Тематичне оцінювання з теми
”Вища нервова діяльність”
I-В
а) холерик в) сангвінік
б) меланхолік г) флегматик
а) мислення в) свідомість
б) мова г) інстинкт
а) моторна в) образна
б) емоційна г) змістова
а) ліва в) права
б) обидві півкулі
а) не змінюються в) розслаблені
б) напружені
а) добових в) сезонних
б) місячних г) річних
7. Ланцюг послідовних безумовних рефлексів, що є однією з форм пристосування тварин до умов життя, це:
а) динамічний стереотип; б) сон; в) інстинкт; г) рефлекс.
8. Приклад безумовного рефлексу:
а) чхання; б) читання; в) танець; г) виділення слини на запах їжі.
9. Пам'ять на позу і рух тіла:
а) рухова; б) образна; в) емоційна; г) словесно-логічна.
10. Довгострокова пам'ять утримує інформацію протягом:
а) 0,3 – 2с; б) 15 – 20 с.; в)2 – 3 хв.; г) кількох років.
11. Приклад навички:
а) куріння; б) катання на ковзанах; в) гризти нігті; г) лінощі.
12. Сновидіння спостерігаються на стадії:
а) першій і третій ; б) друга; в) четверта; г) п’ята.
Тематичне оцінювання з теми ”Вища нервова діяльність”
II-В
а) меланхолік в) флегматик
б) холерик г) сангвінік
а) свідомість в) інстинкт
б) мислення г) мова
а) моторна в) емоційна
б) образна г) змістова
а) ліва в) права
б) обидві півкулі
а) повільний в) швидкий
б) сновидіння виникають у будь-яку фазу сну
а) добових в) сезонних
б) місячних г) багаторічних
7. Найпростіша несвідома реакція живого організму на подразнення рецепторів:
а) динамічний стереотип; б) рефлекс; в) інстинкт; г) сон.
8. Приклад умовного рефлексу:
а) чхання; б) кашляння; в) відсмикування руки від гарячого предмету; г) виділення слини на запах їжі.
9.Пам'ять почуттів:
а) рухова; б) образна; в) емоційна; г) словесно-логічна.
10. Короткочасна пам'ять утримує інформацію протягом:
а) 0,3 – 2 с; б) 15 – 20 с.; в)2 – 3 хв.; г) кількох років.
11. Приклад звички:
а) гра у футбол; б) катання на ковзанах; в) гризти нігті; г) плавання.
12. Надмірна тривалість сну – це:
а) сонне апное; б) інсомнія; в) гіперсомнія; г) гіпноз.
I-В
|
А. особливості ходи |
|
Б. читання |
|
В. підпирання рукою голови під час роботи за комп’ютером |
|
Г. підвищена конфліктність підлітків |
Прикладом якої сигнальної системи є здатність сприймати звуки? |
Яким видом пам’яті є запам’ятовування запахів? |
Що із зазначеного є прикладом несвідомого?
|
1.Другої |
|
|
2.Першої |
|
|
3.Третьої |
|
|
II-В
|
А. гойдання на гойдалках |
|
Б. уміння кататися на ковзанах |
|
В. особливості почерку |
|
Г. перевіряння наявності ключів перед виходом з дому |
Прикладом якої сигнальної системи є мова? |
Яким видом пам’яті є запам’ятовування віршів? |
Що із зазначеного є прикладом свідомості? |
1.Третьої |
1. Образною |
1. Мислення |
2.Першої |
2. Словесно-логічною |
2. Інтуіція |
3.Другої |
3. Емоційною |
3. Інстинкт |
11.Охарактеризуйте типи темпераментів людини.