драмі-феєрії „Лісова пісня” поліський дід зі здоровою душею, який „заклявся на життя, що дуба він повік не дасть рубати”, - це:

а) Дядько Лев;

б) Лукаш;

в) Водяник.

 

5. Три прижиттєві збірки Лесі Українки – це ... .

 

6. Мавка з «Лісової пісні» - це символ… .

 

 

 4  бали

Середній рівень

7. Поезія „Стояла я і слухала весну” передає глибину і щирість переживань, які ... .

 

8. Лукашеві притаманні контрастні риси характеру: … .

 

9. Доповніть текст.

 Жанр „Лісової пісні” - ... Написаний твір у ... році. Основною рисою сюжету є поєднання казкового і ... світів. Фантастичний світ представлений Мавкою, Русалкою, ... . Природа у „Лісовій пісні” відіграє важливу роль: ... .

 

10. Встановіть відповідність між репліками і дійовими особами драми-феєрії „Лісова пісня”.

 

1) Мені здається часом, що верба,

    ота стара, сухенька, то – матуся.

    Вона мене на зиму прийняла

    І порохном м’якеньким устелила

    для мене ложе.

а) Мавка;

2) Чого ти розпатлана така?

    Нема, щоб зачесатись чепурненько,-

    усе як відьма ходить. Нечепурно.

    І що се за манаття на тобі?

    Воно ж і невигідне при роботі.

б) Килина;

 

3) Та в мене молока вже ніде й діти!

     Коб ярмарок хутчій – куплю начиння.

     Корова в мене турського заводу,-

     ще мій небіжчик десь придбав,- молочна,

     і Господи яка!

в) мати Лукаша.

 

11. Драма-феєрія – це ... . Наприклад, ... .

7  балів

 

Достатній рівень

12. Що стало причиною духовного падіння Лукаша?

 

13. Вкажіть етичні проблеми, порушені Лесею Українкою у драмі-феєрії „Лісова пісня”.

 

14. Розкрийте зміст слів Мавки:

                       Ну як-таки, щоб воля – та пропала?

                       Се так колись і вітер пропаде!

     Чому воля для Мавки – дорожча над усе?

10  балів

 

Високий рівень

15. Підготуйте  творчу роботу на одну з тем:

  • «Міфологічна структура образів у драмі-феєрії „Лісова пісня” Лесі Українки».
  • «Волелюбство і утвердження сили характеру людини в поезії Лесі Українки».

12  балів

 

 

docx
Додано
19 листопада 2020
Переглядів
532
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку